Propagując satanizm TVP łamie prawo

Data: 2011-09-06 17:00:58
Autor: abc
Propagując satanizm TVP łamie prawo
USTAWA O RADIOFONII I TELEWIZJI
z dnia 29 grudnia 1992

Rozdział 4
Publiczna radiofonia i telewizja

Art. 21. 1. 2. Programy publicznej radiofonii i telewizji powinny:
6) respektować chrześcijański system wartości, za podstawę przyjmując
uniwersalne zasady etyki

Data: 2011-09-06 17:04:34
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 17:00, abc pisze:
Art. 21. 1. 2. Programy publicznej radiofonii i telewizji powinny:
6) respektować chrześcijański system wartości, za podstawę przyjmując
uniwersalne zasady etyki

No to napisz wniosek o sciganie do prokuratury, a nie produkuj sie
bezmyslnie na psp.

Data: 2011-09-06 17:07:25
Autor: abc
Propagując satanizm TVP łamie prawo
No to napisz wniosek o sciganie do prokuratury, a nie produkuj sie
bezmyslnie na psp.

W państwie diabła to nic nie da. Państwo diabła, co zrozumiałe, trzyma stronę satanistów.

Data: 2011-09-06 08:32:25
Autor: Leszczur
On 6 Wrz, 17:07, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> No to napisz wniosek o sciganie do prokuratury, a nie produkuj sie
> bezmyslnie na psp.

W państwie diabła to nic nie da. Państwo diabła, co zrozumiałe, trzyma
stronę satanistów.

I zapewne 95% spoleczenstwa to satanisci.

Data: 2011-09-06 17:09:09
Autor: u2
W dniu 2011-09-06 17:07, abc pisze:
No to napisz wniosek o sciganie do prokuratury, a nie produkuj sie
bezmyslnie na psp.

W państwie diabła to nic nie da. Państwo diabła, co zrozumiałe, trzyma
stronę satanistów.

Jesli panstwo diabla to i ty diabel. Pewnie robiac w SB walczyles z klerem.

Data: 2011-09-06 17:26:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Propagując satanizm TVP łamie prawo

"abc" 4e663747$0$3503$65785112@news.neostrada.pl

No to napisz wniosek o sciganie do prokuratury, a nie produkuj sie bezmyslnie na psp.

W państwie diabła to nic nie da. Państwo diabła, co zrozumiałe, trzyma stronę satanistów.

To prawda, przyjacielu. [może powinienem napisać -- mój synu?
ojca trzeba szanować... przyjaciela niby też, ale...] Jednak
my, wierni [?pancerni?] Bogu, powinniśmy wytrwale walczyć przeciwko
diabłu i piekłu. Jeśli nie zgłosisz do prokuratury tego haniebnego
propagowania satanizmu, prokuratura zasłoni się twierdzeniem jakimś
takim:

 -- nie mogliśmy wszczynać postępowania bez otrzymania
    formalnego zgłoszenia

i trudno będzie nam, szczerze i uczciwie [kiedyś uważałem, że
dodawanie takich słów jedynie mąci wypowiedź, czyniąc ją, jakby
to określić -- niezrozumiałą, rozrzedzoną... dziś już wiem o tym,
ludzie i tak nie szukają sensu w wypowiedzi, a jedynie słów kluczy
takich jak 'uczciwość', 'szczerość', 'solidarność', 'wiara', 'miłość',
'autentyczność' -- oby tego nie mylić z 'autyzmem'] wierzącym coś
zarzucić temu państwu.

Zatem dobrze uczynisz zgłaszając prokuraturze fakt propagacji
satanizmu, choć być może nie uda się ani Tobie, ani nawet mnie
[ani żadnemu słudze Bożemu? -- to oburzające!!] udowodnić
istnienia tej propagacji w TVP, a na inicjatywę prokuratury
nie można liczyć w takim -- jak to określiłeś -- państwie diabła...

Postscriptum: Przypominam, że nikomu poza mną nie wolno czytać tego, co umieściłem
              w kwadratowych nawiasach -- zapisuję w nich swoje myśli. Za czytanie
tych treści bez mego specjalnego pozwolenia grozi kara pozbawienia wolności do lat
dwóch. [przez dwa lata rządzić będzie PiS? -- na samym początku rządów PiS było mi
bardzo ciężko, ale później przyzwyczaiłem się... dziś bym chyba tego nie udźwignął
i ludzie by nie uwierzyli w to, że mój kręgosłup wraca do zdrowia]

Data: 2011-09-06 17:36:37
Autor: stevep
Dnia 06-09-2011 o 17:07:25 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

No to napisz wniosek o sciganie do prokuratury, a nie produkuj sie
bezmyslnie na psp.

W państwie diabła to nic nie da. Państwo diabła, co zrozumiałe, trzyma  stronę satanistów.

Sięgnij ręką za siebie, a dotkniesz czarciego ogona.

--
stevep

Data: 2011-09-06 18:12:37
Autor: Grzegorz Z.
kłamstwo - Nergal jest ateistą, nie satanistą.
abc napisał:

No to napisz wniosek o sciganie do prokuratury, a nie produkuj sie
bezmyslnie na psp.

W państwie diabła to nic nie da. Państwo diabła, co zrozumiałe, trzyma stronę satanistów.

To po co debilu powołujesz się na prawo "w państwie diabła" ?

Jak trwoga to do ... Diabła?

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-06 18:24:25
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 06 wrzesień 2011 17:07:

No to napisz wniosek o sciganie do prokuratury, a nie produkuj sie
bezmyslnie na psp.

W państwie diabła to nic nie da. Państwo diabła, co zrozumiałe, trzyma
stronę satanistów.

Jakie "państwo diabła"? Skoro twierdzisz, że publiczna radiofonia i tv w takim państwie musi przestrzegać chrześcijańskiego systemu wartości to trochę konsekwencji w myśleniu. Chyba, że chcesz powiedzieć że chrześcijański system wartości pochodzi od inkryminowanego?

Data: 2011-09-06 18:45:31
Autor: u2
Propagując satanizm TVP łamie prawo
Chyba, że chcesz powiedzieć że chrześcijański system wartości pochodzi od inkryminowanego?

To stary problem typu, czy pierwsze bylo jajko czy kura.

Data: 2011-09-06 18:56:24
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 06 wrzesień 2011 18:45:

Chyba, że chcesz powiedzieć że chrześcijański system
wartości pochodzi od inkryminowanego?

To stary problem typu, czy pierwsze bylo jajko czy kura.

Odpowiedzią może być, że kogut. Ja dowiedziałem się o, przepraszam za wyrażenie "światopoglądzie" omawianego "artysty" dopiero niedawno przy okazji pytań "kto, po co i dlaczego go zatrudnia"? Przedtem "to mi to lotto". :)

Data: 2011-09-06 18:57:37
Autor: u2
Propagując satanizm TVP łamie prawo
To stary problem typu, czy pierwsze bylo jajko czy kura.
Odpowiedzią może być, że kogut.

Morze jest szerokie i glebokie.

Data: 2011-09-06 19:00:37
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

To stary problem typu, czy pierwsze bylo jajko czy kura.
Odpowiedzią może być, że kogut.

Morze jest szerokie i glebokie.

Boże, też czytałeś za młodu "Chłopaka Na Opak" Ożogowskiej?

Data: 2011-09-09 19:51:10
Autor: pluton
> [...]
> bezmyslnie na psp.

W państwie diabła to nic nie da. Państwo diabła, co zrozumiałe, trzyma

No to zaloz sobie wlasne panstwo ksiendzofilskie.

Nullification

Data: 2011-09-06 18:11:16
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

[...]