Propagowanie dewiacji !

Data: 2009-08-22 21:46:19
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
Dzis w regionalnej gazecie znalazlem takowe ogloszenie.
"

W związku z planowaną akcją lokalną związaną z pojawieniem się w Polsce książki pt.:"Z Tangiem jest nas troje", Grupa Inicjatywna Kampanii Przeciw Homofobii w Zielonej Górze poszukuje specjalistów, którzy są chętni do uczestnictwa w zorganizowanej przez nas spotkaniu-debacie. Temat, to 'Edukacja o homoseksualności wśród dzieci'.
Mile widziani są:
- pedagog/pedagożka
- pisarz/pisarka książek dla dzieci
- nauczyciel/nauczycielka
- seksuolog/seksuolożka

Spotkanie-debata planowana jest w terminie od 1.10 do 16.10. [do ustalenia]
Gościem spotkania będzie członek Zarządu Kampanii Przeciw Homofobii -Robert Biedroń.

Wszelkie zainteresowane osoby proszone są o pilny kontakt pod adres e-mail: kph-zg@wp.pl

Zapraszamy również na naszego bloga: http://kph-zielona-gora.blogspot.com/
Pozdrawiamy!

Członkowie i Członkinie Grupy Inicjatywnej Kampanii Przeciw Homofobii w Zielonej Górze"

Osobiscie nie mam nic przeciwko tym co sie kochaja inaczej ale to co maja zamiar robic to juz lekkie przegiecie.  Wystarczy juz ze ksieza molestuja dzieci a tu mamy nowych ochotnikow do molestowania dzieci.
Propagowanie zachowan odmiennych i takich zwiazkow jest podobne do propagowania innych dewiacji lub zachowan jak np przemoc zlodziejstwo
zoofilia itp.

Czy na tych sprawnych inaczej nikt nie moze znalezc jakiegos paragrafa coby w koncu zrozumieli ze zwiazki faceta z facetem i kobiety z kobieta dzieci nie daja i ich zachowanie to dewiacja i margines spoleczny i tam ze swoimi zachowaniami powinni pozostac.

Mozna to podciagnac pod molestowanie lub probe i zglosic do prokuratury ewentualnie propagowanie dewiacji?

Data: 2009-08-22 15:14:09
Autor: Szymon von Ulezalka
Propagowanie dewiacji !
Osobiscie nie mam nic przeciwko tym co sie kochaja inaczej ale to co
maja zamiar robic to juz lekkie przegiecie.

no, oczywiscie. 'ja ich lubie, pod warunkiem ze sie w oczy nie rzucaja
i bron boze rozsiewaja informacje o sobie'

 Wystarczy juz ze ksieza
molestuja dzieci a tu mamy nowych ochotnikow do molestowania dzieci.

klania sie rozroznienie:
pedofilia =! homoseksualizm

Propagowanie zachowan odmiennych i takich zwiazkow jest podobne do
propagowania innych dewiacji lub zachowan jak np przemoc zlodziejstwo
zoofilia itp.

no, zes tutaj zablysnal...

Czy na tych sprawnych inaczej nikt nie moze znalezc jakiegos paragrafa
coby w koncu zrozumieli

no, oczywiscie. prawo prawem, ale racja musi byc po twojej stronie.

 ze zwiazki faceta z facetem i kobiety z kobieta
dzieci nie daja i ich zachowanie to dewiacja i margines spoleczny i tam
ze swoimi zachowaniami powinni pozostac.

bo?
hint: naprawde nie wszystko sie musi tobie podobac

Mozna to podciagnac pod molestowanie lub probe i zglosic do prokuratury
ewentualnie propagowanie dewiacji?

lol

Data: 2009-08-23 00:24:40
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
Szymon von Ulezalka pisze:
[...]

A tobie podoba sie jak sukienkowy pyta sie twojego 6 letniego syna czy wali konia i jak czesto ?  A pedal i lesbijka tlumaczy jak to fajnie miec zruchane dupsko i nic nie szkodzi bo to fajna sprawa byc dewiantem ?

Mi nie chodzi o podobanie sie ale o probe molestowania dzieci ktore najchetniej lazily by po drzewach zamiast czytac ksiazki o dewiacjach i dewiantach.

To jest chore a chorobe trzeba leczyc.

Data: 2009-08-23 01:15:16
Autor: JaromirD
Propagowanie dewiacji !
games wrote:

To jest chore a chorobe trzeba leczyc.

Masz całkowitą rację. Ale na wiele bym nie liczył, jesteś przypadkiem beznadziejnym...

JaromirD

Data: 2009-08-23 01:22:25
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
JaromirD pisze:
games wrote:

To jest chore a chorobe trzeba leczyc.

Masz całkowitą rację. Ale na wiele bym nie liczył, jesteś przypadkiem beznadziejnym...

JaromirD

Nie sadzilem ze wsrod prenumeratorow tej grupy wiekszosc to odmiency.

Nie no fajnie jest Cwele propaguja swrod dzieci swoje idealy .

Data: 2009-08-23 20:09:16
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !

Data: 2009-08-23 20:24:22
Autor: games
Propagowanie dewiacji !

Data: 2009-08-23 21:39:08
Autor: Marek Dyjor
Propagowanie dewiacji !
games wrote:
PlaMa pisze:
W dniu 2009-08-23 01:22, games pisze:

Nie sadzilem ze wsrod prenumeratorow tej grupy wiekszosc to
odmiency. Nie no fajnie jest Cwele propaguja swrod dzieci swoje
idealy .

Przeraża mnie myśl że możesz mieć dzieci i wychowywać ja na podobne
do siebie...

BTW Mam pytanie do podobnych do ciebie: Pod żadnym pozorem nie wolno
dawać dzieci parom homoseksualnym, a co jak mamy parę lesbijek i
jedna urodziła dziecko? Odebrać jej?

Myslisz ze lesbijka moze zajsc w ciaze z druga jej podobna ?
Ciekawszym przypadkiem bylby facet z facetem.

A tak powaznie to mowa jest o propagowaniu dewiacji wsrod najmlodszych
dzieci, dziecko w tym wieku jesli powinno cokolwiek wiedziec o Homo to
napewno to ze nie jest to zwiazek normalny i takich ludzi powinno sie
unikac.   Juz abstrachujac od tego ze w szkolach dzieci w ich wieku
powinny sie uczyc rzeczy przydatnych w zyciu.

masz rację tylko co w szkołach robi religia?

Data: 2009-08-23 22:18:57
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
Marek Dyjor pisze:
games wrote:
PlaMa pisze:
[...]

Chuj wie co ona tam robi, w kazdym badz razie w szkole do ktorej moj syn uczeszcza katechetka juz dostala reprymende, z dewiantami krotka pilka trzeba uswiadomic gdzie ich miejsce i nie podskakuja.

Data: 2009-08-23 22:38:24
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-23 22:18, games pisze:

 z dewiantami krotka pilka
trzeba uswiadomic gdzie ich miejsce i nie podskakuja.

W obozach? Gettach? Na cmentarzach? Na "odwykach"?

Data: 2009-08-25 15:28:57
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
W dniu 2009-08-23 22:18, games pisze:

 z dewiantami krotka pilka
trzeba uswiadomic gdzie ich miejsce i nie podskakuja.

W obozach? Gettach? Na cmentarzach? Na "odwykach"?

Kwestia to rozważenia pod względem opłacalności ekonomicznej - osobiście wybrałbym rozwiązanie najtańsze. W końcu to i tak szłoby z pieniędzy podatników. A to czy mniej lub bardziej humanitarnie ma już drugorzędne znaczenie.
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-23 22:45:47
Autor: Marek Dyjor
Propagowanie dewiacji !
games wrote:
Marek Dyjor pisze:
games wrote:
PlaMa pisze:
[...]

a może jednak wyrażajmy sie troszkę właściwiej, bo ktoś może cie nazwać dewiantem za masturbacje albo za uprawianie seksu z żoną w innej pozycji niż misjonarska lub za seks oralny z żoną żeby nie iść w totalny hard core :)

Tak dzialania pewnych organizacji Gejowskich moga wkurzać podobnie jak działania innych organizacji nastawionych na robienie wokól siebie maksymalne dużego szumu. Powiedzmy wprost szkołą powinna uczyć o świecie takim jaki jest, nie powinna jednak prowadzić jakiejkolwiek indokrynacji czy to genderowej czy religijnej czy politycznej.

Data: 2009-08-24 21:02:47
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Marek Dyjor pisze:

[...]

W niektórych krajach można surowym paragrafem za takie dewiacje oberwać ;)

[...]

W pełni się zgadzam, aczkolwiek edukacja powinna obejmować całość
tematu, a nie tylko jej wycinek zaakceptowany przez Radę Obrońców Wiary
i Moralności.

Homoseksualizm był, jest i będzie, nie jest to choroba, ale za to
naziolska indoktrynacja, że to "choroba" albo "dewiacja" może spowodować
poważne problemy psychiczne, jak jakiś biedak będzie się ukrywał i na
siłę na heteryka przerabiał.

Data: 2009-08-25 15:30:34
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
Andrzej Lawa pisze:
[...]

Ładne to co napisałeś, ale zmienisz zdanie jeśli dostaną oni całkowitą pełnię praw. Wtedy jak wyjdziesz z dziewczyną na ulicę to będziesz palcem wytykany. Na pewno tego chcesz?

Data: 2009-08-25 15:43:36
Autor: Maddy
Propagowanie dewiacji !
Tomaszek pisze:
Andrzej Lawa pisze:
[...]

Zaraz, to skoro ich jest aż tylu, że będą ci palcami na ulicy wytykać to czemu sobie ta większość geowska nie przegłosowała jeszcze super praw i przywilejów?

Czy Ty może mieszkasz w gejowskim zagłębiu gdzie nie marne 5-8% a 50% gejów w polulacji? Wtedy faktycznie będzie Cię miał kto palcami wytykać.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-25 15:50:08
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
Maddy pisze:
Czy Ty może mieszkasz w gejowskim zagłębiu gdzie nie marne 5-8% a 50% gejów w polulacji? Wtedy faktycznie będzie Cię miał kto palcami wytykać.

Mieszkam w Warszawie niestety i tu niestety już można ich spotkać na ulicy. W stosunku do osób o normalnej orientacji potrafią się zachowywać agresywnie. Już teraz. A więc antycypuję i pytam się: to co będzie dalej?

Data: 2009-08-25 15:59:12
Autor: Maddy
Propagowanie dewiacji !
Tomaszek pisze:
Maddy pisze:
[...]

A może ty jakieś feromony wydzielasz? Bo jesteś pierwszym człowiekiem którego geje atakują na ulicy za orientację.
A swoją drogą skąd wiedzą jakiej jesteś orientacji???

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-25 16:05:49
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
Maddy pisze:
A może ty jakieś feromony wydzielasz? Bo jesteś pierwszym człowiekiem którego geje atakują na ulicy za orientację.
A swoją drogą skąd wiedzą jakiej jesteś orientacji???

Jak idę z dziewczyną to widzą... myślałem, że się tego domyślisz w jaki sposób mnie rozpoznają

Data: 2009-08-25 17:25:30
Autor: JaromirD
Propagowanie dewiacji !
Maddy wrote:

Tomaszek pisze:
Maddy pisze:
[...]

Tomaszek jest krypto-gejem i oni to wyczuwają.

JaromirD

Data: 2009-08-25 20:37:47
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Tomaszek pisze:
Andrzej Lawa pisze:
[...]

Wytykanie to domena takich ludzi, jak ty. Powód zawsze się znajdzie -
zła płeć, zły kolor skóry, zła religia, zła fryzura...

Data: 2009-08-23 22:36:52
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-23 20:24, games pisze:

Myslisz ze lesbijka moze zajsc w ciaze z druga jej podobna ? Ciekawszym
przypadkiem bylby facet z facetem.

sztuczne zapłodnienie (też pewnie zło), bycie lesbijką nie wyklucza że zaciśnie zęby i przeleci jakiegoś faceta, dziecko może być z poprzedniego "normalnego" związku...

[...]

I powinno się opowiadać jak to 80 lat temu żył pewien wspaniały pan co ich za tą inność w obozach zamykał i gorąco zapewniać że to słuszne bo w obronie "normalności". Najlepiej już ogolić dzieciaka na łyso, kupić bejsbola i kazać lać pederastów, a co?

  Juz abstrachujac od tego ze w szkolach dzieci w ich wieku
powinny sie uczyc rzeczy przydatnych w zyciu. A jesli taka dewiantka juz
ma dziecko coz nawet najgorsza matka to zawsze matka.

To samo można powiedzieć o kipiących nienawiścią do świata ojcach.

Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ?

Póki co. Normy się zmieniają.. .Zresztą kiedyś też nie było dewiacją... Oglądałeś serial "Rome"? :)

Wyglada ze Homo maja
zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos
normalnego.

OMG jak ten gatunek stary istniały związki homoseksualne i jakoś ten świat się nie rozpadł. Zresztą inne zwierzęta też potrafią zabawiać się w obrębie jednej płci :) Słowem - normalka

Data: 2009-08-23 22:47:00
Autor: Marek Dyjor
Propagowanie dewiacji !
PlaMa wrote:
[...]

Prawo naturalne tak lubiane przez prawicę.

Data: 2009-08-23 23:12:49
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6s99h$nc4$1inews.gazeta.pl...

