Propaganda sukcesu nadal glosi swoje, a fakty sa niewesole.

Data: 2012-06-05 19:09:08
Autor: Observatore
Propaganda sukcesu nadal glosi swoje, a fakty sa niewesole.

...Ale co sie dziwic. Propaganda zajmuja sie ci sami ludzie co za PRL-u.

Ladowanie bedzie twarde:))

http://wpolityce.pl/artykuly/29615-przygnebiajacy-reportaz-cnn-poswiecony-
kondycji-polskiej-infrastruktury-przed-euro-2012-a-u-nas-propaganda-trwa-w-
najlepsze

* Przygnębiający reportaż CNN poświęcony kondycji polskiej infrastruktury przed Euro 2012. A u nas propaganda trwa w najlepsze*

Data: 2012-06-05 21:15:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Observatore " <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqllgj$lo2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo ty geniuszu z Kanady, ni chuja nie widzisz jak w Polsce infrastruktura wygląda. Zajmij się lepiej kanadyjskimi sprawami i podyskutuj z Kanadyjczykami. Wiem, że poprzez Internet nie możesz, bo to trza języki znać. Ale może są tam takie place jak w Londynie i na migi tuziemcom wyjaśnisz, o co ci chodzi.

Data: 2012-06-05 19:23:28
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Bo ty geniuszu z Kanady, ni chuja nie widzisz jak w Polsce infrastruktura wygląda. Zajmij się lepiej kanadyjskimi sprawami i podyskutuj z

nie jestem ani geniuszem, ani z Kanady, Idzikowskij z Lobzia:)

Wiem , ze wolicie jak na tej grupie pojawiaja sie *pisarze* nadajacy z serwerow niemieckich lub innych, ktorzy sie z wami zgadzaja i twierdza, ze wszytko jest OKI. Niestety nie jest. Po to jest siec internetowa, aby pisac prawde, a nie powtarzac brednie poskomuszych mediow, ktore klamai tak, jak za PRL-u. Na tym polega demokracja i rola opozycji, ze pokazuje beznadziejnosc i nieudolnosc grupy rzadzacej. Uczcie sie demokracji i nie denerwujcie sie.

Spokojnie Idzikowskij - swiat jest piekny:))

Data: 2012-06-06 08:40:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqlmbg$2ni$1inews.gazeta.pl...
> [...]

i nieudolnosc grupy rzadzacej. Uczcie sie demokracji i nie denerwujcie sie.

Spokojnie Idzikowskij - swiat jest piekny:))

O ile pamiętam, to jakiś obsrywatorek nadawał z Kanady!

Propaganda sukcesu nadal glosi swoje, a fakty sa niewesole.