Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO

Data: 2010-06-22 10:12:42
Autor: argon1953
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
My z zachodu pojedziemy do was na odpoczynek po pracy umysłowej.Wy na wschodzie i południu z powodu trudności w używaniu mózgu zajmiecie się rolnictwem i hodowlą.Najlepiej gołębi,bo takie macie rozumy głosujac za PISem.
argon

Data: 2010-06-22 10:15:16
Autor: DJ\(Dominik\)
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
Nadczłowiek się kur.a znalazł.
Tfu

Data: 2010-06-22 10:39:15
Autor: TT
argon1953 napisał(a):
[...]

Ja nawet chętnie bym się zgodził, ale pod warunkiem, że do części PO będzie należała cała szara, betonowa Warszawa, ze wszystkimi urzędasami, z tym całym swoim długiem publicznym wygenerowanym przez fachowców Belkę, Balcerowicza itp. i nadmuchanymi do granic możliwości podatkami.

Stolicą części pd-wsch mógłby zostać piękny Kraków.

Acha, i zabierzcie ze sobą ZUS, bo my wolimy nasz KRUS :).
Możecie sobie nawet zabrać kopalnie węgla wraz z górnikami, którzy właśnie odchodzą na emeryturkę w wieku 30-tu-kilku lat i profesjonalnymi zarządzającymi typu Blida.
KGHM i gazy łupkowe oczywiście pozostają u nas!

Jeśli będziesz miał dużo waszego Euro, to zapraszamy na wypoczynek w góry, po waszej wytężonej urzędniczej pracy umysłowej.
Nad wasze morze nie będziemy jeździć bo tam zimno, drogo i brudno. Wolimy wypad nad Morze Śródziemnomorskie.

Przesyłam pozdrowionka!
TT.

Data: 2010-06-23 03:50:10
Autor: Barbara

Użytkownik "Erion Kuka" <p.c@wp.pl> napisał w wiadomości news:cZ_Tn.5011$x15.2879hurricane...

| To ma sens ;)

też się podpisuję ;)
Barbara

Data: 2010-06-22 14:29:37
Autor: skippy
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO

Użytkownik "TT"

Acha, i zabierzcie ze sobą ZUS, bo my wolimy nasz KRUS :).

A to oddzielcie sobie swój KRUS od ZUS i płaćcie se świadczenia z tego co uzbieracie w KRUS.
Popieram w pełni.
Gdzie się podpisać?

Data: 2010-06-22 15:07:42
Autor: TT
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
skippy napisał(a):

Użytkownik "TT"

[...]

Dzięki odcięciu masy urzędniczej, która pozostanie w Wawie, zaoszczędzimy ogromne pieniądze.

W ramach przyjaźni pomiędzy narodami, pozostawimy wam naszego najlepszego biznesmena z Biłgoraja, który spowoduje, że wasze państwo w końcu będzie Państwem Przyjaznym!

TT.

Data: 2010-06-22 15:10:35
Autor: skippy
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO

Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości news:hvqciu$pst$1news.onet.pl...
skippy napisał(a):

Użytkownik "TT"

[...]

Ale na pewno na tym lepiej wyjdziecie, niż my?
Jesli tak, to sie ze swoimi pieniędzmi przeprowadzam do was.
Zero problemu.

Data: 2010-06-22 15:17:37
Autor: Dieter
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
Ale nam sie Skippy wyrobil. Nie poznaje goscia:)

D.

Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvqcod$qdn$1@news.onet.pl...

Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości news:hvqciu$pst$1news.onet.pl...

Użytkownik "TT"

Data: 2010-06-22 15:24:23
Autor: TT
Dieter napisał(a):
Ale nam sie Skippy wyrobil. Nie poznaje goscia:)

Ale lepiej niech pozostanie u siebie.

TT.

Data: 2010-06-22 15:38:15
Autor: skippy

Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości news:hvqdi7$sq6$1news.onet.pl...
Dieter napisał(a):
Ale nam sie Skippy wyrobil. Nie poznaje goscia:)

Ale lepiej niech pozostanie u siebie.