OMG jak ten gatunek stary istniały związki homoseksualne i jakoś ten świat się nie rozpadł. Zresztą inne zwierzęta też potrafią zabawiać się w obrębie jednej płci :) Słowem - normalka

W warunkach swobodnego doboru partnerow?
Czy zabawiajac sie z osobnikiem tej samej plci unikaja jednoczesnie zblizen z osobnikami plci przeciwnej?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-24 21:04:29
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:

W warunkach swobodnego doboru partnerow?
Czy zabawiajac sie z osobnikiem tej samej plci unikaja jednoczesnie zblizen z osobnikami plci przeciwnej?

Przestań propagować biseksualizm ;)

Data: 2009-08-25 07:20:17
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
PlaMa <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisali:

Póki co. Normy się zmieniają.. .Zresztą kiedyś też nie było dewiacją... Oglądałeś serial "Rome"? :)

Czyli uwazasz, ze posowanie mlodych chlopcow nie jest dewiacja?
Slyszalem, ze w USA i Holandii wasze organizacje juz walcza, zeby to nie
bylo karane.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-25 13:45:54
Autor: Marek Dyjor
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK wrote:
[...]

manipulujecie krzyĹźak.

on tylko dowodzi że normy obowiązujące dzisiaj nie są czymś obiektywnym sa tylko forma umowy społecznej.

Dzisiaj jest tak a za 50 lat będzie inaczej.

Data: 2009-08-25 15:35:58
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
Marek Dyjor pisze:
on tylko dowodzi że normy obowiązujące dzisiaj nie są czymś obiektywnym sa tylko forma umowy społecznej.

Dzisiaj jest tak a za 50 lat będzie inaczej.

Oczywiście. I dlatego póki homoseksualiści to mniejszość, to muszą zaakceptować zasady jakie dyktuje większość. Jak będzie ich więcej, wtedy to oni będą dyktować zasady - takie jest moim zdaniem wilcze prawo większości

Data: 2009-08-25 15:48:37
Autor: Maddy
Propagowanie dewiacji !
Tomaszek pisze:
Marek Dyjor pisze:
[...]

Bardzo zgrabny opis faszyzmy.
Gratulacje!

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-25 15:53:38
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
Maddy pisze:
Bardzo zgrabny opis faszyzmy.
Gratulacje!

W demokracji, której zdaje się jesteś wielkim orędownikiem też większość ustala zasady. Podam przykład: sranie na ulicach. Przyjęło się, że swoje potrzeby fizjologiczne załatwiamy w miejscach do tego wyznaczonych, bo większość ludzi obrzydzałoby robienie tego na oczach wielu innych ludzi. Więc sranie gdzie popadnie jest zabronione. Takie zasady ustaliła większość.To był przykład tylko, ale ilustruje, że to większość ustala zasady.

Data: 2009-08-25 16:00:33
Autor: Maddy
Propagowanie dewiacji !
Tomaszek pisze:
Maddy pisze:
Bardzo zgrabny opis faszyzmy.
Gratulacje!

W demokracji, której zdaje się jesteś wielkim orędownikiem

Naucz się wreszcie czytać. Albo może popracuj nad gramatyką?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-25 17:50:33
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 15:35, Tomaszek pisze:

[...]

pierdolenie... każesz im być heteroseksualnymi? Nie rozumiem tego... UDZIE CO WAM DO TEGO CO DWOJE DOROSŁYCH LUDZI ROBI ZE SOBĄ WIECZORAMI?

Jak mnie wpienia taka "moralność" :/

Data: 2009-08-25 09:31:29
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 17:50, PlaMa <mariush.p_usun...@wp.pl> wrote:

pierdolenie... każesz im być heteroseksualnymi? Nie rozumiem tego...
UDZIE CO WAM DO TEGO CO DWOJE DOROSŁYCH LUDZI ROBI ZE SOBĄ WIECZORAMI?

Sprawdz sobie o czym jest watek, postepowcu.

Data: 2009-08-25 18:35:18
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 18:31, KRZYZAK pisze:

Sprawdz sobie o czym jest watek,

O tym że jakaś organizacja chce w szkole czy gdzieś podyskutować z młodymi na temat homoseksualistów

I o tym, że to zboczeńcy, dewianci, pedofile, roznoszą choroby, śmierdzą i doprowadzą do zagłady ludzkości (taki ton i przekaz nadał w pierwszym poście autor)

I o dziwnej modzie nazywania kobiet małymi lochami (lożkami)

postepowcu.

A dziękuję :)

Data: 2009-08-25 20:48:32
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7118b$k03$1inews.gazeta.pl...

pierdolenie... każesz im być heteroseksualnymi? Nie rozumiem tego... UDZIE CO WAM DO TEGO CO DWOJE DOROSŁYCH LUDZI ROBI ZE SOBĄ WIECZORAMI?

Wyobraz sobie, ze jesli to dorosly brat i siostra, to nawet prokurator postawi zarzuty!

A tak wogole, to czemu wlasciwie nei zalegalizuje sie
pedofilii?
Na zasadzie takiej, jak na przyklad legalna jest zoofilia - mozna przeciez ze swoja koza robic wszystko, byle tylko nie zrobic jej krzywdy (nie rozerwac pochwy i tak dalej).
Idac tym tropem powinnismy zalegalizowac pedofilie, no bo coz w tym jest niewlasciwego, ze coreczka (czy synek) piecioletni zwali konika spracowanemu tatusuiowi czy tez strzeli mamusce minetke.
Oczywiscie jak ktos by wpychal dwulatce gruba pyte to juz insza inszosc, bo wtedy zrobilby jej fizyczna krzywde.
Ale normalne zwalenie konika na dobranoc? Co w tym zlego?
Zalegalizowanie kazirodztwa i pedofilii sprawi, ze tatusko nie bedzie musial cory po piwnicach chowac przez dwadziescia pare lat - skoro najzupelniej legalnie bedzie mogl z niej korzystac... Moze wiec dzieki temu nie bedzie kolejnych Fritzli?

Biorac przyklad z innych gatunkow gromady malp (chocby i slawne juz bonobo) nie powinnismy przeciez narzucac  naszemu gatunkowi az tak absurdalnych ograniczen, jak dzisiejsze '15 lat czy tez niemoznosc zerzniecia wlasnej doroslej siostry (tudziez brata).

A jednak "cos" sprawia, ze wielu goracych zwolennikow "homofilii " nei jest az tak radykalna i nie popiera legalizacji pedofilii. Cos wiec musi byc specyficznego w kontaktach seksualnych
".

No i

Data: 2009-08-25 21:09:55
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !

nie

Data: 2009-08-25 15:33:55
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
[...]

Oj tak. To piękne co napisałeś;) Choć oczywiście wiem, że ironizujesz. Ja trochę też, nie jest wzorem do naśladowania facet co wybił tyle milionów ludzi.

Data: 2009-08-25 20:38:36
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Tomaszek pisze:

Oj tak. To piękne co napisałeś;) Choć oczywiście wiem, że ironizujesz.
Ja trochę też, nie jest wzorem do naśladowania facet co wybił tyle
milionów ludzi.

Ale ty kochasz jego ideały...

Data: 2009-08-23 23:35:24
Autor: JaromirD
Propagowanie dewiacji !
games wrote:

Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ?  Wyglada ze Homo maja
zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos
normalnego.

Co to za dewiacja która dotyka: makaki, mewy, krowy morskie, pingwiny Humboldta, morsy, strusie, rezusy, lwy, nietoperze wampiry, wieloryby, delfiny, żyrafy, jeże, samce orangutanów (te dodatkowo uprawiają miłość francuską - a fe), bonobo (te są dopiero rozwiązłe, uprawiają sex z każdym, niezależnie od wieku i płci - istna Sodoma i Gomora. Przypadkiem nie zabieraj dzieci do zoo, gdzie będzie ich wybieg bo będziesz miał duuuże problemy), gepardy czy pingwiny królewskie. Jak również ponad 400 innych gatunków, u których zaobserwowano homoseksualne zachowania (do 1999 roku - teraz być może więcej).

Ty się dobrze zastanów, czy aby na pewno jesteś w większości i do tego "normalny".

Jakbyś pytał o źródło tych "rewelacji" to jest to numer 2198 czasopisma New Scientist z 7 sierpnia 1999 roku, strona 32. Choć pewnie i tak uznasz, że to pedalskie pismo i służy propagowaniu tej dewiacji.

JaromirD

Data: 2009-08-23 23:44:23
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
JaromirD pisze:
games wrote:

[...]

W dupie byles i gowno widziles, znam doskonale zachowania zwierzat. Zauwaz jedna roznice my nie jestesmy zwierzetami ! A jesli jestesmy to chcemy zrobic wszystko zeby nimi nie byc ! Zachowania Homo znane sa od wiekow ale nie prowadza do przedluzenia gatunkow.
Jesli wiec nie prowadza do przedluzenia gatunku tym samym dla helisy DNA sa bezuzyteczne dlatego od wiekow dewianci sa spychani na margines i jesli przezyja tworza nowy gatunek.

Czlowiek to nie szpony pazury i zeby ale mozg a ten wie doskonale ze do Homop nie przedluza gatunku i nie prowadzi do jego rozwoju.

Data: 2009-08-24 00:05:34
Autor: JaromirD
Propagowanie dewiacji !
games wrote:

W dupie byles i gowno widziles, znam doskonale zachowania zwierzat.

W to nie wątpię - z autopsji pewnie.

JaromirD

P.S.

Jakbyś sobie zadał trochę trudu i poszukał artykuł, o którym wspomniałem, to mógłbyś się dowiedzieć, że również u zwierząt sex nie służy tylko do prokreacji.

Data: 2009-08-24 00:12:58
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
JaromirD pisze:
games wrote:

[...]

Ja o tym wiem doskonale ze milosc niejedno ma imie ale to nie powod zeby dzieci uczyc tego w przedszkolu , mamy wychowywac dewiantow czy obywateli ?
To ze w rzymie zmuszano dzieci 5-7 letnie do wspolzycia nie znaczy ze my mamy robic tak samo.

Data: 2009-08-24 00:24:47
Autor: JaromirD
Propagowanie dewiacji !
games wrote:

JaromirD pisze:
games wrote:

[...]

Przykro mi, ale nie jestem w stanie zniżyć się jeszcze bardziej do Twojego poziomu rozumowania dlatego nie wysilaj się więcej i nie odpisuj bo nie doczekasz się z mojej strony odpowiedzi.

JaromirD

Data: 2009-08-24 00:43:03
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
JaromirD pisze:
games wrote:

JaromirD pisze:
games wrote:

[...]

Twoj poziom rozumowania dotyczy:
"> makaki, mewy, krowy morskie, pingwiny
Humboldta, morsy, strusie, rezusy, lwy, nietoperze wampiry, wieloryby, delfiny, Ĺźyrafy, jeĹźe, samce orangutanĂłw"

A mowa jest o dzieciach, nie irangutanach makakach zyrafach a o dzieciach gatunku ludzkiego.

Byc moze dla ciebie to nie robi roznicy czy to szczeniak czy dziecko .

Data: 2009-08-24 20:30:06
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-24 00:12, games pisze:

Ja o tym wiem doskonale ze milosc niejedno ma imie ale to nie powod zeby
dzieci uczyc tego w przedszkolu , mamy wychowywac dewiantow czy obywateli ?

Jeżeli ogłoszę publicznie że jestem homoseksualistą to nie będę musiał płacić podatku? Skoro dewiant to nie obywatel...

Data: 2009-08-25 15:38:16
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
Jeżeli ogłoszę publicznie że jestem homoseksualistą to nie będę musiał płacić podatku? Skoro dewiant to nie obywatel...

Będziesz musiał dlatego, że mamy tolerancyjne państwo;)

Data: 2009-08-24 20:24:30
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !

Zauwaz jedna roznice my nie jestesmy zwierzetami !

Fakt... niektórzy tu przedstawiają mentalny poziom paprotki :D

A jesli jestesmy to
chcemy zrobic wszystko zeby nimi nie byc !

I znowu wiele zachowań zwierząt jest o wiele racjonalniejsze od typowych zachowań ludzkich

I tak człowiek jest zwierzęciem, ssakiem nawet

Zachowania Homo znane sa od
wiekow ale nie prowadza do przedluzenia gatunkow.

Skąd wiesz?

Jesli wiec nie prowadza do przedluzenia gatunku tym samym dla helisy DNA
sa bezuzyteczne

helisa dna jest zbiorem węgla, azotu, potasu i innych podobnych i nie istnieją dla niej rzeczy użyteczne i bezużyteczne... dla niej w ogóle nic nie istnieje.

dlatego od wiekow dewianci sa spychani na margines i
jesli przezyja tworza nowy gatunek.

ewolucja - unikatowe cechy "dewiantów", powstałe najcxzęściej na drosze mutacji, wchłoniete przez gatunek  i w ciągu innych podobnych procesów zmieniające go w inny gatunek.

Odpowiadając na twoje poprzednie pytanie, skąd wiesz, że homoseksualne zachowania samic Homo erectus nie spowodowały zbliżenie osobniczego pomiędzy przedstawicielami tego gatunku, zagwarantowały lepsza opiekę nad potomstwem i doprowadziły do powstania w finale Homo sapiens? (sorry że odpowiadam pytaniem na pytanie)

Czlowiek to nie szpony pazury i zeby ale mozg a ten wie doskonale ze do
Homop nie przedluza gatunku i nie prowadzi do jego rozwoju.

ROTFL! Skąd wiesz co prowadzi do przedłużenia gatunku?!

Data: 2009-08-25 15:40:35
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
Zachowania Homo znane sa od
wiekow ale nie prowadza do przedluzenia gatunkow.

Skąd wiesz?

A jak sobie to wyobrażasz. Musi dojść do zapłodnienia. A żeby doszło musi być plemnik i komórka jajowa. Skąd weźmiesz brakujące ogniwo w stosunku homoseksualnym?

