Propaganda dla glupcow !

Data: 2010-12-22 15:32:50
Autor: cyc
Propaganda dla glupcow !
Nasze propagandziory robia sobie z nas idiotow i sadza , ze jak powiedzial pisowski Kurski " glupi narod wszystko kupi " .
Pisza wiec i mowia w swoje arogancji i bezkrytycznie co nastepuje : " z dobrze poinformowanych zrodel bialoruskich otrzymalismy informacje , ze Lukaszenko przegral wybory bo faktycznie uzyskal mniej niz 50% glosow i ze wybory zostaly sfalszowane ". Jakbym sluchal PiS-owskiego konusa .
Nie wiem czy smiac sie , czy plakac nad prymitywna forma jaka obrano do prania nam mozgow . Ja wiem , ze ta propaganda obliczona jest glownie na mentalnosc i intelekt typowego pisowskiego " mysliciela " , tudziez rydzykowego sluchacza , czy innej masci moherokoltuna ale na litosc boska przeciez nawet wymienieni nie sa takimi idiotami aby cos takiego brac powaznie .
Co bowiem oznacza w tym wypadku zwrot  "" wdlg dobrze poinformowanych zrodel " ? . Czy jest to zrodlo z bialoruskich sfer rzadowych  ? a moze z cial opozycyjnych ? . Absurdalnosc podejrzen , ze wlasnie stamtad przyszly owe "informacje " jest tak oczywista jak to , ze glupcy wzieli sie za modelowanie naszych umyslow . Skoro nie pochodzac stamtad to skad ? . Nie mam zludzen , pochodza z niewykwalifikowanych umyslow naszych politykow propagandzistow nie mogacych pogodzic sie z tym , ze wbrew ich wysikom i wysilkom Romaszewskiej , Bialorus wybrala " ustroj totalitarny i rzady ostatniego w Europie dyktatora" .
Wisi mi tak Lukaszsenko , jak i to w jakim ustroju zyja Bialorusini i uwazam , ze zwisac to powinno nam wszystkim a to czy u naszego sasiada jada sie na kolacje szynke , czy krupnioka z cebula nie powinno nas obchodzic . Fakt , ze w tej sasiadujacej z nami rodzinie sa niezadowoleni , jak wiecznie warczacy  ich podworkowy Burek , ktory chcialby przejac w niej pozycje osobnika alfa , nie znaczy , ze Jasiu , Malgosia , Stas ,  Franek , dzieci w tej rodzinie , czy zona gospodarza Jagna , chca tego samego ! i to powinnismy wziasc przedewszystkim pod uwage .
Nam nic do poszczekiwania niezadowolonego kundelka  i nie moge zrozumiec kto daje nam prawo do mieszania sie w wewnetrzne sprawy obcej rodziny , obcego kraju ? . Czyzbysmy przejeli amerykanski sposob pojmowania deomkracji , wolnosci i suwerennosci ? .W tym swietle calkiem zrozumiala staje nawet nasza obecnosc w Afganistanie a wczesniej w Iraku .

cyc

cyc

Data: 2010-12-22 15:47:07
Autor: utrOne
Propaganda dla glupcow !
W dniu 2010-12-22 15:32, cyc pisze:
Co bowiem oznacza w tym wypadku zwrot  "" wdlg dobrze poinformowanych zrodel
" ? . Czy jest to zrodlo z bialoruskich sfer rzadowych  ? a moze z cial
opozycyjnych ?

heh, masz racje tutaj. nie moge jak widze takie stwierdzenia. zwykla przyzwoitosc dziennikarska wymagala by rozwiniecia tematu...
szkoda, ze jak zwykle lecisz w spiski zamiast obiektywnie i krytycznie podchodzic do tematu dziennikarstwa polskiego.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-22 16:05:44
Autor: mi
Propaganda dla glupcow !
On 22.12.2010 15:47, utrOne wrote:
szkoda, ze jak zwykle lecisz w spiski zamiast obiektywnie i krytycznie
podchodzic do tematu dziennikarstwa polskiego.

Przez "dziennikarstwo polskie" masz na myśli tych śmiesznych pajaców, którzy podnoszą skowyt, że Orban na Węgrzech knebluje media a siedzą cicho gdy Tusk w Polsce knebluje media*?