OK każdy już wie o co chodzi. Wyręczyłeś mnie:)))

Data: 2010-06-22 15:36:40
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hvqd5i$roe$1news.onet.pl...
Ale nam sie Skippy wyrobil. Nie poznaje goscia:)

Hehe Dieter, nigdy nie miałem wątpliwości że o michę swojego dzieciaka muszę dbać ja sam, bo wszyscy ew. oprócz mojej siostry, mają to głeboko w dupie.

Mamy dwie szczerości: swoją oraz nadaną.
Każdego, kto ma swoją szanuję - więc Ciebie też.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-22 17:54:18
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
TT wrote:

argon1953 napisał(a):

[...]

A juści ! Gdyby tak zrobić, to mogłoby się skończyć dość
brutalnymi zamieszkami ;) Proponuję przyjrzeć się danym z
PKW. Wyraźnie trzeba by wydzielić "Wolne Miasto Kraków :D
należące do pd- wsch. Polski..

Kraków: http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/126101.htm
Powiat krakowski: http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/120600.htm
województwo: http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/120000.htm

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-06-22 19:20:14
Autor: Joachim
[...]

Niestety Kraków ma nie tylko "przedwojenną" (w sensie systemu wartości) inteligencję, ale także Nową Hutę, której pracownicy, ich dzieci i wnuki głosowali na Gafę. To taki spadek po Stalinizmie.

J.

Data: 2010-06-24 14:47:20
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Joachim wrote:

[...]

"Sądzę, że wątpię" - czyli przypuszczam że to jednak nie
kwestia NH. Pierwszy obwód wyborczy z brzegu(dosłownie):
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/120000/126101_1.html
obejmujący względnie ścisłe centrum krakowa, gdzie o tzw.
ludności napływowej raczej by trudno było mówić.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-06-25 00:12:55
Autor: Joachim
[...]

Byłem przekonany, że taka odpowiedź się pojawi. Nawet jestem zdziwiony, że dopiero teraz. Odpowiedź ta prezentuje typowe uproszczone myślenie wyborcy PO, który np. nie uwzględnia migracji ludzi przez dziesięciolecia. Ludzie w Krakowie są po prostu wymieszani.

Co do lokacji to jest akurat typowy przykład gdzie osiedlała się ludność napływowa. "Rdzenna" ludność Kazimierza została zlikwidowana przez II Wojnę Światową (np. w Oświęcimiu).

No, ale wystarczy przejść tamtymi ulicami (najlepiej z ochroniarzem) i wszelkie wątpliwości się wyjaśnią.

J.

Data: 2010-06-25 12:56:02
Autor: macieks
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO
On 25 Cze, 00:12, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:

By em przekonany, e taka odpowied si pojawi. Nawet jestem zdziwiony,
e dopiero teraz. Odpowied ta prezentuje typowe uproszczone my lenie
wyborcy PO, kt ry np. nie uwzgl dnia migracji ludzi przez
dziesi ciolecia. Ludzie w Krakowie s po prostu wymieszani.

Nie obrażaj ludzi, jakimś uproszczonym myśleniem czy czymś tam.
Masz napisane wprost, miasto Kraków tyle głosów na tego itd.
Pisanie, że ta światła, oczytana, inteligentna, prawdziwie krakowska
społeczność głosowała na Jarosława, a napływowa, głupia, 'nowo hucka'
ludność to debile za Bronkiem, jest tylko gdybaniem i próbą
dowartościowania.
Są liczby z PKW, to nie podlega dyskusji.

I daruj sobie tok rozumowania:
Kto nie ze mną to głupek z PO.
Mało ambitne i przekonywujące.

Data: 2010-06-25 18:57:46
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Joachim wrote:

[...]

Podtrzymuje wątpliwość. Nie twierdze że nie masz racji
(to zresztą byłby ciekawy temat na prace badawczą) acz
osobiście jednak wątpie by efekt o którym piszesz miał
AŻ TAKIE znaczenie*. Zwracam uwagę iż migracje powojenne
miały miejsce także w wypadku innych miast, w których
wyniki rozłożyły się wyraźnie inaczej. Oraz przypominam
że to nie ja akcentowałem iż na wynik wpływa (w domyśle
głównie) Nowa Huta.