Data: 2009-08-25 17:51:48
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 15:40, Tomaszek pisze:

A jak sobie to wyobrażasz. Musi dojść do zapłodnienia. A żeby doszło
musi być plemnik i komórka jajowa. Skąd weźmiesz brakujące ogniwo w
stosunku homoseksualnym?

Słodki boże, póki nie wsadzę jakiejś lasce i nie narobię przynajmniej tuzina dzieciaków to jestem nie przydatny społecznie i nie przykładam się to trwania gatunku?

Data: 2009-08-25 20:39:57
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Tomaszek pisze:
PlaMa pisze:
[...]

W takim razie geje powinni byli już dawno wyginąć. A zatem ich ciągłe
pojawianie się to CUD ;)

Data: 2009-08-24 21:06:40
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
games pisze:

W dupie byles i gowno widziles, znam doskonale zachowania zwierzat.

Z własnego doświadczenia?

Zauwaz jedna roznice my nie jestesmy zwierzetami !

Hmmm... Nie? A czym? Roślinami? No, może w twoim przypadku ;)

A jesli jestesmy to
chcemy zrobic wszystko zeby nimi nie byc !

ROTFL

Zachowania Homo znane sa od
wiekow ale nie prowadza do przedluzenia gatunkow.

A, czyli antykoncepcja tez jest "be"?

[...]

Zupełnie jak heteryk stosujący antykoncepcję.

Data: 2009-08-24 01:05:32
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Użytkownik "JaromirD" <rydberg@q2.pl> napisał w wiadomości news:h6scms$cod$1news.onet.pl...

francuską - a fe), bonobo (te są dopiero rozwiązłe, uprawiają sex z każdym,
niezależnie od wieku i płci

A zatem:
1. Zalegalizujmy pedofilie. Skoro bonobo moga, to czemu ludzie nie?

2.W homosesualizmei dewiacja nei jest uprawianie seksu z osobnikiem tej samej plci, ale *unikanie*uprawiania*seksu*z*osobnikiem*plci*przeciwnej. Preferowanie zachowan homo- nad heteroseksualnymi.

To jest zachowanie, ktorego nie mozna uznac za normalne, gdyz jego propagacja w dluzszej perspektywie zmierza do samounicestwienia gatunku!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-24 20:32:25
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-24 01:05, SDD pisze:

To jest zachowanie, ktorego nie mozna uznac za normalne, gdyz jego
propagacja w dluzszej perspektywie zmierza do samounicestwienia gatunku!

Osobnik nie musi się rozmnażać by być użyteczny i pożądany dla gatunku. Wiesz jaki jest odsetek pszczół płodnych do niepłodnych?

Data: 2009-08-24 20:58:23
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Użytkownik "PlaMa" <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6umbp$1c4$2inews.gazeta.pl...

Osobnik nie musi się rozmnażać by być użyteczny i pożądany dla gatunku. Wiesz jaki jest odsetek pszczół płodnych do niepłodnych?

Hmmm - czyli uwazasz, ze pedaly ilesbijki do kamieniolomow?
Moze masz i racje!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-25 22:44:32
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

Hmmm - czyli uwazasz, ze pedaly ilesbijki do kamieniolomow?
Moze masz i racje!

Zmartwię Cię.

Biorąc pod uwagę jak funkcjonują nasze społeczeństwa (te wszystkie podatki itp. sprawy), dla populacji większa korzyść jest z ludzi, którzy pracują na wysokich stanowiskach (niż z tych, co zapierdzielają w kamieniołomach).

Zatem, skoro nie przysługują się, mnożąc, niech przynajmniej generują podatki ;)

Monika

Data: 2009-08-25 07:20:01
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
PlaMa <mariush.p_usunto_@wp.pl> napisali:

Wiesz jaki jest odsetek pszczół płodnych do niepłodnych?

I te nieplodne traca czas na kopulacje? Ladny strzal w stope.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-25 17:52:17
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 09:20, KRZYZAK pisze:

Wiesz jaki jest odsetek pszczół płodnych do niepłodnych?
I te nieplodne traca czas na kopulacje? Ladny strzal w stope.

Oblizują się i głaszczą...

Data: 2009-08-25 15:42:51
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:

1. Zalegalizujmy pedofilie. Skoro bonobo moga, to czemu ludzie nie?

Tak niedługo będzie, za jakieś 20 lat. To w skali całej ludzkości całkiem niedużo

To jest zachowanie, ktorego nie mozna uznac za normalne, gdyz jego propagacja w dluzszej perspektywie zmierza do samounicestwienia gatunku!

Posługujesz się logicznymi argumentami - dlatego tu przegrasz niestety. Ale zgadzam się z Tobą w 101%

Data: 2009-08-25 07:20:19
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
JaromirD <rydberg@q2.pl> napisali:
[...]

Tylko jakos nikt ich nie zarejestrowal. Przypadkiem. Kamera sie zepsula.

P.S.
Lew pozera kociaki, modliszka zjada samca, a muchy jedza gowno. Masz
jeszcze jakies wzorce do nasladowania?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-25 12:14:43
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:

Lew pozera kociaki, modliszka zjada samca, a muchy jedza gowno. Masz
jeszcze jakies wzorce do nasladowania?

Hej, to tacy jak ty domagają się naturalności ;->

Data: 2009-08-24 20:56:38
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
games pisze:

[...]

"Jajo o jajo?"
"No nie przy sniadaniu!" ;)

Ciekawszym przypadkiem bylby facet z facetem.

Kwestia stricte techniczna.

[...]

Bo można się zarazić? ROTFL

[ciach]

Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ?  Wyglada ze Homo maja
zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos
normalnego.

Jeśli przez "normalny" rozumiesz "naturalny", a przez "naturalny" -
"występujący w naturze", to jak najbardziej.

Data: 2009-08-25 07:20:18
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisali:

Jeśli przez "normalny" rozumiesz "naturalny", a przez "naturalny" -
"występujący w naturze", to jak najbardziej.

Zgadza sie, zaburzenia popedu wystepuja nie tylko u czlowieka.
A co do zarazania, to HIV juz rozniesli. Cholera wie co jeszcze przywloka.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-25 12:13:11
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:
[...]

Sam jesteś jedno wielkie zaburzenie ;)

No, chyba że bzykasz się z każdą chętną samicą w okolicy, skrupulatnie
pilnując, żeby to był okres płodny i nie stosując żadnych zabezpieczeń -
 bo w końcu seks służy do propagowania gatunku i każde inne jego
wykorzystanie jest nienaturalne.

A co do zarazania, to HIV juz rozniesli. Cholera wie co jeszcze przywloka.

Kryzys przywlekli. Nie odpowiadają tylko za gradobicie, trzęsienie ziemi
i koklusz.

Data: 2009-08-25 05:14:29
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 12:13, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

[...]

Tym sie czlowiek rozni od reszty zwierzatek, ze jego zachowaniem nie
kieruja wylacznie popedy.
Owszem, moj poped jest zdrowy, bo jest ukierunkowany na zblizenie z
kobieta co prowadzi do kontynuacji gatunku.
Cala reszta - antykoncepcje i inne to juz sprawa kory mozgowej i z
popedem i jego prawidlowoscia nie ma nic wspolnego.
Natomiast poped homoseksualisty jest zaburzony, bo nie spelnia
podstawowej funkcji - z innym facetem dziecka nie zrobisz.

Kryzys przywlekli. Nie odpowiadają tylko za gradobicie, trzęsienie ziemi
i koklusz.

Nie pisalem o kryzysie, tylko o HIV, ktory przywlekli i
rozprzestrzenili homoseksualisci.
Caly czas zreszta prawdopodobienstwo nosicielstwa jest u nich
trzydziestokrotnie wieksze niz wsrod hetero.

Data: 2009-08-25 14:23:20
Autor: Maddy
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:

Caly czas zreszta prawdopodobienstwo nosicielstwa jest u nich
trzydziestokrotnie wieksze niz wsrod hetero.

A konkretnie w jakim kraju?
Bo pół Afryki ma HIV grzecznie dupcząc płeć przeciwną.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-25 05:49:33
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 14:23, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:

A konkretnie w jakim kraju?
Bo pół Afryki ma HIV grzecznie dupcząc płeć przeciwną.

W Afryce ciezko sledzic. Wiadomo za to jak to rozsiewali w Europie i
USA.
W USA pierwsze przypadki dziwnej choroby atakujacej homoseksualistow
opisano w 1981r. I przez nastepne kilka lat rozprzestrzenial sie
wlasciwie tylko wsrod homoseksualistow w USA i Europie zachodniej.
A poniewaz homoseksulalisci lubia tez sobie przycpac, a czesto miewali
tez zony, ktore oszukiwali co do swoich upodoban, to polecialo dalej.
Caly czas ponad polowa nowozarazonych to homo.

Data: 2009-08-25 15:55:50
Autor: Maddy
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:
On 25 Sie, 14:23, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:

A konkretnie w jakim kraju?
Bo pół Afryki ma HIV grzecznie dupcząc płeć przeciwną.

W Afryce ciezko sledzic.

Są tacy co śledzą. Tobie ciężko bo to nie pasuje do Twojej teorii.

Wiadomo za to jak to rozsiewali w Europie i
USA.

Głównie za sprawą prostytutek z krajów byłego ZSRR.
Tak samo jak rzeżączka i gruźlica.

Caly czas ponad polowa nowozarazonych to homo.

A źródło tych danych masz jakieś czy może wolisz nie szukać, bo ci się teoria posypie?

Swoją drogą nie rozumiem o co Ci chodzi - wyginą, będziesz miał problem z głowy.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-25 07:47:32
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 15:55, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:

Są tacy co śledzą. Tobie ciężko bo to nie pasuje do Twojej teorii.

Naprawde? Od ktorego roku sledza i w jaki sposob?

Głównie za sprawą prostytutek z krajów byłego ZSRR.

Homoseksualisci w USA zarazali sie od prostytutek z "bylego ZSRR" w
1981r?
OIDP to ZSRR rozpadl sie 10 lat pozniej.

A źródło tych danych masz jakieś czy może wolisz nie szukać, bo ci się
teoria posypie?

Prosze bardzo:
http://www.tinyurl.pl?YJhYwvkw
"Aż o 20 proc. wzrosła w Niemczech liczba zarażeń wirusem HIV w
pierwszej połowie 2005 roku w porównaniu z pierwszym półroczem 2004 r.
- poinformował w środę berliński Instytut im. Roberta Kocha.
60 proc. z 1164 zarażonych w tym okresie stanowią geje. Specjaliści z
Instytutu Kocha podkreślają, że w przypadku gejów ryzyko zarażenia się
tym wirusem, powodującym AIDS, podwoiło się w ciągu ostatnich czterech
lat. Najwięcej zarażeń zanotowano w wielkich miastach - Kolonii,
Berlinie, Monachium i Frankfurcie nad Menem"

To przyklad kraju, gdzie geje maja swoja wolnosc. Dla calej Europy,
gdzie statystyki psuja dziwki z bylego ZSRR wskaznik wynosi 40%. A
przypominam, ze to raptem 3% populacji.

Swoją drogą nie rozumiem o co Ci chodzi - wyginą, będziesz miał problem
z głowy.

Chodzi mi o to, zeby dzialacze publicznie deklarujacy chec wylizania
rowa bez zobowiazan, orgazmy z mldymi chlopcami, zabawy z grupa
mlodych przegietych gejow trzymali sie z daleka od moich dzieci. Tylko
tyle.

Data: 2009-08-25 20:23:22
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:

opisano w 1981r. I przez nastepne kilka lat rozprzestrzenial sie
wlasciwie tylko wsrod homoseksualistow w USA i Europie zachodniej.
A poniewaz homoseksulalisci lubia tez sobie przycpac, a czesto miewali

Tak każdy pedał to ćpun, bo każdy ćpun to pedał - inteligencja baby ze
ścierą z pewnego klasycznego filmu...

tez zony, ktore oszukiwali co do swoich upodoban, to polecialo dalej.

No popatrz, a twierdziłeś, że to niemożliwe...

Data: 2009-08-25 17:19:57
Autor: JaromirD
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK wrote:

Tym sie czlowiek rozni od reszty zwierzatek, ze jego zachowaniem nie
kieruja wylacznie popedy.

Czyli według Twojego rozumowania, zachowaniem zwierząt kierują wyłącznie popędy. Wobec tego wytłumacz proszę, jakie to popędy kierują homoseksualnymi zachowaniami zwierząt, które wymieniłem wcześniej? A może to też zboki i trzeba by je próbować nawracać lub leczyć?

JaromirD

Data: 2009-08-25 09:12:00
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 17:19, JaromirD <rydb...@q2.pl> wrote:

Czyli według Twojego rozumowania, zachowaniem zwierząt kierują wyłącznie
popędy. Wobec tego wytłumacz proszę, jakie to popędy kierują homoseksualnymi
zachowaniami zwierząt, które wymieniłem wcześniej?

Juz pisalem - sa to zaburzenia popedu seksualnego. Bardzo czesto sa to
tez zachowania zastepcze.

A może to też zboki i
trzeba by je próbować nawracać lub leczyć?

Ja nie chce nikogo nawracac ani leczyc. Nie zycze sobie, zeby
homodzialacze probowali nawracac lub leczyc moje dzieci.

Data: 2009-08-25 17:41:16
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
JaromirD pisze:
KRZYZAK wrote:

[...]