*) próba ogłoszenia upadku Rzeczpospolitej, przejęcie TVP, zaprzyjaźnione media wg. Wajdy czyli TVN, Polsat i GWno.

Data: 2010-12-22 07:12:49
Autor: DJ MC Donald Musk
Propaganda dla glupcow !
On 22 Gru, 16:05, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
On 22.12.2010 15:47, utrOne wrote:

> szkoda, ze jak zwykle lecisz w spiski zamiast obiektywnie i krytycznie
> podchodzic do tematu dziennikarstwa polskiego.

Przez "dziennikarstwo polskie" masz na my¶li tych ¶miesznych pajaców,
którzy podnosz± skowyt, ¿e Orban na Wêgrzech knebluje media a siedz±
cicho gdy Tusk w Polsce knebluje media*?

*) próba og³oszenia upadku Rzeczpospolitej, przejêcie TVP,
zaprzyja¼nione media wg. Wajdy czyli TVN, Polsat i GWno.

W Polsce jest zaledwie kilku dziennikarzy. Reszta to kundle.

Data: 2010-12-22 16:36:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Propaganda dla glupcow !

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:iet447$hgc$1news.onet.pl...
[...]

Przejęcie TVP to komu przypisujesz? PO czy PiS?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-22 18:28:50
Autor: mi
Propaganda dla glupcow !
On 22.12.2010 16:36, Bogdan Idzikowski wrote:
*) próba ogłoszenia upadku Rzeczpospolitej, przejęcie TVP,
zaprzyjaźnione media wg. Wajdy czyli TVN, Polsat i GWno.
Przejęcie TVP to komu przypisujesz? PO czy PiS?

Kto tak skutecznie odpolitycznia TVP, że zostaje tam tylko jedna opcja? Kto zapowiadał zniesienie abonamentu... dopóki TVP nie zostało przejęte i abonamentem dysponują swoi ludzie?

mi

Data: 2010-12-22 19:22:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Propaganda dla glupcow !

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ietcgh$fsv$1news.onet.pl...
[...]

Nie odpowiada siÄ™ pytaniem na pytanie.

Jeszcze raz:

 PrzejÄ™cie TVP to komu przypisujesz? PO czy PiS?

Data: 2010-12-22 20:40:28
Autor: mi
Propaganda dla glupcow !
On 22.12.2010 19:22, Bogdan Idzikowski wrote:
Nie odpowiada siÄ™ pytaniem na pytanie.

Przecież, pajacu, sam odpowiedziałeś pytaniem na pytanie.

mi

Data: 2010-12-22 21:38:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Propaganda dla glupcow !

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ietk7a$blh$1news.onet.pl...
On 22.12.2010 19:22, Bogdan Idzikowski wrote:
Nie odpowiada siÄ™ pytaniem na pytanie.

Przecież, pajacu, sam odpowiedziałeś pytaniem na pytanie.

mi

To jest owo pytanie, pajacu?

Data: 2010-12-22 22:08:47
Autor: mi
Propaganda dla glupcow !
On 22.12.2010 21:38, Bogdan Idzikowski wrote:
To jest owo pytanie, pajacu?

Podpowiem ci pajacu: Pytania były dwa i są zakończone znakiem zapytania.

mi

Data: 2010-12-22 23:07:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Propaganda dla glupcow !

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ietpct$ujg$1news.onet.pl...
On 22.12.2010 21:38, Bogdan Idzikowski wrote:
To jest owo pytanie, pajacu?

Podpowiem ci pajacu: Pytania były dwa i są zakończone znakiem zapytania.

Ale ja, pajacu nie odnosiłem się do pytań tylko do stwierdzenia o przejęciu TVP, pajacu.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-23 12:40:27
Autor: cyc
Propaganda dla glupcow !

