Propozycja

Data: 2009-03-01 20:24:42
Autor: wekon
Propozycja
Witam,
mam pomysł jak "edukować" debili za kierownicą. Może powinni dołączyć do testów teoretycznych obowiązkowe reportaże typu:

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090301/LUBARTOW/579731321

może to podziała na wyobraźnię?

wekon

Data: 2009-03-01 20:34:11
Autor: Przemysław Bernat
Propozycja
Dnia Sun, 1 Mar 2009 20:24:42 +0100, wekon napisał(a):

może to podziała na wyobraźnię?

To wina braku autostrady! Gdyby tam byłą autostrada, to nic by im się nie
stało!  --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-03-01 20:37:50
Autor: Artur Maślag
Propozycja
wekon pisze:
[...]

Mówisz? Zaraz się dowiesz, ze gdyby nie to drzewo, to pewnie by przeżyli
i trzeba drzewa wycinać (to nic, że było dość daleko od drogi).

Data: 2009-03-01 20:41:33
Autor: kogutek
Propozycja
wekon pisze:
> [...]

i trzeba drzewa wycinać (to nic, że było dość daleko od drogi).

Gumowe drzewa trzeba sadzić, nie wiedziałeś. I jeszcze miedzy nimi gumowe siatki
wieszać. --

Data: 2009-03-01 20:38:44
Autor: kogutek
Propozycja
[...]

Z tego artykułu wynika że największy w tej grupie debil akurat nie jechał tylko
zostawił pijanym samochód z kluczykami w stacyjce. Dobrze że już nie ma auta,
przy jego stanie umysłu nie przysługuje mu samochód. Pewno jeszcze beknie za
głupotę. Chociaż akurat jego ja bym nie karał. Upośledzonych umysłowo nie
powinno się karać, to nieludzkie. --

Data: 2009-03-01 22:01:25
Autor: Tomasz Pyra
Propozycja
wekon pisze:
[...]

Ja sądzę że winni przede wszystkim są drogowcy który drogi nie odśnieżyli/osuszyli/zamietli (bo nie wiem jakie były warunki).
Kolejnym winnym wypadku jest zarządca drogi, bo ta z pewnością była dziurawa albo miała koleiny.
Trzecia sprawa to brak autostrady - trudno im się dziwić że jechali z taką prędkością z jaką jechali, bo tam powinna być autostrada i prędkość z którą jechali była bezpieczną prędkością autostradową.
Czwarta sprawa - drzewo, co robi drzewo w miejscu w którym powinna być autostrada?
A kierowca? No kierowca jechał szybko i bezpiecznie, trudno go winić za błędy innych.

Data: 2009-03-01 22:07:00
Autor: red
Propozycja
On 2009-03-01 22:01:25 +0100, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> said:

[...]

Dorzuciłbym jeszcze jednego winnego - kulę ziemską. Była obrócona nieodpowiednio w stosunku do Słońca, przez co było ciemno i mogli nie zauważyć, że autostrada jeszcze nie została wybudowana, a w tym miejscu na chwilę przycupnęło drzewo.

Data: 2009-03-03 11:21:42
Autor: kamil
Propozycja

On 2009-03-01 22:01:25 +0100, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> said:

Ja sadze ze winni przede wszystkim sa drogowcy który drogi nie odsniezyli/osuszyli/zamietli (bo nie wiem jakie byly warunki).
Kolejnym winnym wypadku jest zarzadca drogi, bo ta z pewnoscia byla dziurawa albo miala koleiny.
Trzecia sprawa to brak autostrady - trudno im sie dziwic ze jechali z taka predkoscia z jaka jechali, bo tam powinna byc autostrada i predkosc z która jechali byla bezpieczna predkoscia autostradowa.
Czwarta sprawa - drzewo, co robi drzewo w miejscu w którym powinna byc autostrada?
A kierowca? No kierowca jechal szybko i bezpiecznie, trudno go winic za bledy innych.

Dorzucilbym jeszcze jednego winnego - kule ziemska. Byla obrócona nieodpowiednio w stosunku do Slonca, przez co bylo ciemno i mogli nie zauwazyc, ze autostrada jeszcze nie zostala wybudowana, a w tym miejscu na chwile przycupnelo drzewo.

Nie zapomnij, ze ziemia jest kulista. Powinna byc plaska z centrum okregu w Jerozolimie, wtedy widocznosc byla by o wiele lepsza i wypadkow mniej z pewnoscia.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-01 22:07:46
Autor: Artur Maślag
Propozycja
Tomasz Pyra pisze:
wekon pisze:
[...]

Nareszcie głos rozsądku :)

Data: 2009-03-02 18:20:21
Autor: babinicz
Propozycja

Użytkownik "wekon" <wekonaCUT@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jak na ironię przeżył jeden (dwie złamane nogi) , który nie mial zapiętych
pasów. Zaliczył co prawda lot ale uniknął prasy:(
babinicz

Propozycja