   Nie ma mechanizmĂłw idealnych, homoseksualizm, czy pedofilia mogą być efektem ubocznym istnienia innych zachowań. Na przykład geny powodujące pociąg do młodych kobiet, ktĂłre jednak mogą juĹź mieć dzieci, mogą być faworyzowane, poniewaĹź osobniki je (geny) posiadające, wykorzystują do rozrodu kobiety, ktĂłre jeszcze nie są uĹźywane przez innych osobnikĂłw (wydają im się za młode). Tutaj rozkład jest ciągły, a nie 0-1, zatem oprĂłcz mniejszości osobnikĂłw lubiących stare panie, jest większość lubiących młode, mniejszość lubiących bardzo młode i minimniejszość będąca pedofilami.

   Zachowania homoseksualne skierowane do młodzieĹźy mogą niekiedy przyspieszyć ich inicjację seksualną, co będzie korzystnie wpływało na przekazywanie tego typu genĂłw (chodzi o to, Ĺźe osoby molestowane za młodu wcześniej rozpoczynają normalne Ĺźycie seksualne).

   O tych, i innych teoriach moĹźna poczytać w popularnonaukowej książce Robina Bakera "Wojny plemnikĂłw".

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 17:49:37
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
Liwiusz pisze:
JaromirD pisze:
KRZYZAK wrote:

[...]

Co ciekawe podobno malpy szympansow daja dupy bardzo chetnie tym z poza stada.

Data: 2009-08-25 17:51:18
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
games pisze:

Co ciekawe podobno malpy szympansow daja dupy bardzo chetnie tym z poza stada.

    Co to jest małpa szympansa?

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 17:54:58
Autor: games
Propagowanie dewiacji !
Liwiusz pisze:
games pisze:

Co ciekawe podobno malpy szympansow daja dupy bardzo chetnie tym z poza stada.

   Co to jest małpa szympansa?

No jest a co ma nie byc.

A co ma nie byc jak jest malpa ludzka to nie ma byc malpy szympansa ?
malpa to malpa.

Data: 2009-08-25 18:08:31
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
games pisze:
Liwiusz pisze:
games pisze:

[...]

   Małpa to małpa, szympans to szympans, szympans to małpa, ale co to jest małpa szympansa i czym się róşni od szympansĂłw?

   Pytam się, bo wystarczyło napisać o szympansach, a nie małpach szympansa, a tak myślałem, Ĺźe chciałeś napisać o czymś innym i napisało Ci się o Małpach szympansa, zamiast moĹźe o młodych szympansa, albo o samichach/samcach szymansa.

   Jeśli zatem chciałeś powiedzieć, Ĺźe szympansy chętnie dają dupy osobnikom spoza stada, to naleĹźy stwierdzić, Ĺźe jest to bardzo korzystna strategia ewolucyjna pozwalająca wzbogacić stado o nowe geny.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 17:57:54
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 17:41, Liwiusz pisze:

O tych, i innych teoriach można poczytać w popularnonaukowej książce
Robina Bakera "Wojny plemników".

czytałem ale tego nie wyczytałem tam. Cholernie fajną hipotezę stworzyłeś... szkoda że wróżek nie wcisnąłeś żeby uzasadnić swoje równanie gej=pedofil :)

Data: 2009-08-25 18:10:31
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
W dniu 2009-08-25 17:41, Liwiusz pisze:

O tych, i innych teoriach można poczytać w popularnonaukowej książce
Robina Bakera "Wojny plemników".

czytałem ale tego nie wyczytałem tam. Cholernie fajną hipotezę

   Przeczytaj zatem jeszcze raz.

stworzyłeś... szkoda że wróżek nie wcisnąłeś żeby uzasadnić swoje równanie gej=pedofil :)

   Nie zmyślaj, nic takiego nie pisałem.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 17:55:03
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !

Data: 2009-08-25 09:17:51
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 17:55, PlaMa <mariush.p_usun...@wp.pl> wrote:

bezpłodni uprawiający seks oraz osoby zabezpieczające się są dewiantami?

A moze analfabetami funkcjonalnymi? Poped seksualny maja prawidlowy.
Moze wytlumacze jak dziecku:
Jak ktos nie zahamuje na "stopie", to ma zepsute hamulce?

Data: 2009-08-25 20:28:02
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:
[...]

Możliwe. Albo jechał za szybko.

Pytanie dodatkowe: ten co ignoruje znaki to homoseksualista, czy ten, co
ma zepsute hamulce?

Data: 2009-08-25 18:09:55
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
[...]

   Ich zachowania są prawidłowe, jedynie cel nie jest osiągany z uwagi na różne defekty.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 18:15:37
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 18:09, Liwiusz pisze:

Ich zachowania są prawidłowe, jedynie cel nie jest osiągany z uwagi na
różne defekty.

Defekty - masz na myśli nieprawidłowe funkcjonowanie tych osobników? :D

Data: 2009-08-25 18:16:49
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
W dniu 2009-08-25 18:09, Liwiusz pisze:

Ich zachowania są prawidłowe, jedynie cel nie jest osiągany z uwagi na
różne defekty.

Defekty - masz na myśli nieprawidłowe funkcjonowanie tych osobników? :D

   To akurat nie ma znaczenia.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 20:26:07
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Liwiusz pisze:
PlaMa pisze:
[...]

Jak coś nie pasuje do teorii - zignorować! ;->

Data: 2009-08-25 23:06:13
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 20:26, Andrzej Lawa pisze:

Jak coś nie pasuje do teorii - zignorować! ;->

Nie no, coraz ciekawiej się robi - teraz ja jestem dewiantem bo nie produkuje taśmowo dzieci ale bezbożnie z dziewczyną zabezpieczamy się... Wstyd mi...

Data: 2009-08-26 00:48:27
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
[...]

A bezdzietni kawalerowie i panny? To jest dopiero zboczenie! Oj, jeszcze
bykowe wróci ;)

A Ty dostaniesz grzywnę za niemanie... dzieci ;)

Data: 2009-08-25 18:16:21
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 18:09, Liwiusz pisze:

Ich zachowania są prawidłowe, jedynie cel nie jest osiągany z uwagi na
różne defekty.

ech, ja dla odmiany proponuję ci byś przeczytał samolubny gen

Data: 2009-08-25 18:17:27
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
W dniu 2009-08-25 18:09, Liwiusz pisze:

Ich zachowania są prawidłowe, jedynie cel nie jest osiągany z uwagi na
różne defekty.

ech, ja dla odmiany proponuję ci byś przeczytał samolubny gen

   Czytałem nawet kilka razy, a o czym konkretnie chcesz pogadać?

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 18:36:35
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 18:17, Liwiusz pisze:

Czytałem nawet kilka razy, a o czym konkretnie chcesz pogadać?

Autor dosyć przekonująco napisał o tym że brak prokreacji, samobójstwa itd mogą być znaczącym czynnikiem sprzyjającym prosperowaniu genu.

Data: 2009-08-25 18:40:00
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
[...]

   Tylko jeśli zachowanie takie spowoduje przekazanie potomstwu tego genu u kilku innych osobników (w przypadku rodzeństwa przynajmniej 2, itd.)

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 18:44:31
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 18:40, Liwiusz pisze:

Tylko jeśli zachowanie takie spowoduje przekazanie potomstwu tego genu u
kilku innych osobników (w przypadku rodzeństwa przynajmniej 2, itd.)

Nie ograniczaj do potomstwa, pamiętaj że według autora książki samolubne geny nie liczą się z osobnikami i gatunkami, chcą przetrwać (i znowu geny to tylko zbitek atomów i niczego nie chce ale chodzi mi o mechanizmy :) )

Data: 2009-08-25 18:53:03
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
[...]

   No to piszę: można się zabić, aby uratować 2 braci, 4 kuzynów itd, a może niekiedy i 1000 osób o nieokreślonej puli genetycznej.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 20:25:46
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Liwiusz pisze:

[...]

Czyli to dewianci.

Zupełnie jak onaniści... przepraszam, "samogwałcący się" ;->

Data: 2009-08-25 20:21:51
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
wrote:

[...]

To w końcu naturalne jest OK, czy naturalne nie jest OK - zdecyduj się
łaskawie, bo nie nadążam nad twoimi zmianami frontu.

Owszem, moj poped jest zdrowy, bo jest ukierunkowany na zblizenie z
kobieta co prowadzi do kontynuacji gatunku.

Znaczy się antykoncepcji nie stosujesz i specjalnie celujesz w dni płodne?

Bo inaczej nie prowadzi.

[...]

Znaczy się jak jakiegoś faceta pociąga kobieta, o której wie, że jest
nieodwracalnie bezpłodna - to będzie zboczeńcem?

Kryzys przywlekli. Nie odpowiadają tylko za gradobicie, trzęsienie ziemi
i koklusz.

Nie pisalem o kryzysie, tylko o HIV, ktory przywlekli i
rozprzestrzenili homoseksualisci.

Nie prawda, bo brytyjscy drukarze :-P

Przynajmniej pewien brytyjski drukarz jest uznawany za pierwszą ofiarę
AIDS (sądząc po objawach i wynikach sekcji).

Potem były jakieś anonimy, a następnie amerykański marynarz, który
bzykał się każdą babą w każdym afrykańskim porcie i zawlókł na swoją
rodzinę nie tylko HIV, ale jeszcze parę innych chorób wenerycznych. Był
hetero, z żoną i dziećmi.

Caly czas zreszta prawdopodobienstwo nosicielstwa jest u nich
trzydziestokrotnie wieksze niz wsrod hetero.

Czyli lekko licząc skoro nieco ponad 30% populacji kilku krajów Afryki
jest nosicielami, to jakieś 30% ich populacji to pedały!

Tylko dlaczego oni się tak intensywnie mnożą?

Fascynujące.

Opowiedz jeszcze jakąś bajeczkę, np. o polityku, który dotrzymywał
wszystkich obietnic po wygraniu wyborów.

Data: 2009-08-25 17:53:51
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 09:20, KRZYZAK pisze:

Zgadza sie, zaburzenia popedu wystepuja nie tylko u czlowieka.
A co do zarazania, to HIV juz rozniesli. Cholera wie co jeszcze przywloka.

O kurwa (za przeproszeniem) HIV to choroba pedałów i tylko tacy się zarażają... człowieku jaki ty jesteś mentalnie płytki...

Data: 2009-08-25 09:20:21
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 17:53, PlaMa <mariush.p_usun...@wp.pl> wrote:

O kurwa (za przeproszeniem) HIV to choroba pedałów i tylko tacy się
zarażają... człowieku jaki ty jesteś mentalnie płytki...

A kto oprocz Ciebie pisal, ze tylko? Pisalem juz - 60% nowozarazonych
w Niemczech to homoseksualisci.
A stanowia 3% populacji. Lapiesz juz, czy mam wytlumaczyc jak dziecku
na kolorowych kuleczkach?

Data: 2009-08-25 15:26:31
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
games pisze:
Myslisz ze lesbijka moze zajsc w ciaze z druga jej podobna ? Ciekawszym przypadkiem bylby facet z facetem.

O ile wiem, to nadal do zapłodnienia jest potrzebne męskie nasienie. Chyba, że "postępowocy" już wymyślili coś nowego;)

[...]

Dziecko powinno poznać prawdę obiektywną, a nie to co oni chcą, żeby o nich mówiono. Oczywiście nie namawiałbym to zabijania ich, ani okaleczania, ale jakiemuś ostracyzmowi społecznemu powinni być oni poddani. Nic nie poradzą na to, że są inni, nie zmienią tego, a leczyć się nie chcą.

Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ?

Próbowałem kiedyś mówić ludziom prawdę oczywistą - z różnym skutkiem. Propaganda homoseksualna to silne lobby. Trudno z tym walczyć. Rozsądek i zdrowe podejście do sytuacji niewiele to pomagają.

   Wyglada ze Homo maja
zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos normalnego.

Oni to robią. Nigdy nie zrozumieją, że już są tolerowani, bo nikt ich masowo nie zabija. Tolerancja to nie jest akceptacja.

Data: 2009-08-25 20:36:41
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Tomaszek pisze:

[...]

Bo?

Nic nie poradzą na to, że są inni, nie zmienią tego, a leczyć
się nie chcą.

Poprzyklejać różowe trójką ty i do obozów!

Data: 2009-08-25 21:55:53
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

[...]

Najlepiej, jak ktoś się wypowiada, a nie ma zielonego pojęcia.

Książka, o której mowa NIE JEST PODRĘCZNIKIEM SZKOLNYM. Nie jest również w programie szkolnym.

Możesz ją swojemu dziecku kupić, ale nikt cię do tego nie zmusi.

Zatem co do tego ma szkoła i twoje gadanie na ten temat?

Monika

Data: 2009-08-23 20:29:02
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Data: 2009-08-24 00:17:46
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:h6s1qr$eu4$1news.onet.pl...
Co innego, gdy urodzi to dziecko sama (jest matka biologiczna) a co innego adopcja.
Margines spoleczny, biedota, itp. tez ma dzieci i jakos z difolta nikt ich im nie odbiera.

ale jest blisko - vide panstwo Szwak z okolic Wronek i inni:

http://nczas.com/wiadomosci/europa/wielka-brytania-zabrali-dziecko-bo-matka-byla-za-glupia/

http://nczas.com/wiadomosci/polska/socjalistyczna-zgroza-sad-znacjonalizowal-dziecko/

Data: 2009-08-24 20:57:55
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:

Margines spoleczny, biedota, itp. tez ma dzieci i jakos z difolta nikt ich im nie odbiera.

A już prędzej im należałoby prawo do dzieci odbierać.

Data: 2009-08-25 07:19:51
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisali:
Margines spoleczny, biedota, itp. tez ma dzieci i jakos z difolta nikt ich im nie odbiera.

