Propozycja

Data: 2009-03-01 20:37:50
Autor: Artur Maślag
Propozycja
wekon pisze:
Witam,
mam pomysł jak "edukować" debili za kierownicą. Może powinni dołączyć do testów teoretycznych obowiązkowe reportaże typu:

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090301/LUBARTOW/579731321 może to podziała na wyobraźnię?

Mówisz? Zaraz się dowiesz, ze gdyby nie to drzewo, to pewnie by przeżyli
i trzeba drzewa wycinać (to nic, że było dość daleko od drogi).

Data: 2009-03-01 20:41:33
Autor: kogutek
Propozycja
wekon pisze:
> [...]

i trzeba drzewa wycinać (to nic, że było dość daleko od drogi).

Gumowe drzewa trzeba sadzić, nie wiedziałeś. I jeszcze miedzy nimi gumowe siatki
wieszać. --

Propozycja