Data: 2017-01-27 00:47:45 | |
Autor: Marek | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze:
Korzystał ktoś z promocji "Bonus za rejestrację" w Play? Trzeba było skorzystać z promocji w Orange za 1000zł :-D :-D Wnioskuję, że jesteś kandydatem dającym się nabrać na metodę "na wnuczka"? No to jestem Twoim wnuczkiem i potrzebuję 10.000zł. Podać numer konta? :-D -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2017-01-27 08:52:33 | |
Autor: Trybun | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-01-27 o 00:47, Marek pisze:
W dniu 2017-01-20 o 11:39, Trybun pisze: Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz. Druga karta Play nigdy wcześniej nie używana, a więc konto "bez wkładu własnego" nie dość że wykorzystałem z niej ile tylko byłem w stanie (około 30 GB) w ciągu miesiąca promocji, to jeszcze teraz, po dwu miesiącach mam na niej do wykorzystania kilkadziesiąt GB z tamtej promocji. Wniosek dla innych chętnych na ten bonus - należy go aktywować z pustym kontem i wtedy nie będzie żadnych powodów do narzekania. Nie żebym ich bronił i nie czuł się oszukany na tej karcie, ale też nie jest tak jak Ty to piszesz. |
|
Data: 2017-01-28 23:00:57 | |
Autor: Marek | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-01-27 o 08:52, Trybun pisze:
Zbyt daleko idące wnioski wyciągasz. Raczej ubieram w humor to co doświadczasz :-) Druga karta Play nigdy wcześniej Czy zapoznałeś się z warunkami "promocji"? Zapewne obowiązywała ona przez miesiąc a po nim przeszedłeś na nowe warunki. Nie tylko Play tak robi. Orange oferował nawet 1000zł! :-) Żyjemy w świecie wirtualnym i prawda jest w nim jedynie wirtualnością. Od tego czasu w sklepie z elektroniką kupisz wzmacniacz stereo 2x500W, który ciągnie z sieci np. 100W. W sklepie spożywczym kupisz nowość: płatki bezglutenowe kukurydziane, choć kukurydza nigdy glutenu nie zwierała. W Auchanie dostaniesz herbatę w promocyjnej cenie, takiej samej jak utrzymuje się od 2 lat. W muzyce CD/MP3 itd nawet nie zauważysz iż to jeden wielki łomot pozbawiony brzmienia bo marketing loudness wars wszędzie prawie stosuje. No i w takim świetle rajcujesz się, że zostałeś oszukany z jakąś promocją? Jesteś nabijany w butelkę każdego dnia i nawet tego nie dostrzegasz. Marketing "żondzi"! :-D To jak z tymi 10.000 tysiącami? Przelejesz wnuczkowi czy nie? :-D -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2017-01-29 11:58:45 | |
Autor: Trybun | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-01-28 o 23:00, Marek pisze:
W dniu 2017-01-27 o 08:52, Trybun pisze: A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że oferował 1000 zł, niby ktoś w jakiś sposób zabraniał wykorzystania tego? Można było przecie nie odkładać słuchawki przez czas trwania promocji. Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi nadal nie wiem czy tylko w moim przypadku nastąpiło wyzerowania konta Play czy to ogólna norma.. Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech prawie trzech tygodni na tym koncie mam 0 MB do wykorzystania, a w tym czasie wykorzystałem około 5 GB i nadal jest swoboda w korzystaniu. To dopiero zagadka. |
|
Data: 2017-01-31 19:13:45 | |
Autor: Marek | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze:
A niby po co miałbym się zapoznawać, coś było do stracenia? No i co że Chodzi o to, że nie zadawałbyś tu pytań gdybyś się zapoznał. Tam z pewnością było napisane, że "zrobimy Cię w konia" i potem wypunktowane w jaki sposób. Niczym się nie "rajcuję", tylko mimo tych sążnistych Twoich wypowiedzi Skoro wolisz krótko, to odpowiadam poniżej. Mam jeszcze jedną wielka zagadkę, Od trzech U mnie było dość podobnie. Gadałem, transferowałem a stan prepaid się nie zmieniał. Tak było jedynie w pierwszym miesiącu rozliczeniowym po podpisaniu umowy. Tak to właśnie działa. Zamrażasz liczniki na miesiąc. -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2017-02-04 12:18:42 | |
Autor: Trybun | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-01-31 o 19:13, Marek pisze:
W dniu 2017-01-29 o 11:58, Trybun pisze: Naprawdę pisali że z bonusu będzie można korzystać dopiero po wykorzystaniu własnych środków?