Chyaba zaspales. Juz sie odbiera i daje np. wlasnie homoseksualistom.
Ktorzy mocno je "kochaja".
Polecam tez ten filmik:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1293826645608734184
Mamy juz "postepowe" kraje, wiec nie trzeba byc wizjonerem, zeby zobaczyc
do czego prowadzi socjalizm i rugowanie tradycyjnych wartosci.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-24 20:53:01
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:

BTW Mam pytanie do podobnych do ciebie: Pod żadnym pozorem nie wolno
dawać dzieci parom homoseksualnym, a co jak mamy parę lesbijek i jedna
urodziła dziecko? Odebrać jej?

I do obozu! Do obozu!

Siła w jedności!
Jedność w wierze!

IngSoc! IngSoc!

(OK, dwa różne źródła, ale aktor je łączy ;) )

Data: 2009-08-24 20:40:52
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
games pisze:

A tobie podoba sie jak sukienkowy pyta sie twojego 6 letniego syna czy
wali konia i jak czesto ?

Bo onanizm to grzech i należy go zwalczać ;->

 A pedal i lesbijka tlumaczy jak to fajnie
miec zruchane dupsko i nic nie szkodzi bo to fajna sprawa byc dewiantem ?

No popatrz - programu szkolenia nie czytałeś, a już wiesz, co będzie?

Mi nie chodzi o podobanie sie ale o probe molestowania dzieci ktore
najchetniej lazily by po drzewach zamiast czytac ksiazki o dewiacjach i
dewiantach.

Odróżnij łaskawie molestowanie od edukacji.

To jest chore a chorobe trzeba leczyc.

Czy musisz cytować swojego idola, Adolfa H.?

Data: 2009-08-25 21:44:32
Autor: idiom
Propagowanie dewiacji !
A pedal i lesbijka tlumaczy jak to fajnie miec zruchane dupsko i nic nie szkodzi bo to fajna sprawa byc dewiantem ?

Lesbijka? Zruchane dupsko? Wow!

Ależ odkrycie! :D Wydawało mi się, że w przypadku kobiet, zruchane dupsko to raczej domena heteroseksualnych... Ale ja widocznie zacofana jestem ;)

Monika

Data: 2009-08-23 00:48:55
Autor: games
Propagowanie dewiacji !

klania sie rozroznienie:
pedofilia =! homoseksualizm

Jedno i drugie to domena odmiencow jedyna roznica to to ze homo nie jest karalne  wedlug ciebie odmiencow powinno sie leczyc czy propoagowac podobne zachowania ?

Data: 2009-08-26 00:27:45
Autor: Szymon von Ulezalka
Propagowanie dewiacji !
Jedno i drugie to domena odmiencow jedyna roznica to to ze homo nie jest
karalne  wedlug ciebie odmiencow powinno sie leczyc czy propoagowac
podobne zachowania ?

sorry za pozna odpowiedz, zapomnialem o watku :~
wg ciebie rzniecie 4 latka jest tym samym co obciskiwaniem sie z
*doroslym* i *dojrzalym fizycznie* przedstawicielem tej samej plci?
wiesz, na tyle dojrzalym, ze jest w stanie ustosunkowac sie do sfery
seksualnej.
jezeli toto samo, to dziekuje, wiecej pytan nie mam.

szymon

Data: 2009-08-23 02:39:37
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Szymon von Ulezalka" <atavus@interia.pl> wrote in message news:e68d90b4-c98c-43cf-9c64-e8426986b0e6r38g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

ziewww... na skutek dzialalnosci lobby gejowsjkiego homoseksualizm zostal
wykreslony z listy chorob WHO, ale w zadnym razie nie jest czyms normalnym

mnie osobiscie wisi i powiewa co kto w lozku robi, ale edukowanie o takich
sprawach dzieci jest poprostu chore

proponuje zajrzec sobie w brytyjskie zrodla jak skorelowany jest w UK
wiek poczatku edukacji seksualnej z iloscia ciaz i chorob wenerycznych
w grupie wiekowej 11-18

obecnie mimo ich wielkich kampanii uswiadamiajacych, darmowej antykoncepcji
itd. maja problem z ciazami i chorobami wiekszy o pare rzedow wielkosci
niz kiedy poczatki edukacji przypadaly na okolice 15 lat

fakt ze dzisiaj dostep do informacji wyglada zupelnie inaczej, ale zasada
jest prosta - edukujemy czyli w ich oczach akceptujemy to ze 'na nich
juz czas'

a autor watku ma moim zdaniem takie samo prawo protestowac przeciwko takim
akcjom jak GIKPHwZG je probowac prowadzic

Data: 2009-08-24 20:47:32
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:

ziewww... na skutek dzialalnosci lobby gejowsjkiego homoseksualizm zostal
wykreslony z listy chorob WHO, ale w zadnym razie nie jest czyms normalnym

No. Podobnie jak np. wegetarianizm czy też saneczkarstwo wśród dorosłych.

[...]

Może się, drogie moherki, zdecydujcie - problemem są ciąże czy związki
bez możliwych ciąż?

To po pierwsze.

Po drugie bredzisz - _rzetelna_ edukacja seksualna powoduje, że seks
przestaje być tabu i traci kuszący smak owocu zakazanego.

Problemy, o których piszesz, to konsekwencje BRAKU rzetelnej edukacji i
zrzucenia wszystko na barki tzw. ulicy oraz tandetnych filmów.

[ciach]

a autor watku ma moim zdaniem takie samo prawo protestowac przeciwko takim
akcjom jak GIKPHwZG je probowac prowadzic

Protestować sobie może nawet przeciwko czerwonym skarpetkom - ale ten
naziolek usiłuje prawo naciągać.

Poza tym od protestów jest inna grupa.

Data: 2009-08-24 21:34:41
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:ir3bm6-q0d.ln1ncc1701.lechistan.com...
[...]

smiem twierdzic ze ani jedno ani drugie nie figurowalo na liscie chorob

mnie osobiscie wisi i powiewa co kto w lozku robi, ale edukowanie o takich
sprawach dzieci jest poprostu chore
Bo?

bo trendy sa takie zeby je chronic przed owymi sprawami do 15 roku zycia,
nieprawdaz?

[...]

moherki? usmialem sie
nie uwazam poprostu ze ciaze w wieku nastu lat powinny miec miejsce

Po drugie bredzisz - _rzetelna_ edukacja seksualna powoduje, że seks
przestaje być tabu i traci kuszący smak owocu zakazanego.

wytlumacz to mlodym anglikom, pewnie cie posluchaja
dorastales kiedys? od sensownej pogadanki ci sie odechciewalo w wieku
lat 15? nie sadze

Problemy, o których piszesz, to konsekwencje BRAKU rzetelnej edukacji i
zrzucenia wszystko na barki tzw. ulicy oraz tandetnych filmów.

w uk? wiesz jak tu wyglada (o wiele zbyt wczesna imho) edukacja seksualna
 dzieci czy tak sobie piszesz?

Protestować sobie może nawet przeciwko czerwonym skarpetkom - ale ten
naziolek usiłuje prawo naciągać.

rozwaza co moze, jeszcze nic nie zrobil i pewnie nie zrobi wiec...

Poza tym od protestów jest inna grupa.

mi to wyglada bardziej na material na prawo niz na prega

Data: 2009-08-25 00:48:22
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:

[...]

Jakiś czas temu papierosy były uważane za lecznicze dla układu
oddechowego. Chcesz wyciągnąć z tego jakieś wnioski? ;->

[...]

Primo: może czegoś nie doczytałem, ale nie zauważyłem tam, żeby
konkretnie określali jakie "dzieci" mają na myśli...

Secundo: wolisz, żeby młodzi ludzie dowiadywali się o tych sprawach ze
szmatławych gazetek, filmików czy bredni sklerotycznych dewotów?

[...]

Ja też nie. Podobnie będzie też uważać każdy kompetentnie uświadomiony
nastolatek. No i taki nie wpadnie w ciążę-niespodziankę z powodu mętnej
lub zerowej wiedzy o antykoncepcji (chcieli spróbować, co to jest to
zakazane i tajemnicze, a gdzieś słyszeli, że np. w niedziele w ciąże się
nie zachodzi ;) )

Po drugie bredzisz - _rzetelna_ edukacja seksualna powoduje, że seks
przestaje być tabu i traci kuszący smak owocu zakazanego.

wytlumacz to mlodym anglikom, pewnie cie posluchaja
dorastales kiedys?

Och nie. Przed moimi personaliami powinno stać jeszcze "R.".
(kto czytał Asimowa, pojmie sarkazm)

od sensownej pogadanki ci sie odechciewalo w wieku
lat 15? nie sadze

Nie zrozumiałeś.

Nie chodzi o wykasowanie libido pogadankami, tylko o przekazanie wiedzy
pozwalającej na jego kontrolę.

[...]

Mówię o rzetelnej. Jeśli jest nierzetelna, to jej całkowity brak niczego
nie zmieni.

Poza tym mam niejakie wrażenie, że w tym programie chodziło raczej
(jeśli to faktycznie miałby być dzieci, czyli małolaty młodsze od
nastolatków) o uświadomienie, że mogą istnieć pary jednopłciowe, bez
wnikania w konkrety, co te pary robią w sypialniach.

[ciach]

Poza tym od protestów jest inna grupa.

mi to wyglada bardziej na material na prawo niz na prega

Tylko pod tym względem, że prawo wyraźnie zakazuje dyskryminacji pod tym
względem.

Data: 2009-08-25 13:59:19
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:quhbm6-fqd.ln1ncc1701.lechistan.com...
wytlumacz to mlodym anglikom, pewnie cie posluchaja
dorastales kiedys?
Och nie. Przed moimi personaliami powinno stać jeszcze "R.".
(kto czytał Asimowa, pojmie sarkazm)

czytalem, nie kojarze

[...]

wlasnie o to chodzi, ze jak sie taka organizacja zglosi do podstawowki
to nikt juz nie pisnie, bo biedron go zje...

program nauczania jest jasno okreslony i o ile nie odezwalbym sie slowem
w przypadku gdyby owa organizacja organizowala to u siebie (jezeli
rodzic zdecyduje ze owszem, to sie pofatyguje z dzieciakiem i posluchaja)
bo wtedy jest to ich wybor

ale jezeli dziecko przyjdzie ze szkoly i powie jak to dzisiaj uczylo sie
o zaletach lewatywy przed stosunkiem analnym to juz bedzie cos nie tak,
prawda?

gdyby chcieli informowac chetnych u siebie, lobbowac na rzecz wprowadzenia
edukacji seksualnej w okreslonym stylu, itd itp. ich sprawa

ale z tego co widac jest to bardziej lapanka 'autorytetow' ktore pojda
glosic madrosc w szkolach, a jak ktos sie nie zgodzi to sie poprztykamy
jak z Cejrowskim

Data: 2009-08-25 18:02:24
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 14:59, tg pisze:

czytalem, nie kojarze

Błagam to podstawa połowy książek Asimova... Podpowiem R. to skrót...

ale jezeli dziecko przyjdzie ze szkoly i powie jak to dzisiaj uczylo sie
o zaletach lewatywy przed stosunkiem analnym to juz bedzie cos nie tak,
prawda?

To będzie prawda... w chwili gdy znikną lekcje religii (i etyki prowadzonej przez kler) ze szkół.

Data: 2009-08-25 20:35:05
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"PlaMa" <mariush.p_usunto_@wp.pl> wrote in message news:h711ui$njr$1inews.gazeta.pl...
czytalem, nie kojarze
Błagam to podstawa połowy książek Asimova... Podpowiem R. to skrót...

ok, myslalem o czyms mniej oczywistym :P

Data: 2009-08-25 20:33:39
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:
[...]

R. == Robot (skoro wg. ciebie nie dorastałem...)

[...]

Kto?

[ciach]

ale jezeli dziecko przyjdzie ze szkoly i powie jak to dzisiaj uczylo sie
o zaletach lewatywy przed stosunkiem analnym to juz bedzie cos nie tak,
prawda?

Przepraszam bardzo, a na jakiej podstawie twierdzisz, CO konkretnie
będzie na tych wykładach (czy jak to zwał)? Głodnemu chleb na myśli? ;->

Data: 2009-08-26 00:24:48
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:3dndm6-75g.ln1ncc1701.lechistan.com...
Kto?
czolowy gej polski, wymieniony w glownym poscie

[...]

wlasnie nie wiem, za to moge przypuszczac ze nie rzeczy ujete w programie
nauczania (o ile akcja owa ma sie odbywac w szkolach co nie zostalo nigdzie
jasno stwierdzone) bo by jej nie robili

jezeli chca sobie poszalec za wlasna kase we wlasnych pomieszczeniach,
bez naganiania dzieci ze szkol w ramach zajec i *za zgoda ich rodzicow*
(nie w stylu pogadanki na skwerku dla kazdego niewazne ile ma lat)
to niech sobie to robia

ale poniewaz akcje prowadzi znany z kontrowersyjnosci szef kampanii
przeciw homofobii, czlowiek tecza, smiem twierdzic ze nie bedzie to cos
na co poszlo by z dzieckiem rodzice dbajacy o jego normalny rozwoj

dowiemy sie w kazdym razie po fakcie, proponuje eot w tej galazce

Data: 2009-08-26 13:57:24
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:

[...]

A CO jest aktualnie w polskich programach nauczania? Czy jest może
informacja o tym, że homoseksualizm to nie choroba ani coś, czego należy
się wstydzić?