U¿ytkownik "utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iet31e$lsm$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro
.utr1

O jakich spiskach mowisz? . Przeciez to co napisalem logika podpowiada , dodam prosta , niewyszukana i oparta na fatach .

cyc

Data: 2010-12-23 16:42:55
Autor: utrOne
Propaganda dla glupcow !
W dniu 2010-12-23 12:40, cyc pisze:
U�ytkownik "utrOne"<utr1wytnij@wytnijtlen.pl>  napisa� w wiadomo�ci
[...]

nie polemizuje z faktem "wolnoć tomku w swoim domku", podkreslam to jeszcze raz, jesli ktos tak chce to prosze bardzo! jednak pały i totalitarna demagogia wskazuja na zupełnie inne "chciejstwo" spoleczne. i do tego piję nie egzaltujac sie zbytecznie nad drapieznym kapitalizmem i konsumpcjonizem popelnianym w kraju mlekiem i miodem plynacym jakim jest wolska.

z drugiej strony tez czesto mysle nad tym jakim prawem wogole mieszac sie do czegokolwiek i kogokolwiek. coz - tutaj mam dosc ambiwalentny stosunek. raz to co wyzej, a dwa to moja wrodzona wysoka (tak mysle) empatia spoleczna.
nie mialem okazji pogaworzyc z uchodzca z korei pln (moze dlatego, ze tak ciezko im sie z tamtad wyrwac) niemniej ciekawe jak ty bys sie ustosunkowal do tematu, gdybys usiadl twarza w twarz z takim czlowiekiem i popatrzyl mu w oczy. mam nadzieje, ze nie krzywilbys sie zbytnio, osiwadczajac jednoczesnie, ze jest czlowiekiem "podstawionym" przez kapitalistyczno-demokratyczna propagande...
w ten sposob do niczego sie nie dojdzie.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-23 17:38:57
Autor: cyc
Propaganda dla glupcow !

U¿ytkownik "utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ievqm2$cr1$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie polemizuje z faktem "wolnoæ tomku w swoim domku", podkreslam to jeszcze raz, jesli ktos tak chce to prosze bardzo! jednak pa³y i totalitarna demagogia wskazuja na zupe³nie inne "chciejstwo" spoleczne. i do tego pijê nie egzaltujac sie zbytecznie nad drapieznym kapitalizmem i konsumpcjonizem popelnianym w kraju mlekiem i miodem plynacym jakim jest wolska.

[...]

Korea jak sie wydaje jest swoista enklawa , terenem zamknietym i pozbawionym mozliwosci kontaktowania sie ze swiatem, choc i tu dopuszczam "czynnik " propagandowy jakim posluguja sie " nasi " propagandzisci .
Jesli chodzi o Bialorus , to ludzie stamtad wypowiadaja sie w spsob nieskrepowany nie tylko przy okazji oficjalnych rozmow ale rowniez na forach internetowych bo te nie sa , o czym propaganda nie donosi , niedozwolone w tym kraju.
Nie wiem , tak naprawde jak wyglada sytuacja w tym kraju , wiem jednak , ze droga nieoficjalna docieraja do nas informacje , ze ten "satrapa " , " dyktator" i " czlwiek zelaznej reki " jest przez zdecydowana wiekszosc narodu chwalony i ze wlasnie na niego zaflsowano dajac wyraz swoim politycznym preferewncjom .
Pozatym uwazam niezmiennie , ze nam nic do tego jak tam chca zyc ludzie .
Ich zycie , ich sprawa . Istota jest to , ze nie zagrazaja nam w zadnym aspekcie zycia a wrecz przeciwnie mozemy na nich uczciwie zarobic , tym wiecej, im wieksze sankcje naloza na nich oczekujacy z niecierpliwieniem na " demokratyczne prywatzacje " amerykanski ? ale nie tylko ich , kapital .
Dzisiaj zagrozeniem dla swita nie jest Bialorus , czy nawet korea Pln , tylko USA . Swiat o tym doskonale wie ale jest zbyt bojazliwy aby prawde ta glosno artykulowac .

cyc

Data: 2010-12-25 09:21:12
Autor: jadrys
Propaganda dla glupcow !
W dniu 2010-12-23 17:38, cyc pisze:

[...]

I siê nie mylisz w swoim przypuszczeniu. W swoim czasie spotyka³em sporo osób, mieszkañców Korei P³n. Przede wszystkim studentów studiuj±cych w Belgradzie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-12-22 16:44:48
Autor: he®sk
Propaganda dla glupcow !
On Wed, 22 Dec 2010 15:32:50 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

[...]

 A kogo obchodzi to czy wygral czy przegral? Wazne, ze spuscil lomot
reakcyjnym wichrzycielom!

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Propaganda dla glupcow !