Propaganda PO

Data: 2011-09-25 17:16:35
Autor: Grzegorz Z.
Propaganda PO
u2 napisał:

.. wlasnie sobie ogladam Tuska

To jesteś tuskobydło. Ja nie oglądam WSI od 4 lat.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-25 15:34:19
Autor: obserwator
Propaganda PO
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
To jesteś tuskobydło. Ja nie oglądam WSI od 4 lat.
  czy to ty kablujesz do centrali funkcjonariuszu kacapski z psp, aby blokowano na jutubie klipy antykacapskie?

Wyklady Biezmienowa tez natychmiast zablokowano, kiedy ci je polecilem.

*Opiekujesz* sie ta grupa prawie 24 godz/na dobe.

Data: 2011-09-25 18:09:36
Autor: Grzegorz Z.
Propaganda PO
obserwator napisał:

To jesteś tuskobydło. Ja nie oglądam WSI od 4 lat.
  czy to ty kablujesz do centrali

Nie kapuję.

Wyklady Biezmienowa tez natychmiast zablokowano, kiedy ci je polecilem.

Kiedy mi je poleciłeś?