[ciach]

ale poniewaz akcje prowadzi znany z kontrowersyjnosci szef kampanii
przeciw homofobii, czlowiek tecza, smiem twierdzic ze nie bedzie to cos
na co poszlo by z dzieckiem rodzice dbajacy o jego normalny rozwoj

To się przyłącz i zadbaj o rzetelność i przyzwoity poziom akcji :-D

dowiemy sie w kazdym razie po fakcie, proponuje eot w tej galazce

Howgh :)

Data: 2009-08-26 20:49:19
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisali:

A CO jest aktualnie w polskich programach nauczania? Czy jest moĹźe
informacja o tym, Ĺźe homoseksualizm to nie choroba

AIDS to tez niechoroba

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-26 23:29:51
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisali:

A CO jest aktualnie w polskich programach nauczania? Czy jest może
informacja o tym, że homoseksualizm to nie choroba

AIDS to tez niechoroba

Ty na prawdę jesteś głupszy, niż przeciętny taboret...

Data: 2009-08-26 04:37:24
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisali:

Przepraszam bardzo, a na jakiej podstawie twierdzisz, CO konkretnie
będzie na tych wykładach (czy jak to zwał)? Głodnemu chleb na myśli? ;->

Tak zaciekle dyskutujesz, a nie masz orientacji w temacie? Oni juz ulotki
uswiadamiajace w szkolach zostawiali.
http://krakow.naszemiasto.pl/wydarzenia/542534.html
A oto sama ulotka:
http://www.innastrona.pl/images/bequeer/gal/ulotka/2.jpg
Informacie obejmuja takie zabawy dzieci i mlodziezy jak penetracja odbytu
reka w gumowej rekawicy, wiazanie i "spuszczanie lania", oraz zabawy
kalem i moczem.

P.S.
To ciekawe, ze w sprawach edukacji dzieci najwiecej maja do powiedzenia
bezdzietni kawalerowie...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-26 13:53:29
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:
[...]

Każdy może popełnić błąd. Ja się pytam, co oni na tych planowanych
"warsztatach" mają mówić. Wiesz?

[ciach]

To ciekawe, ze w sprawach edukacji dzieci najwiecej maja do powiedzenia
bezdzietni kawalerowie...

Tacy jak ty ;->

Data: 2009-08-26 20:58:42
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-26 06:37, KRZYZAK pisze:

To ciekawe, ze w sprawach edukacji dzieci najwiecej maja do powiedzenia
bezdzietni kawalerowie...

księża? :D

Nie mniej ulotka to jakiś hardcore

Data: 2009-08-23 15:51:57
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Data: 2009-08-24 20:49:31
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:

No tak: nauka religii to "pranie mozgu", ale nauka homoseksualizmu jest juz cacy?
Moze wszyscy przejdzmy na homoseksualizm (skoro to takie normalne) - za kilkadziesiat lat sie troche planeta nasza oczysci.

Drogi ignorancie! Jak ktoś jest hetero, to żadna ilość
edukacji/propagowania/whatever homo z niego nie zrobi.

Jeśli ty się boisz, że ktoś siebie na geja przerobi, to tylko oznacza,
że tłumisz własne homoseksualne skłonności.

Data: 2009-08-24 21:36:35
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:ru3bm6-q0d.ln1ncc1701.lechistan.com...
[...]

zupelnie nie dowiedzione, czynniki kulturowe i spoleczne nigdy nie zostaly
uznane za nieistotne lub mniej istotne niz genetyczne i biologiczne w
zadnych niezaleznych badaniach

Data: 2009-08-25 00:53:28
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:
[...]

Tylko jakoś jeszcze nie udało się znaleźć ani jednego człowieka, który
nagle stał się homoseksualistą z powodu "zarażenia" tą "straszną
chorobą" przez Złego Geja.

Pomijam niestabilne psychicznie amerykańskie (i nie tylko) gwiazdki, bo
tego typu osóbki mogą dojść nawet do przekonania, że są ozdobnym,
porcelanowym czajniczkiem ;)

Data: 2009-08-25 07:20:18
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
[...]

Doprawdy? To dlaczego wielu aktywnych homoseksualistow przyznaje sie do
kontaktow z kobietami w mlodosci? Nawet udanych kontaktow.
I wlasnie Twoja teoryjka poszla sie kochac.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-25 12:14:17
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:
[...]

Bo się bali przyznać z powodu takich moherków, jak ty.

I "na siłę" się starali.

Data: 2009-08-25 04:34:09
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 12:14, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

> Doprawdy? To dlaczego wielu aktywnych homoseksualistow przyznaje sie do
> kontaktow z kobietami w mlodosci? Nawet udanych kontaktow.

Bo się bali przyznać z powodu takich moherków, jak ty.

Umawiali sie z dziewczynami i uprawiali z nimi seks, bo bali sie
moherkow?
Wymysl cos lepszego.

I "na siłę" się starali.

ROTFL :DDD
I stawiali sobie za pomoca marchewki, hehehe:)))

Data: 2009-08-25 07:20:17
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisali:

Drogi ignorancie! Jak ktoś jest hetero, to żadna ilość
edukacji/propagowania/whatever homo z niego nie zrobi.

Dzieci to tez dotyczy?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-25 12:18:33
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisali:
Drogi ignorancie! Jak ktoś jest hetero, to żadna ilość
edukacji/propagowania/whatever homo z niego nie zrobi.

Dzieci to tez dotyczy?

Oczywiście. W szczególności jeśli pary homoseksualne mają i wychowują
dzieci, to nie stwierdzono jakiegoś większego odsetka homoseksualizmu
wśród tych dzieci w porównaniu z "normalnymi" małżeństwami (z
uwzględnieniem poprawki, że u "normalnych" takie "zboczenia" się
piętnuje, więc naturalne jest, że duża część się ukrywa z orientacją do
końca).

Data: 2009-08-25 04:38:35
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 12:18, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

Oczywiście. W szczególności jeśli pary homoseksualne mają i wychowują
dzieci, to nie stwierdzono jakiegoś większego odsetka homoseksualizmu
wśród tych dzieci w porównaniu z "normalnymi" małżeństwami

Prosze linka.

Data: 2009-08-25 18:06:11
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 13:38, KRZYZAK pisze:

Prosze linka.

Ja ci udowodnię, że wychowanie i wzorce rodziców nijaki mają wpływ na orientacje seksualną dzieci.

Uwaga udowadniam:

Skąd się biorą homoseksualiści? Heteroseksualny mama i tata spotykają się, pszczółki kwiatki, wychowują dziecko nagle stwierdza że woli tą samą płeć co jego (tutaj jeżeli akcja dzieje się w rodzinie ludzi podobnych gamesowi to dziecko zostaje jeszcze dotkliwe pobite i traci kontakt z rodzina). ta da wzorce i przykłada i jak się jest gejem to się jest gejem i już.

Data: 2009-08-25 09:30:29
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 25 Sie, 18:06, PlaMa <mariush.p_usun...@wp.pl> wrote:

Ja ci udowodnię, że wychowanie i wzorce rodziców nijaki mają wpływ na
orientacje seksualną dzieci.

Uwaga udowadniam:

Ciach bzdury.
W Szwecji przebadano prawie 4 tysiace par blizniat jedno i
dwujajowych. 35% uwarunkowan u mezczyzn to czynniki genetyczne i
hormonalne w okresie prenatalnym, a 65% czynniki srodowiskowe.
U kobiet czynniki genetyczne to 18%.

Data: 2009-08-25 20:09:03
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
wrote:

[...]

proszę: /dev/null ;)

Domagasz się logicznej niemożliwości - udowodnienia braku stwierdzenia ;)

Jakby ktoś udowodnił, że bycie dzieckiem homoseksualnej pary wywołuje
homoseksualizm, to zaraz by tym dowodem potrząsały wszystkie mohery. A
jakoś cisza...

Data: 2009-08-30 22:27:01
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !

http://www.sfora.pl/Typ-szkoly-decyduje-o-wyborze-partnera-a10922

Data: 2009-08-31 00:42:14
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:
[...]

Tu masz inny przykład "rzetelności" tego "źródła":
http://www.sfora.pl/To-kosmici-porwali-Arctic-Sea-a10655

Data: 2009-08-31 08:55:27
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:arbrm6-brv.ln1ncc1701.lechistan.com...
ROTFL

Tu masz inny przykład "rzetelności" tego "źródła":
http://www.sfora.pl/To-kosmici-porwali-Arctic-Sea-a10655

jeden link dalej
http://news.scotsman.com/scotland/Why-women-who-went-to.5596770.jp
chodzi o Dr Tamsin Saxton z St Andrews University a nie o sfora.pl

Data: 2009-08-31 13:45:07
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:
[...]

W podanym przeze mnie artykule też powojują się na takie "poważne" źródła.

PS: obejrzyj sobie "Yes, Minister" - poznasz mechanizm uzyskiwania w
takich "obiektywnych" badaniach dowolnych pożądanych wyników ;)

Data: 2009-08-31 13:48:33
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:
[...]

....pomijam już taki "detal", że o zmianie orientacji nic tam nie ma.

Data: 2009-08-25 15:57:06
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:
No tak: nauka religii to "pranie mozgu", ale nauka homoseksualizmu jest juz cacy?
Moze wszyscy przejdzmy na homoseksualizm (skoro to takie normalne) - za kilkadziesiat lat sie troche planeta nasza oczysci.

Zgadzam się z Tobą w 50%. Nauki religii oraz propagandy homoseksualnej nie powinno być w szkołach. Natomiast powinien być wybór - chcesz dziecko posyłać na religię i/lub na naukę o ciotach - to posyłaj, ale dobrowolnie!!. Ale w żadnym razie nie powinno być to narzucone odgórnie przez rozwiązanie systemowe

Data: 2009-08-25 21:48:57
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

Moze wszyscy przejdzmy na homoseksualizm (skoro to takie normalne) - za kilkadziesiat lat sie troche planeta nasza oczysci.

No, to przechodź, jeżeli widzisz w sobie taki potencjał i pociąg do innych facetów.

Ja tam jestem w 100% hetero i żadnej "propagandy" się nie boję, bo nie ma takiego argumentu, który miałby mnie skłonić z przerzucenia się z mężczyzn na kobiety.

pozdr

Monika

Data: 2009-08-26 00:34:51
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Idiom pisze:

Ja tam jestem w 100% hetero i żadnej "propagandy" się nie boję, bo nie ma takiego argumentu, który miałby mnie skłonić z przerzucenia się z mężczyzn na kobiety.

Ja tez, tylko odwrotnie - uwielbiam kobiety, a mężczyzn uważam za
obrzydliwych ;)

Data: 2009-08-26 04:37:25
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
Idiom <idiomkaWYTNIJTO@vp.pl> napisali:

Ja tam jestem w 100% hetero i żadnej "propagandy" się nie boję, bo nie ma

I jestes uczennica podstawowki?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-23 21:12:49
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <atavus@interia.pl> napisal w wiadomosci news:e68d90b4-c98c-43cf-9c64-e8426986b0e6r38g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

W naszej szerokosci geograficznej mamy pewne standardy dotyczace zdrowego odzywiania sie. Optymalna dieta to odpowiednia ilosc weglowodanow, miesa, warzyw itp.
To, ze toleruje wegetarian czy wegan znaczy dokladnie tyle, ze nie mam ochoty, by do nich strzelano, czy tez na sile pasiono ich miesem. Niech sobie jedza co chca i jak chca. Ale nie chcialbym, zeby np. robili wode z mozgu mojemu dziecku, przez co bedzie sie ono nieodpowiednio odzywiac. Z homoseksualizmem jest podobnie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-24 20:59:03
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:

[...]

Wodę z mózgu to ty już dawno masz zrobioną...

Wegetarianizm to nie jest nieodpowiednie odżywianie.

Data: 2009-08-24 21:37:00
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !

"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:ng4bm6-61d.ln1ncc1701.lechistan.com...
Wegetarianizm to nie jest nieodpowiednie odżywianie.

dla czlowieka?
oczywiscie ze jest nieodpowiednie

Data: 2009-08-25 07:20:17
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
tg <aa@bb.cpl> napisali:

dla czlowieka?
oczywiscie ze jest nieodpowiednie

No co Ty? Jak sie dorzuci worek suplementow to da rade.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-25 12:10:12
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
KRZYZAK pisze:
tg <aa@bb.cpl> napisali:
dla czlowieka?
oczywiscie ze jest nieodpowiednie

No co Ty? Jak sie dorzuci worek suplementow to da rade.

Twierdzisz, że Indie, gdzie większość ludzi to wegetarianie, to
złudzenie optyczne? ;->

Data: 2009-08-25 14:19:09
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:4tpcm6-d6f.ln1ncc1701.lechistan.com...
[...]

"Geneza [...] Wegetarianizm narodził się na terenach starożytnych Indii. Tamtejsi mieszkańcy od zarania dziejów jedli wszystko co się rusza i nie rusza, bo już zdechło. Jednak wkrótce okazało się, że wszystko co smaczne zostało już zjedzone, a na polu pozostały jedynie zielska, które, chcąc, nie chcąc, jeść musieli. Nastały czarne czasy głodu wegetarianizmu. Ta nowa sytuacja gospodarcza rozładowywała nieco problemy przerostu populacji i niepokoi społecznych. Pozwalało to władcom na powrót do praktyki trenowania chwytów Kamasutry w spokoju, i przez całą dobę. Jednakże niebawem okazało się, że wyznawcy wegetarianizmu coraz zuchwalej spoglądają w kierunku tłustych tyłków rządzących elit. Nie można było tolerować dłużej tej bomby zegarowej, zwłaszcza, że władcy Indii do czasu podboju ich kraju przez białego człowieka, nie posiadali bomby atomowej, którą mogliby uspokoić masy. Kapłani wymyślili czym prędzej nowe zasady organizacji społeczeństwa stanowiące, że ludzie mogą jeść tylko rośliny. Ta myśl stała się kanonem nowej wiary nazwanej od imienia czwartego dziecka mistrza Osho-Suzanne, Vega, wegetarianizmem właśnie (z hinduskiego Vegetarianizm). Od tego czasu wegetarianizm stał się ideologią panującą powszechnie wśród najniższych klas społecznych Indii. [...] Do Polski wegetarianizm zawitał pierwotnie w czasach PRLu, kiedy wobec braku mięsa w sklepach władza wmawiała narodowi, że niejedzenie mięsa jest trendi. Później, na fali rosnącego dobrobytu lat 90-tych przygasł nieco, aby rozbłysnąć nową siłą na początku New Age, mody na anoreksję i szpanowanie negacją zachodniej kultury dostatku.[...]"

