Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Promocyjny bonus w Play

Promocyjny bonus w Play

Data: 2017-01-27 00:47:45
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play?

Trzeba było skorzystać z promocji w Orange za 1000zł :-D :-D

Wnioskuję, że jesteś kandydatem dającym się nabrać na metodę "na wnuczka"? No to jestem Twoim wnuczkiem i potrzebuję 10.000zł. Podać numer konta? :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-01-27 08:52:33
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-27 o 00:47, Marek pisze:
W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:

Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play?

Trzeba było skorzystać z promocji w Orange za 1000zł :-D :-D

Wnioskuję, że jesteś kandydatem dającym się nabrać na metodę "na wnuczka"? No to jestem Twoim wnuczkiem i potrzebuję 10.000zł. Podać numer konta? :-D


Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz. Druga karta Play nigdy wcześniej nie używana, a więc konto "bez wkładu własnego" nie dość że wykorzystałem z niej ile tylko byłem w stanie (około 30 GB) w ciągu miesiąca promocji, to jeszcze teraz, po dwu miesiącach mam na niej do wykorzystania kilkadziesiąt GB z tamtej promocji. Wniosek dla innych chętnych na ten bonus - należy go aktywować z pustym kontem i wtedy nie będzie żadnych powodów do narzekania. Nie żebym ich bronił i nie czuł się oszukany na tej karcie, ale też nie jest tak jak Ty to piszesz.

Data: 2017-01-28 23:00:57
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-27 o 08:52, Trybun pisze:

Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz.

Raczej ubieram w humor to co doświadczasz :-)

Druga karta Play nigdy wcześniej
nie używana, a więc konto "bez wkładu własnego" nie dość że
wykorzystałem z niej ile tylko byłem w stanie (około 30 GB) w ciągu
miesiąca promocji, to jeszcze teraz, po dwu miesiącach mam na niej do
wykorzystania kilkadziesiąt GB z tamtej promocji. Wniosek dla innych
chętnych na ten bonus - należy go aktywować z pustym kontem i wtedy nie
będzie żadnych powodów do narzekania. Nie żebym ich bronił i nie czuł
się oszukany na tej karcie, ale też nie jest tak jak Ty to piszesz.

Czy zapoznałeś się z warunkami "promocji"? Zapewne obowiązywała ona przez miesiąc a po nim przeszedłeś na nowe warunki. Nie tylko Play tak robi. Orange oferował nawet 1000zł! :-)

Żyjemy w świecie wirtualnym i prawda jest w nim jedynie wirtualnością. Od tego czasu w sklepie z elektroniką kupisz wzmacniacz stereo 2x500W, który ciągnie z sieci np. 100W. W sklepie spożywczym kupisz nowość: płatki bezglutenowe kukurydziane, choć kukurydza nigdy glutenu nie zwierała. W Auchanie dostaniesz herbatę w promocyjnej cenie, takiej samej jak utrzymuje się od 2 lat. W muzyce CD/MP3 itd nawet nie zauważysz iż to jeden wielki łomot pozbawiony brzmienia  bo marketing loudness wars wszędzie prawie stosuje.

No i w takim świetle rajcujesz się, że zostałeś oszukany z jakąś promocją? Jesteś nabijany w butelkę każdego dnia i nawet tego nie dostrzegasz. Marketing "żondzi"! :-D

To jak z tymi 10.000 tysiącami? Przelejesz wnuczkowi czy nie? :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-01-29 11:58:45
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-28 o 23:00, Marek pisze:
W dniu 2017-01-27 o 08:52, Trybun pisze:

Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz.

Raczej ubieram w humor to co doświadczasz :-)

Druga karta Play nigdy wcześniej
nie używana, a więc konto "bez wkładu własnego" nie dość że
wykorzystałem z niej ile tylko byłem w stanie (około 30 GB) w ciągu
miesiąca promocji, to jeszcze teraz, po dwu miesiącach mam na niej do
wykorzystania kilkadziesiąt GB z tamtej promocji. Wniosek dla innych
chętnych na ten bonus - należy go aktywować z pustym kontem i wtedy nie
będzie żadnych powodów do narzekania. Nie żebym ich bronił i nie czuł
się oszukany na tej karcie, ale też nie jest tak jak Ty to piszesz.

Czy zapoznałeś się z warunkami "promocji"? Zapewne obowiązywała ona przez miesiąc a po nim przeszedłeś na nowe warunki. Nie tylko Play tak robi. Orange oferował nawet 1000zł! :-)

Żyjemy w świecie wirtualnym i prawda jest w nim jedynie wirtualnością. Od tego czasu w sklepie z elektroniką kupisz wzmacniacz stereo 2x500W, który ciągnie z sieci np. 100W. W sklepie spożywczym kupisz nowość: płatki bezglutenowe kukurydziane, choć kukurydza nigdy glutenu nie zwierała. W Auchanie dostaniesz herbatę w promocyjnej cenie, takiej samej jak utrzymuje się od 2 lat. W muzyce CD/MP3 itd nawet nie zauważysz iż to jeden wielki łomot pozbawiony brzmienia  bo marketing loudness wars wszędzie prawie stosuje.