* fakt faktem że kwestia mieszkanców akurat dzielnicy
Kazimierz to dość specyficzny przypadek, tu przyznaję
rację co do zmian. Urok wybrania pierwszego z brzegu
obwodu. W innych widać podobne tendencje, choćby np.:
http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/P/120000/126101_20.html

Niezależnie od przyczyn, stan jest taki jak widać w
danych PKW, czyli wyraźnie odmienne preferencje osób
zamieszkałych w samym mieście oraz zamieszkałych w
województwie małopolskim. O czym na początku naszej
wymiany opinii pisałem.

PS. Uszczypliwości politycznych nie skomentuje, żal
klawiatury.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-08-04 22:37:50
Autor: Joachim
TT pisze:
argon1953 napisał(a):
[...]

Oczywiście w części pd-wsch byłby niski VAT.

Śmialibyśmy się z tych frajerów z części pn-zach, którzy płacą 23% VATu za garnki i 5% za ziemnioki!

Oczywiście część pn-zach miałaby wysokie perspektywy wzrostu.....VATu.

J.

Data: 2010-06-22 11:05:11
Autor: marfi
Użytkownik "argon1953" <argon1953@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c207086$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Mam nadzieję, że nie jesteś taki płodny jak Komorowski...

--
marfi

Data: 2010-06-22 14:30:40
Autor: skippy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c207cd3$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ani bezpłodny jak jarkacz.

Data: 2010-06-22 14:30:54
Autor: skippy
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO

Użytkownik "skippy"

Ani bezpłodny jak jarkacz.

Data: 2010-06-22 14:33:57
Autor: eost
[...]

Przepraszam, a ci co głosowali za JKM (lub dowolnym z tych "mniej medialnych") to gdzie mają jechać? Będą mieli jakieś getto w środku Polski? Nie wiem jak planować wakacje..

A w ogóle to nie były wybory prezydenckie? Jeśli ktoś, przykładowo, oddał głos na rzeczonego JKM, to na którą partię głosował - PO czy PIS?

--
eost.

Data: 2010-06-22 14:37:02
Autor: skippy
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO

Użytkownik "eost"

A w ogóle to nie były wybory prezydenckie? Jeśli ktoś, przykładowo, oddał głos na rzeczonego JKM, to na którą partię głosował - PO czy PIS?

Nie jestem naganiaczem zadnej z tych partii więc sie kieruję "lubieniem".
Nie lubię jarkacza.
Albo to oleję, albo zaglosuje mu na złość.

Fatalnie, ale nie mogę głosowac na siebie, więc to zawsze bedzie nie do końca szczere.

Data: 2010-06-22 14:45:09
Autor: skippy
Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO

Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvqapf$jtt$1news.onet.pl...

Użytkownik "eost"

[...]

A musze dodać że mnie PO wk...wiło zachowaniem prezesa jednej ze znanych państwowych spółek wobec załogi + wjazdem na tory ozenienia jej w egzotyczne rejony, więc raczej mam to w dupie.

Pójdę i skreślę obu złotoustych, żeby jakiś mądrala nie zrobił tego za mnie tylko skutecznie.

Dzieki temu będę mógł dalej narzekać na obu.

Bo jak zagłosuję na jarkacza, to nie będe mógł narzekac na jarkacza tylko napisac tu ze byłem głupi albo siedziec cicho.
To samo z gajowym.

Chyba tak własnie, ale jeszcze zobaczymy.

Data: 2010-06-22 15:53:40
Autor: eost
[...]

Okej, rozumiem.
Nie lubię po prostu upraszczania i takich symetrycznych podziałów, bo się nie mieszczę na kresce podziału. W ogóle na kresce jest zazwyczaj za mało miejsca - nawet na getto.

http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/8/6/8/b/PAR64485.jpg
http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/0/c/5/1/PAR189082.jpg

--
eost.

Proponuję podział PolskiI wg mapy wyborczej na pd- wsch. PIS i Zach.PO