"Moim zdaniem jednak lepsze jest jedzenie np. niezapłodnionych jaj (fermowych lub z własnej hodowli) niż... zabijania roślin.
Być może to głupie, ale ja traktuję rośliny nie jako przedmioty, ale jako istotyu żywe, czujące, aczkolwiek zupełnie inaczej niż ludzie (to, że rośliny odczuwają, zostało stwierdzone doświadczalnie, np. reagują na wejście człowieka, który się nimi opiekuje). Dlatego też zabijanie roślin uważam za złe.
[...] Maria Pojawa"
http://zb.eco.pl/zb/20/weganie.htm

"Parlament Szwajcarii chce prawem chronić godność i nienaruszalność osobistą roślin. Jak donosi "Wall Street Journal", powołany do tego celu panel filozofów, prawników, genetyków i teologów ustala właśnie szczegóły. Wiele wskazuje na to, że już wkrótce nie będzie można nawet zakpić z kartofla, że np. w gotowaniu schodzi mu mundurek.

"Niestety, musimy całą sprawę traktować na poważnie" - skarży się WSJ Beat Keller, biolog molekularny z uniwersytetu w Zurichu. "To jedna z barier, jakie musimy pokonać podczas prowadzenia badań genetycznych" - dodaje.

O co ma pretensje? Doktor Keller, chcąc prowadzić badania nad zbożami, którym wszczepiałby gen odporności na grzybnię, musiał wpierw porozmawiać o godności pszenicy z grupą etyków. Później, jak donosi "WSJ", musiał napisać o zgodę do władz i wytłumaczyć, że jego badania "nie uchybią życiowym funkcjom czy stylowi życia" tejże. Widać badania musiały być nieszkodliwe, bo zgodę na nie dostał.

Zasada, że naukowcy pracujący na roślinach muszą przejmować się ich samopoczuciem, wynika z poprawki do konstytucji z połowy lat 90., która zabezpieczyć miała przed modyfikacjami genetycznymi wszelkie istoty żywe, także rośliny.

W kwietniu tego roku etycy poszli jeszcze dalej i wydali poradnik dla badaczy pt. "O moralnym traktowaniu roślin dla ich własnego dobra". Znaleźć w nim można m.in. passus o zakazie "dekapitacji przydrożnych słoneczników bez wyraźnego powodu". Choć naukowcy wyśmiewają przepisy jako kuriozalne i oderwane od rzeczywistości, muszą ich - jako prawa - przestrzegać."

mysle ze komentarz jest zbedny, przynajmniej do momentu kiedy ludzkosc zdecyduje
zeby w imie poprawnosci politycznej zasponsorowac hipnotyczne leczenie wszystkich
drapieznikow z ich podlych nalogow

Data: 2009-08-25 20:35:34
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:
[...]

[ciach jakieś nawiedzone teksty]

mysle ze komentarz jest zbedny, przynajmniej do momentu kiedy ludzkosc
zdecyduje zeby w imie poprawnosci politycznej zasponsorowac hipnotyczne
leczenie wszystkich drapieznikow z ich podlych nalogow

Przepraszam bardzo, ale to ty chcesz "leczyć z podłych nałogów" tych
"zboczonych gejów".

Data: 2009-08-26 00:27:52
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:mgndm6-75g.ln1ncc1701.lechistan.com...
Przepraszam bardzo, ale to ty chcesz "leczyć z podłych nałogów" tych
"zboczonych gejów".

nie, ja im chce ograniczyc dostep do mojego dziecka, swoje teorie
moga sobie glosic w gronie zainteresowanych, jak zreszta kazdy kto nie
lamie prawa

Data: 2009-08-26 13:58:11
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
tg pisze:
[...]

A jak ktoś chce ograniczyć dostęp do dziecka osobom tkwiącym w
średniowieczu z hasłami o "dewiacji" czy "zboczeniach"? ;)

Data: 2009-08-26 20:02:31
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote in message news:jjkfm6-q8i.ln1ncc1701.lechistan.com...
A jak ktoś chce ograniczyć dostęp do dziecka osobom tkwiącym w
średniowieczu z hasłami o "dewiacji" czy "zboczeniach"? ;)

jezeli do swojego - czemu nie?

Data: 2009-09-10 12:48:30
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !
"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message news:7c8df$4a9586f7$59641b7f$10news.upc.ie...
A jak ktoś chce ograniczyć dostęp do dziecka osobom tkwiącym w
średniowieczu z hasłami o "dewiacji" czy "zboczeniach"? ;)
jezeli do swojego - czemu nie?

tyle ze niestety:

http://nczas.com/wiadomosci/europa/pieciolatki-powinny-uczyc-sie-o-masturbacji-a-homoseksualizm-jest-ok/

"Poziom I - dzieci w wieki od 5 do 8 lat powinny wiedzieć, że:

- dziewczynki i chłopcy posiadają intymne części ciała, których dotykanie wywołuje przyjemność
- masturbacja (definicję dzieci powinny poznać i zapamiętać) jest w tym wieku całkowicie naturalna
- masturbacja nie jest szkodliwa ale powinno do niej dochodzić w miejscach gwarantujących odpowiedni stopień prywatności"

Data: 2009-08-25 14:29:06
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:
[...]

   Nie trzeba podawać tak odległych przykładów. Generalnie w naszej kulturze rzadko kto obnosi się ze swoim życiem płciowym publicznie. Nie ma powodu, aby na przykład miłośnicy festingu, albo miłości hiszpańskiej wychodzili na ulicę i propagowali swój styl seksu. To samo powinno się tyczyć homoseksualistów.

   Ciekawe, jakie by było oburzenie, gdyby zwolennicy miłości oralnej chcieli by wyjść na ulicę i pokazać swoje techniki.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 18:10:46
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-25 14:29, Liwiusz pisze:

[...]

O mądre zdanie ale nie do końca prawdziwe. O oralniakach itp nie mówi się dewianci, zboki, podludzie, chorzy. Trudno się dziwić że homo wychodzą na ulicę i chcą wykrzyczeć że nie są gorsi, nie są podludźmi i chcą żyć jak chcą.

Nie popieram ale rozumiem.

By było jasne ja bym zabronił marszów równości, pochodów pierwszomajowych, pielgrzymek i 2/3 strajków (zwłaszcza górników)

Data: 2009-08-25 20:30:37
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Liwiusz pisze:

kulturze rzadko kto obnosi się ze swoim życiem płciowym publicznie. Nie
ma powodu, aby na przykład miłośnicy festingu,

Czego proszę?

albo miłości hiszpańskiej
wychodzili na ulicę i propagowali swój styl seksu. To samo powinno się
tyczyć homoseksualistów.

Z drugiej strony praktycznie nie ma ludzi, którzy by uważali to za
"chorobę, którą trzeba leczyć".

Data: 2009-08-25 22:06:45
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
Andrzej Lawa pisze:
Liwiusz pisze:

kulturze rzadko kto obnosi się ze swoim życiem płciowym publicznie. Nie
ma powodu, aby na przykład miłośnicy festingu,

Czego proszę?

   Nie wiesz co to? Zapytaj google. A potem odpowiedz sobie na pytanie, czy w imię wolności wykrzykiwania swoich fantazji seksualnych rzeczywiście trzeba praktykantom festingu umożliwiać propagowanie swoich działań na ulicy.

[...]

   Nie odnoszę się do twierdzeń, że to choroba, tylko do pomysłu, aby o swoich upodobaniach seksualnych mówić na love paradach i domagania się akceptacji.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 22:14:23
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h71g8q$hgu$1news.onet.pl...

  Nie wiesz co to? Zapytaj google. A potem odpowiedz sobie na pytanie,

Festing - to pewnie jakies uprawianie seksu na festiwalach.... Albo podzcas October Fest.
Moze chodzilo o fisting (wkladanie piesci do roznych otworow).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-25 23:07:54
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:

Moze chodzilo o fisting (wkladanie piesci do roznych otworow).

   Mea culpa :)

--
Liwiusz

Data: 2009-08-26 00:46:08
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Liwiusz pisze:

[...]

Czy masz może na myśli jakiś festyn? Czy też może demonstrujesz swoją
ignorancję myląc słowa?

[...]

Ależ odnieś się, odnieś - kontekst jest ważny.

Nie ma parad w sprawie legalizacji seksu oralnego, bo praktycznie nikt,
poza najbardziej sklerotycznymi dewotami, nie traktuje tego jako
"choroby" czy "dewiacji".

Swoją szosą propagowanie oralki byłoby jak najbardziej korzystne - mniej
niechcianych ciąż ;->

Data: 2009-08-25 22:06:13
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

[...]

Ale masz na myśli zwolenników miłości oralnej hetero czy homo ? :D

Ponieważ techniki seksualne homo są niemal tak samo liczne jak hetero, trudno jest powiedzieć, którą stosuje okreslona para homo (bez wchodzenia im do sypialni). Zatem, podaj przykład jednej pary homo, która deklaruje jakiś konkretny styl seksu.

Monika

Data: 2009-08-25 22:08:26
Autor: Liwiusz
Propagowanie dewiacji !
Idiom pisze:
[...]

  Nie rozumiem w jakim celu miałbym to podawać.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-25 22:25:25
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

  Nie rozumiem w jakim celu miałbym to podawać.

Żeby uprawdopodobnić swoje porównanie homoseksualistów do zwolenników jakiejś określonej techniki seksualnej.

Porównanie, IMHO, debilne. Debilne własnie przez to, że nie zdarzają się przypadki (przynajmniej w naszym kraju), w których homoseksualiści manifestowaliby swoją skłonność do jakiejś, określonej techniki.

Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

Monika

Data: 2009-08-25 22:38:22
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Użytkownik "Idiom" <idiomkaWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000002db.4a9448b5newsgate.onet.pl...

Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących
np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

Ale co innego jest manifestowac mniej lub bardziej normalny styl zycia a co innego mneil lub bardziej dewiacyjny.
Chcialbym, by homoseksualisci brali raczej przyklad chocby i ze swingersow (zwolennikow seksu grupowego). Oni sie zabawiaja w swoich klubach, dziela wrazeniami na forach dyskusyjnych, ale nei robia medialnego szumu i nie domagaja sie wprowadzenia w Polsce poligamii.
Dokladnie takie samo zachowanie uznalbym za wlasciwe w przypadku homoseksualistow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-26 00:42:35
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:

Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących
np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

Ale co innego jest manifestowac mniej lub bardziej normalny styl zycia a co

Zdefiniuj "normalny".

innego mneil lub bardziej dewiacyjny.

Biedni uczestnicy parady jamników...

[...]

Hmm... Właściwie dlaczego (prawie) wszędzie zdelegalizowano poligamię?
Kiedyś to się całkiem ładnie sprawdzało, a i teraz nierzadko
nieoficjalnie funkcjonuje - tylko potem są idiotyczne komplikacje ze
spadkami czy np. odwiedzaniem w szpitalu w razie wypadku.

Data: 2009-09-01 23:42:27
Autor: Marek Dyjor
Propagowanie dewiacji !
Andrzej Lawa wrote:
SDD pisze:

[...]

masz 100% racji ciężko pojąć czemu poligamia jest zbanowana skoro jest przecież normalniejsza od związków homo.

Data: 2009-09-02 00:20:23
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Marek Dyjor pisze:

masz 100% racji ciężko pojąć czemu poligamia jest zbanowana skoro jest
przecież normalniejsza od związków homo.

Podejrzewam, że pomóc może stara, dobra zasada "gdy nie wiadomo o co
chodzi - chodzi o pieniądze".

Podatki od spadków i darowizn to pierwsza rzecz, jaka mi się nasuwa...
Coś jeszcze?

Data: 2009-08-25 22:44:11
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Użytkownik "Idiom" <idiomkaWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000002db.4a9448b5newsgate.onet.pl...

Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących

A no i nie sadze, by swingersi jezdzili po przedszkolach przekonujac dzieciakow, jak to fajnie sie zabawiac w wiekszej grupie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-26 00:39:18
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Idiom pisze:

Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

Zakazać! Natychmiast zakazać!

Co tu będzie jakiś taki podejrzany osobnik demonstrował swoją religię?
Religię możesz mieć sobie prywatnie, w swoim domu ;->

PS: nie, nie mam nic przeciwko pielgrzymkom. Za to lubię sarkazm ;)

Data: 2009-09-01 23:44:04
Autor: Marek Dyjor
Propagowanie dewiacji !
Andrzej Lawa wrote:
Idiom pisze:

[...]

no wiesz księżą i zakonnice obnoszą sie publicznie ze swoim dewiacyjnym stylem życia (deklarowanie braku seksu ma charakter dewiacyjny ;-)

Data: 2009-09-02 00:18:27
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
Marek Dyjor pisze:

[...]