No i w takim świetle rajcujesz się, że zostałeś oszukany z jakąś promocją? Jesteś nabijany w butelkę każdego dnia i nawet tego nie dostrzegasz. Marketing "żondzi"! :-D

To jak z tymi 10.000 tysiącami? Przelejesz wnuczkowi czy nie? :-D


A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia?  No i co że oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego? Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.

Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta Play czy to ogólna norma..  Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To dopiero zagadka.

Data: 2017-01-31 19:13:45
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:

A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia?  No i co że
oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.

Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane w jaki sposób.

Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
Play czy to ogólna norma..

Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.


Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
dopiero zagadka.

U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-02-04 12:18:42
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-01-31 o 19:13, Marek pisze:
W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:

A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia?  No i co że
oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego?
Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji.

Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane w jaki sposób.

Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po wykorzystaniu własnych środków?


Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi
nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta
Play czy to ogólna norma..

Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej.


Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech
prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym
czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To
dopiero zagadka.

U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc.


U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus to łącznie transfer był liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB. Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..

Data: 2017-02-04 15:03:30
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:


Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
wykorzystaniu własnych środków?

Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.


U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus

Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.

to łącznie transfer był
liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..

Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza - pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-02-05 10:20:49
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:
W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:


Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po
wykorzystaniu własnych środków?

Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków.

No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej puli ubytku nawet grosza.



U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus

Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył.

Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator potwierdził aktywację bonusa.


to łącznie transfer był
liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już
tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB.
Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta
które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu
e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu
cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości"..

Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza - pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej.


Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam zaledwie kilkanaście MB.

A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie mam w telefonie a w routerze.

Data: 2017-02-05 12:32:26
Autor: Marek
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:

No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
że bonus został za aktywowany.

Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy.

Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
(rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
puli ubytku nawet grosza.

Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...

Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
potwierdził aktywację bonusa.

Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.

Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
zaledwie kilkanaście MB.

To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.

A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?

Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i szlag trafić może sens zgłoszenia.

Dodam jeszcze
że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
mam w telefonie a w routerze.

hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu należy podać numer kontaktowy :-)


Pozdrawiam,
Marek

Data: 2017-02-10 09:30:26
Autor: Trybun
Promocyjny bonus w Play
W dniu 2017-02-05 o 12:32, Marek pisze:
W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:

No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość
że bonus został za aktywowany.

Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy.

A co jest tożsame z uruchamianiem naliczania? Karta jest używana bez przerwy, i w czym szukać śladów od którego momentu zaczęły być w użyciu środki z promocyjnego bonusa. W Play24 dodatkowo rzecz skomplikowana bo w wykazie  nie ma rozdziału na środki własne-środki z konta promocyjnego.


Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh
(rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej
puli ubytku nawet grosza.

Kwestia treści umowy najprawdopodobniej...

Nie ma żadnej umowy. Są tylko wysoce niejasne postanowienia regulaminu korzystania z usługi prepaid. Tzn wszystko jest jasne do czasu gdy nie zacznie się korzystać z jakichś ekstra promocji w ramach takiej usługi. Zresztą jest to chyba za dużo powiedziane że wszyscy operatorzy sprawiają problemu, miałem takie czy podobne bonusy w Aero2 i Orange, i u nich nie miałem z wykorzystaniem tego żadnych problemów, wszystko jasne i przejrzyste.


Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator
potwierdził aktywację bonusa.

Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego.

U mnie nie. Ważność bonusa NA PEWNO nie miała nic wspólnego z tzw okresem rozliczeniowym. Dokładnie miesiąc od momentu aktywacji, aktywacja zaraz po zgłoszeniu - do godziny.


Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie
miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na
drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam
zaledwie kilkanaście MB.

To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki.

Nie ma precyzyjnych statystyk, bo niby jak skoro środki z kont promocyjnych i własnych są/były wrzucone do jednego worka.

A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie?

Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i szlag trafić może sens zgłoszenia.

Dam sobie chyba spokój, Jak mam udowodnić coś czego nie mam czarno na białym. Gdybym wiedział że w taki czy inny sposób zostanę orżnięty przez Play to robiłbym chociaż zrzuty ekranu gdy przeglądałem stan swojego konta na PLAY24, a tak nie mam żadnych argumentów.


Dodam jeszcze
że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną
skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie
mam w telefonie a w routerze.

hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu należy podać numer kontaktowy :-)


Pozdrawiam,
Marek


Ano, powinienem zrobić przekierowanie rozmów z tamtej karty. Ale to też nic pewnego, w miejscu gdzie mieszkam jest fatalny zasięg, tak że i mimo przekierowania rozmowa mogłaby nie dojść do skutku.

Promocyjny bonus w Play

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona