Proponuje

Data: 2009-11-11 10:22:27
Autor: roman ban
Proponuje
Proponuje zwrocic  uwage na DPL i RFK --

Data: 2009-11-11 11:29:35
Autor: Dars
Proponuje
Proponuje zwrocic  uwage na DPL i RFK

Masz na myśli DROZAPOL ????

pzdr
Dars

Data: 2009-11-11 12:43:07
Autor: roman ban
Proponuje
Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Proponuje zwrocic  uwage na DPL i RFK

Masz na myśli DROZAPOL ????

pzdr
Dars

nie !  mam na mysli skrot DPL:  ( dobrobyt Polski )
jest taki walor ?

Data: 2009-11-11 14:18:32
Autor: skippy
Proponuje

Użytkownik "roman ban" <romban.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdebgr$g9p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pzdr
Dars

nie !  mam na mysli skrot DPL:  ( dobrobyt Polski )

:)))

Data: 2009-11-11 13:27:23
Autor: roman ban
Proponuje
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> nie !  mam na mysli skrot DPL:  ( dobrobyt Polski )
> jest taki walor ?

:)))

no ! daj prosze do przykladu AT do DPL SERDECZNIE PZDR
roman.b

Data: 2009-11-11 14:40:39
Autor: skippy
Proponuje

Użytkownik "roman ban" <romban.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdee3r$poj$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

Użytkownik "roman ban" <romban.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> nie !  mam na mysli skrot DPL:  ( dobrobyt Polski )
> jest taki walor ?

:)))

no ! daj prosze do przykladu AT do DPL
SERDECZNIE PZDR
roman.b

Kurcze obiecałem sobie, że tego już tu w tym miejscu nigdy nie zrobię.
Ale ok, wkleję gdzie indziej i zapodam linkę.

Pozdrawiam:)

Data: 2009-11-11 13:56:11
Autor: roman ban
Proponuje
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> [...]

Kurcze obiecałem sobie, że tego już tu w tym miejscu nigdy nie zrobię.
Ale ok, wkleję gdzie indziej i zapodam linkę.

wiem skippy -ale jakos tez sentymentalnie traktuje ta grupe -jest tu wielu nowych -- -- mysle ze niezaszkodzi GPW -jak kiedys  nadal bedziemy tu wymieniac swoje opinie i doswiadczenia a i moze kroovka sie podlaczy -wroca stare dobre czasy -moze grupa wroci na GPW i skonczy sie politykierowanie !!!

no to prosze skippy jak za dawnych dobrych czasow dawaj kreski  przyjacielu pzdr roman .b

Data: 2009-11-11 17:31:35
Autor: skippy
Proponuje
Obecnie uważam za najbardziej prawdopodobne tak, jak napisałem tutaj:
http://ifutures.pl/post15611.html#p15611

RFK idzie tak samo i w ogóle rynek idzie tak samo.

Pozdrawiam

Data: 2009-11-11 13:35:55
Autor: roman ban
Proponuje
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

> nie !  mam na mysli skrot DPL:  ( dobrobyt Polski )
> jest taki walor ?

:)))

KRESKI w chwili czacu RFK z gory dzieki pzdr
roman.b

Data: 2009-11-11 18:12:14
Autor: kc
Proponuje
roman ban <romban@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Proponuje zwrocic  uwage na DPL i RFK

wg mnie, DPL - tak, RFK - nie

kc

Data: 2009-11-11 21:07:08
Autor: Zbyszek
Proponuje
Dnia 11-11-2009 o 19:12:14  kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

roman ban <romban@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Proponuje zwrocic  uwage na DPL i RFK

wg mnie, DPL - tak, RFK - nie

kc

a ja akurat uznałem RFK za ciekawą rade

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-11-11 20:17:03
Autor: kc
Proponuje
Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):
a ja akurat uznałem RFK za ciekawą rade

To jest giełda, gdyby wszyscy tak uznali, to nie miałbyś możliwości kupna :)

kc

--

Proponuje