Propaganda sukcesu RP3: NFZ zaniża kolejki do lekarza [Fakt]

Data: 2014-10-27 23:37:38
Autor: A. Filip
Propaganda sukcesu RP3: NFZ zaniża kolejki do lekarza [Fakt]
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nfz-zaniza-kolejki-do-lekarza-w-internecie-ale-nie-w-rzeczyw,nId,1542381

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Ubóstwo nie jest ohydą.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-10-28 02:42:47
Autor: szklanynocnik
Propaganda sukcesu RP3: NFZ zania kolejki do lekarza [Fakt]
uytkownik A. Filip napisa:
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nfz-zaniza-kolejki-do-lekarza-w-internecie-ale-nie-w-rzeczyw,nId,1542381
| Jak podaje dziennik, wedug strony internetowej NFZ, na wizyt u nefrologa w
| przychodni przy szpitalu wojewdzkim w odzi czeka si rednio okoo miesica.

Nie pamietam abym za komucha czekal dluzej niz tydzien.

W nowym systemie musi byc chujowo, starym przecwiczonym wzorem
jeszcze beda prosic aby szpitale sprywatyzowano za grosze.
Jak? Ano odciac im finansowanie, to sie zadluza i sie je przejmie, proste:)

Data: 2014-10-28 12:59:53
Autor: Budzik
Propaganda sukcesu RP3: NFZ zania kolejki do lekarza [Fakt]
Uytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nfz-zaniza-kolejki-do-lekarza-w-
internecie-ale-nie-w-rzeczyw,nId,1542381 | Jak podaje dziennik, wedug strony internetowej NFZ, na wizyt u
| nefrologa w przychodni przy szpitalu wojewdzkim w odzi czeka si
| rednio okoo miesica.

Nie pamietam abym za komucha czekal dluzej niz tydzien.

Czeka na co?
Na pijanego lekarza ktory zamany obojczyk bandazem owinie?
Rzeczywiscie nie musiaem czeka...

Data: 2014-10-29 06:23:57
Autor: stevep
Propaganda sukcesu RP3: NFZ zania kolejki do lekarza [Fakt]
W dniu .10.2014 o 10:42 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

uytkownik A. Filip napisa:
> [...]

jeszcze beda prosic aby szpitale sprywatyzowano za grosze.
Jak? Ano odciac im finansowanie, to sie zadluza i sie je przejmie,  proste:)

Czekae za kadym razem jeden dzie bez efektu, zapisw nie byo. kolejka  nocna.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-28 06:26:13
Autor: stevep
W dniu .10.2014 o 23:37 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

> [...]
| 2015 roku" - czytamy w gazecie komentarz pracowniczki przychodni w  odzi.

Czy moe NFZ podaje tak prawd ktra promuje i dokumentuje "smarowanie"  otwarcie?

Wybierasz si na wizyt jako nekrofil?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-28 08:41:13
Autor: mkarwan
Propaganda sukcesu RP3: NFZ zania kolejki do lekarza [Fakt]
Uytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.xofdd0hp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Wybierasz si na wizyt jako nekrofil?

Robisz siebie durnia czy nim jeste?
http://sjp.pwn.pl/szukaj/nekrofil.html

Data: 2014-10-28 09:45:25
Autor: A. Filip
Stevep: kolejki do lekarza [Fakt]]
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
> [...]

| w Łodzi.

Czy może NFZ podaje taką prawdę która promuje i dokumentuje

Wybierasz się na wizytę jako nekrofil?

Ty to naprawdę potrafisz celnie podsumować "osiągnięcia" PO ministra Arłukowicza.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nefrologia
Nefrologia − dziedzina medycyny zajmująca się schorzeniami nerek leczonych
nieinwazyjnie w odróżnieniu od urologii. [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nekrofilia [...] zaburzenie preferencji seksualnych; stan, w którym bodźcem stymulującym
seksualnie mogą być jedynie ludzkie zwłoki [...]

--
A. Filip
Głupi a mocny bywa owocny.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-10-29 06:22:24
Autor: stevep
Stevep: Służba zdrowia RP3/Arłukowicza je st dla nekrofilii [Re: Propaganda sukcesu RP 3: NFZ zaniża kolejki do lekarza [Fakt]]
W dniu .10.2014 o 09:45 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

> [...]

[...] zaburzenie preferencji seksualnych; stan, w którym bodźcem  stymulującym
seksualnie mogą być jedynie ludzkie zwłoki [...]

No, no, co wysyp googlowych ekspertów.  ;)
--
stevep
-- -- -

Propaganda sukcesu RP3: NFZ zaniża kolejki do lekarza [Fakt]