Zakonnice jak zakonnice, ale faceci w sukienkach?!?! Zgroza! ;)

Data: 2009-08-26 04:42:28
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
Idiom <idiomkaWYTNIJTO@vp.pl> napisali:

Manifestują, że żyją w związku. Podobnie, jak część Polaków, uczestniczących np. w pielgrzymkach czy rekolekcjach małżeństw.

I efekty tych manifestacji juz sa widoczne. Coraz wiecej Polakow jest
przeciwnych legalizacji zwiazkow homo, a ponad 90% jest zdecydowanie
przeciwna adopcjom.
Niech manifestuja dalej. Jestem za.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-26 20:23:28
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !

"KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.com> wrote in message news:4a94bd34$1news.home.net.pl...
[...]

nic sie nie zmieni
w szkocji 90% jest przeciwne 'malzenstwom' oraz adopcji przez pary homo
i jakos nie maja nic do powiedzenia
http://nczas.com/wiadomosci/oblicza-postepu/zabrali-dzieci-dziadkom-i-oddali-homosiom/

Data: 2009-08-25 22:11:36
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

   Ciekawe, jakie by było oburzenie, gdyby zwolennicy miłości oralnej chcieli by wyjść na ulicę i pokazać swoje techniki.

I powiedz kiedy to homoseksualiści w Polsce pokazywali na ulicy swoje techniki :D

Albo ewentualnie - kiedy będą pokazywać - nigdy nie widziałam dwóch facetów w akcji, wpadnę popatrzeć ;)

Monika

Data: 2009-08-25 22:03:56
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

[...]

Jeżeli preferencje seksualne to dla Ciebie tyle co preferencje żywieniowe, które bywają mało stabilne, to najawyraźniej sam u siebie zauważasz pociąg do facetów. I dlatego wydaje Ci się, że mógłbyś dać się namówić na seks z innym panem :D

Ale nie martw się - Kinsey twierdził, że zaledwie 1/10 populacji jest w 100% heteroseksualna. 1/10 - w 100% homoseksualna, a pozostałe 80% - w różnym stopniu biseksualna, tylko często nie chce tego przyznać nawet przed samym sobą. Twoje obawy związane z propagandą i porównanie preferencji seksualnych do preferencji żywieniowych jest dobitnym dowodem, że miałeś epizod/epizody z przedstawicielem swojej płci albo zdajesz sobie sprawę z tego, że taki epizod jest możliwy.

pozdrawiam :)

Monika

Data: 2009-08-25 22:13:01
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

[...]

Jak moglas zauwazyc, ja nie walcze ze zjawiskiem kontaktow z osobnikami wlasnej plci wogole. Co do swojej orientacji nie bede sie na tym forum wypowiadal :)

Za cos nienormalnego, jako sprzecznego z biologia, uwazam typowy homoseksualizm polegajacy na obojetnosci seksualnej wobec plci przeciwnej . Poza tym za cos nienormalnego uwazam zrownanie zwiazku homo- ze zwiazkiem hetero - zwlaszcza w kwestii przyznawania prawa do wychowywania przysposobionych dzieci.

Po prostu - wolnoc homku w swoim domku, ale nie wstydzmy sie przyznawac, ze to cos nienormalnego.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-25 22:22:42
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

Jak moglas zauwazyc, ja nie walcze ze zjawiskiem kontaktow z osobnikami wlasnej plci wogole. Co do swojej orientacji nie bede sie na tym forum wypowiadal :)

A ja nie twierdzę, że walczysz.

Twierdzę, że skoro proponujesz gremialną zmianę orientacji i skoro porównujesz orientację seksualną do preferencji żywnościowych, to Kinsey zakwalifikowałby Cię do grupy osób, które mogą mieć kontakty homoseksualne.

pozdr

Monika

Data: 2009-08-25 22:26:31
Autor: SDD
Propagowanie dewiacji !

Użytkownik "Idiom" <idiomkaWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000002da.4a944812newsgate.onet.pl...

orientację seksualną do preferencji żywnościowych, to Kinsey zakwalifikowałby
Cię do grupy osób, które mogą mieć kontakty homoseksualne.

No tak, ale przeiez orientcja seksualna grupowiczow i kto mial jakie kontakty, nie jest tematem niniejszego watku :)
Proponuje zalozenie nowego na pl.soc. seks

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-25 22:36:42
Autor: Idiom
Propagowanie dewiacji !

No tak, ale przeiez orientcja seksualna grupowiczow i kto mial jakie kontakty, nie jest tematem niniejszego watku :)
Proponuje zalozenie nowego na pl.soc. seks

A Twoja "tolerancja" dla homoseksualistów ma cokolwiek wspólnego z tematem? W kontekście prawa, oczywiście :)

Przejrzyj swoje posty w tym wątku, a potem szybciutko pędź na pl.soc.seks, zakładać ten nowy wątek.

I chyba nie tylko na p.s.s, bo zdaje się, że wypowiadasz się również o wegetarianach :D

pozdrawiam

Monika

Data: 2009-08-26 00:37:22
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
SDD pisze:

[ciach]

Za cos nienormalnego, jako sprzecznego z biologia, uwazam typowy homoseksualizm polegajacy na obojetnosci seksualnej wobec plci przeciwnej .

A biologia ma to w tyle i działa nadal. I mimo braku możliwości
rozmnażania gejów, jakoś ciągle się oni pojawiają i to nawet w
"najporządniejszych" heteroseksualnych rodzinach ;)

Poza tym za cos nienormalnego uwazam zrownanie zwiazku homo- ze zwiazkiem hetero - zwlaszcza w kwestii przyznawania prawa do wychowywania przysposobionych dzieci.

Dlaczego?

Po prostu - wolnoc homku w swoim domku, ale nie wstydzmy sie przyznawac, ze to cos nienormalnego.

Podobnie jak wegetarianizm, czytanie książek czy działalność
charytatywna ;->

Data: 2009-08-26 04:59:24
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
[...]

Populacji wiezniow osadzonych za gwalty,  meskich prostytutek i marginesu
spolecznego. Szkoda ze nie bylo bobobo do kompletu.
Oto wzorce postepowcow...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-27 01:19:56
Autor: KRZYZAK
Propagowanie dewiacji !
On 26 Sie, 21:02, PlaMa <mariush.p_usun...@wp.pl> wrote:

że przepraszam? 80% ludzi to gwałciciele i prostytutki? Nice. W jakim
świecie Ty Żujesz?

Naucz sie czytac ze zrozumieniem. Mowa jest o grupie na ktorej ten
pseudonaukowiec prowadzil badania.

Data: 2009-08-23 20:06:02
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !

Data: 2009-08-23 20:26:03
Autor: games
Propagowanie dewiacji !

Data: 2009-08-23 22:40:13
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-23 20:26, games pisze:

pedagożka
seksuolożka
co to za nowomoda?
Homo zaczynaja budowe swiata od nowa. Ok partenogeneza w przypadku
kobiet a Faceci ?

Słowo daję że jakbym do mojej znajomej po psychologii powiedział psycholożka to pewnie po pysku bym oberwał... no minimum foch by był.

Pani psycholog to uwłaczające jest?

Data: 2009-08-24 00:13:17
Autor: tg
Propagowanie dewiacji !

"PlaMa" <mariush.p_usunto_@wp.pl> wrote in message news:h6s9fn$nc4$3inews.gazeta.pl...
Słowo daję że jakbym do mojej znajomej po psychologii powiedział psycholożka to pewnie po pysku bym oberwał... no minimum foch by był.

Pani psycholog to uwłaczające jest?

oczywiscie, podkresla ze *pani* psycholog
chyba nie jestes na biezaco z dyrektywami ue...

"
Polityczna poprawność skłoniła liderów Unii Europejskiej do zakazania stosowania sformułowań "Pan" i "Pani", ponieważ jak twierdzą pomysłodawcy zakazu, są one zbyt seksistowskie - podaje "Daily Mail". Biurokracja brukselska wydała nowe wytyczne w celu tworzenia "neutralnie płciowego" języka.

Nowe przepisy zakazują politykom zwracania się do kobiet za pomocą sformułowań określających ich stan cywilny. Oznacza to, że formy Madame i Mademoiselle, Frau i Fraulein oraz Senora i Senorita są również zakazane - informuje "Daily Mail".

Zamiast używać standardowych form grzecznościowych, do kobiet należy się zwracać po imieniu - głoszą nowe wytyczne. Zasady te nie odnoszą się tylko do polityków. Dotyczy to również wielu zawodów i tak np. nie można już używać słowa stewardesa, lecz opiekun lotu. Policjanci i policjantki mają być zastąpieni przez słowo funkcjonariusz policji.

Posłowie zamiast słowa "sportowcy" mają używać "atleci", co nie ma już tak jednoznacznie seksistowskiego zabarwienia (ang. "athlets" zamiast "sportsmen"), czy zamiast mówić "mąż stanu", powinni raczej używać wyrażenia "głowa państwa" (ang. "head of state" zamiast "statesman").

Szkocki poseł do Parlamentu Europejskiego Struan Stevenson stwierdził, że "polityczna poprawność została doprowadzona do szaleństwa".

- To jest naprawdę śmieszne. Spotkaliśmy się już z instytucjami UE dyktującymi kształt bananów, ale teraz wydają się zdeterminowani, aby powiedzieć nam, które słowa mamy prawo do wykorzystania w naszym ojczystym języku - dodał dla "Daily Mail" Stevenson."

Data: 2009-08-24 20:33:59
Autor: PlaMa
Propagowanie dewiacji !
W dniu 2009-08-24 01:13, tg pisze:

oczywiscie, podkresla ze *pani* psycholog
chyba nie jestes na biezaco z dyrektywami ue...

czasami mam wrażenie że dożyję końca tej unii :D

Data: 2009-08-25 16:03:06
Autor: Tomaszek
Propagowanie dewiacji !
PlaMa pisze:
czasami mam wrażenie że dożyję końca tej unii :D

Ano dożyjesz, to już jest w dużej mierze fikcja

Data: 2009-08-24 20:43:25
Autor: Andrzej Lawa
Propagowanie dewiacji !
games pisze:

[...]

A kto tu mówi o molestowaniu? Głodnemu chleb na myśli? ;->

Propagowanie zachowan odmiennych i takich zwiazkow jest podobne do
propagowania innych dewiacji lub zachowan jak np przemoc zlodziejstwo
zoofilia itp.

Ummm... Tyś się chyba z Adolfem Hitlerem na rozum zamienił...

[...]

Sieg Heil! Wyprowadź się do Arabii Saudyjskiej - będziesz miał takie
paragrafy. Ba! Może nawet na kamienowanie się załapiesz?

Data: 2009-08-25 14:12:56
Autor: ant
[OT] Re: Propagowanie dewiacji !
games wrote:
[...]

Śmieszą mnie te lożki. Polityczka, piekarka,

- drukarz/drukarka
- ogrodnik/ogrodniczka
- heteroseksualista/heteroseksualistka
- rolnik/rolniczka
- ksiądz/ księżniczka ?
- homofob/homofobka
- Fin/Finka
- rzeźnik/rzeźniczka

BP, MSPANC / BP, MSPANCczka

Data: 2009-08-25 14:26:51
Autor: Maddy
[OT] Re: Propagowanie dewiacji !
ant pisze:

- Fin/Finka

Polak -Polka
Francuz - Francuzka
Niemiec - Niemka

Strasznie to śmieszne...

A co właściwie chciałeś zakmunikować?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-25 14:45:44
Autor: ant
[OT] Re: Propagowanie dewiacji !
Maddy wrote:
ant pisze:
- Fin/Finka
Polak -Polka
Francuz - Francuzka
Niemiec - Niemka
Strasznie to śmieszne...

Tak, jednak Twoje przykłady mnie nie bawią ;P
Ale to dlatego, bo się Finki/finki czepiłeś ;)

A co właściwie chciałeś zakmunikować?

Chciałem zakomunikować, że mnie śmieszą
lożki na siłę.  To wstęp do segregacji
płciowej czy czegoś w ten deseń.
Za chwilę będą osobne autobusy dla "lożek"
i osobne dla "logów".

No i powiedzmy szczerze, taka lożka to nie
brzmi zbyt poważnie, prawda? Ale może
to tylko moje odczucie...

Jak powinnismy nazwać wg. tej nomenklatury
transseksualnego psychologa? Psycholoż? ;-)
Czy klasycznie "Zboczeniec/odmieniec" po
psychologii?

Data: 2009-08-25 16:04:21
Autor: Tomaszek
[OT] Re: Propagowanie dewiacji !
ant pisze:
- ksiądz/ księżniczka ?

Dobre, ale za parę lat nikogo to nie będzie śmieszyć - to będzie NORMALNE

Data: 2009-08-25 18:12:11
Autor: PlaMa
W dniu 2009-08-25 16:04, Tomaszek pisze:

- ksiądz/ księżniczka ?
Dobre, ale za parę lat nikogo to nie będzie śmieszyć - to będzie NORMALNE

Jak dzisiaj bikini na plaży. życie...

Data: 2009-08-25 20:29:46
Autor: Andrzej Lawa
PlaMa pisze:
W dniu 2009-08-25 16:04, Tomaszek pisze:

- ksiądz/ księżniczka ?
Dobre, ale za parę lat nikogo to nie będzie śmieszyć - to będzie NORMALNE

Jak dzisiaj bikini na plaży. życie...

O, w niektórych krajach coś więcej niż bikini na plaży jest nielegalne :-P

We Francji jak pójdziesz w bokserkach albo nie daj Boże w bermudach, to
nie wolno do wody wchodzić! Musisz w obcisłych slipkach!

Propagowanie dewiacji !