U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus to łącznie transfer był liczony na około 150GB danych. Na dzień przed końcem promocji było już tylko 110GB. A więc przez ten miesiąc promocji zużyłem coś koło 40GB. Nawet już mi się nie chce wnikać co się stało z tymi 10GB z mojego konta które również znikły z dniem końca promocji. Poprzestałem na wysłaniu e-mailem zapytania do BOKu, powtórzę odpowiedź konsultanta którą już tu cytowałem - "transfer został przez pana zużyty w całości".. |
|
Data: 2017-02-04 15:03:30 | |
Autor: Marek | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze:
Pisali nieco inaczej - że bonus wchodzi od następnego okresu rozliczeniowego więc do tego momentu korzystasz z własnych środków. U mnie się zmieniał, gdy aktywowałem bonus Co znaczy "aktywowałem bonus"? Ja czegoś takiego nie robiłem bo sam się aktywował od kolejnego okresu rozliczeniowego. A nawet było jeszcze inaczej - miał się aktywować lecz to się nie stało o wyznaczonej dacie. Po tygodniu zadzwoniłem na infolinię iż nie widzę jego działania. Konsultant oświadczył, że ktoś z Playa zapomniał kliknąć na tej opcji, po czym mi go sam włączył. to łącznie transfer był Weryfikowałeś transfery w panelu klienta? Jeśli coś się nie zgadza - pisz reklamację - wtedy poziom wyżej będzie ona przekazana. Zdarzyło mi się chyba ze 3x w życiu składać reklamacje i zawsze były pozytywnie rozpatrzona. Raz dopiero po odwołaniu się. Nawet przy negatywnym załatwieniu tematu dostaniesz dokładne wyjaśnienie przynajmniej. -- Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2017-02-05 10:20:49 | |
Autor: Trybun | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-02-04 o 15:03, Marek pisze:
W dniu 2017-02-04 o 12:18, Trybun pisze: No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość że bonus został za aktywowany.. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh (rozmowy, SMSy) także miałam na koncie własne środki, a nie było z tej puli ubytku nawet grosza.
Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator potwierdził aktywację bonusa.
Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie miałem 110GB (bonus=100GB), później wyłączony komputer i router, a na drugi dzień, już po czasie promocji okazuje się że na koncie mam zaledwie kilkanaście MB. A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Dodam jeszcze że w odpowiedzi na moje pismo do BOKu konsultantka próbowała się ze mną skontaktować telefonicznie. Ale to odpada bo karty SIM do netu PLAY nie mam w telefonie a w routerze. |
|
Data: 2017-02-05 12:32:26 | |
Autor: Marek | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze:
No nie wiem. Już po około godzinie od wysłania kodu dostałem wiadomość Ja nieco później bo chyba następnego dnia. Jednakże aktywacja bonusu nie jest tożsama z uruchomieniem naliczania z jego zasobów. Podobnie jest przy zmianie taryfy - potwierdzenie zmiany dostajesz w ciągu np. 2 dni a zaczynasz korzystać z niej po np. 3 tygodniach bo wtedy zaczyna się kolejny okres rozliczeniowy. Dodatkowo, nawiasem - w Play Fresh Kwestia treści umowy najprawdopodobniej... Wysłałem kod, nie pamiętam treści - coś w stylu #*123# a operator Hmmm... być może mówimy o zupełnie innych sprawach. Ciężko stwierdzić. U mnie włączenie bonusu odbyło się przy wizycie w salonie operatora. Nie musiałem wklepywać żadnych kodów. Oczywiście korzystanie z tego bonusu nastąpiło znacznie później, wraz z początkiem okresu rozliczeniowego. Na tyle zweryfikowałem że na dzień przed końcem promocji na koncie To koniecznie zweryfikuj. Na koncie masz precyzyjne statystyki. A gdzie to się składa takie reklamacje i w jakiej formie? Ja to robię zazwyczaj z konta klienckiego - tam jest formularz. Można też telefonicznie. Jednakże preferuję samodzielnie redagować treść zgłoszenia. Konsultant nie postawi przecinka we właściwym miejscu i szlag trafić może sens zgłoszenia. Dodam jeszcze hehehe... no tak, to mogła z routerem sobie pogadać :-D W zgłoszeniu należy podać numer kontaktowy :-) Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2017-02-10 09:30:26 | |
Autor: Trybun | |
Promocyjny bonus w Play | |
W dniu 2017-02-05 o 12:32, Marek pisze:
W dniu 2017-02-05 o 10:20, Trybun pisze: A co jest tożsame z uruchamianiem naliczania? Karta jest używana bez przerwy, i w czym szukać śladów od którego momentu zaczęły być w użyciu środki z promocyjnego bonusa. W Play24 dodatkowo rzecz skomplikowana bo w wykazie nie ma rozdziału na środki własne-środki z konta promocyjnego.
Nie ma żadnej umowy. Są tylko wysoce niejasne postanowienia regulaminu korzystania z usługi prepaid. Tzn wszystko jest jasne do czasu gdy nie zacznie się korzystać z jakichś ekstra promocji w ramach takiej usługi. Zresztą jest to chyba za dużo powiedziane że wszyscy operatorzy sprawiają problemu, miałem takie czy podobne bonusy w Aero2 i Orange, i u nich nie miałem z wykorzystaniem tego żadnych problemów, wszystko jasne i przejrzyste.
U mnie nie. Ważność bonusa NA PEWNO nie miała nic wspólnego z tzw okresem rozliczeniowym. Dokładnie miesiąc od momentu aktywacji, aktywacja zaraz po zgłoszeniu - do godziny.
Nie ma precyzyjnych statystyk, bo niby jak skoro środki z kont promocyjnych i własnych są/były wrzucone do jednego worka.
Dam sobie chyba spokój, Jak mam udowodnić coś czego nie mam czarno na białym. Gdybym wiedział że w taki czy inny sposób zostanę orżnięty przez Play to robiłbym chociaż zrzuty ekranu gdy przeglądałem stan swojego konta na PLAY24, a tak nie mam żadnych argumentów.
Ano, powinienem zrobić przekierowanie rozmów z tamtej karty. Ale to też nic pewnego, w miejscu gdzie mieszkam jest fatalny zasięg, tak że i mimo przekierowania rozmowa mogłaby nie dojść do skutku. |
|