Propozycja

Data: 2016-02-18 09:02:07
Autor: JDX
Propozycja
On 2016-02-18 02:00, TheGhost wrote:
Ot贸偶 utworzy艂em na fb grup臋
pl.rec.rowery - przedstawicielstwo na fb :-)-
https://www.facebook.com/groups/1017218121652972/ , do kt贸rej wszystkich
serdecznie zapraszam.
Wymaga logowania. W ka偶dym razie chcia艂bym poinformowa膰, 偶e istniej膮
osoby, kt贸re nie maj膮 i nie zamierzaj膮 mie膰 konta na FB tudzie偶 innym
serwisie, za przeproszeniem, spo艂eczno艣ciowym. :-D A gdybym ju偶 chcia艂
korzysta膰 z jakiego艣 forum (w sensie oprogramowania) zamiast klienta
Usenet to za艂o偶y艂bym konto np. na http://www.forumrowerowe.org zamiast
szwenda膰 si臋 po jakich stronkach dla gimbus贸w typu FB, kt贸rych
podstawowym celem jest 艣ledzenie u偶ytkownik贸w i 鈥瀉takowanie鈥 ich reklamami.

[...]
Dlatego te偶, aby i艣膰 z duchem czasu proponuj臋 przenie艣膰 cz臋艣膰 aktywno艣ci
w艂a艣nie tam, aby i tutaj m贸c skorzysta膰 jednocze艣nie z dobrodziejstw
wsp贸艂czesnych technologii
No wiesz, dla niekt贸rych skorzystanie nowej technologii jak膮 jest
mo偶liwo艣膰 u偶ywania pl-literek podczas pisania mejli i nius贸w stanowi
niemo偶liwy do rozwi膮zania problem. :-D

Data: 2016-02-18 09:25:23
Autor: Szuwarek
Propozycja
JDX pisze:
On 2016-02-18 02:00, TheGhost wrote:
Ot贸偶 utworzy艂em na fb grup臋
[...]
Popieram w ca艂ej rozci膮g艂o艣ci.
Drugi argument, kt贸ry mnie zniech臋ca do nowych technologii - to wszelkie programy i strony internetowe (m.in. r贸偶nego rodzaju fora) dzia艂aj膮ce przez przegl膮dark臋 jak dla mnie s膮 zbyt wolne.
Poczt臋 i usenet czytam przez Thunderbirda - po za艂adowaniu kolejne posty wczytuj膮 si臋 b艂yskawicznie.
Jak dla mnie post臋p nie zawsze oznacza popraw臋.
Pozdrawiam Szuwarek

Data: 2016-02-18 09:28:27
Autor: Jawi
Propozycja
W dniu 2016-02-18 o 09:02, JDX pisze:
[...]
I wszystko w temacie :)
Sama prawda.

--
"Lubi臋 pracowa膰, a nawet pal臋 si臋 do roboty. Praca tak mnie urzeka,
偶e mog臋 ca艂ymi godzinami siedzie膰 i patrzy膰 na ni膮"

Data: 2016-02-18 09:49:15
Autor: atm
Propozycja
On 2016-02-18 09:28, Jawi wrote:
[...]

Z drugiej zas strony kisimy sie we wlasnym sosie, patrzac zas na ilosc postow mozna byloby dojsc do wniosku, ze rowery to wymarly gatunek.
Problem zreszta dotyczy wszystkich grup, w koncu trzeba bedzie zrobic migracje.

Data: 2016-02-18 01:26:43
Autor: Olivander
Propozycja
Wcale nie wymar硑 gatunek, tylko reszt gatunku homo sp. odm罂d縴 FB. Istnieje hipoteza, 縠 reszta gatunku, jako nie daj眂a rady usenetowi, to by mo縠 jest ni縮zy gatunek, jakie ogniwo przej禼iowe?

Ja nawet zacz背em rejestrowa konto fb, ale przy kolejnym dziiiwnym pytaniu "niezb阣nym" do rejestracji wkurzylem si, doko馽zy砮m rejestracji jako 16-letnia  wysokomleczna Niemka blond, ale potem nie u縴walem tego konta. Wchodz na linki fb, jak s publiczne, to mnie wpuszczaja, a jak zabezpieczone przed obcymi, to niech si wypchaj. Da砮m spok骿 i mam spok骿. Np. por體nuj眂 obci笨enie filtr體 spamu mailu moich i koleg體 u縴waj眂ych FB, NK, VK itp - nie ma por體nania.

Co macie do link體 do obrazk體?! Czy my jeste秏y grupa porno, by potrzebowa wklejania grafiki do ka縟ego posta?  A poza wszystkim obrazki na FB s optymalizowane na ajfona. Rozci眊niesz jedn o, ale drugiej nie - dla kr髏kowidza, jak ja, FB nie ma obrazk體 wcale, tylko rozmazane miniaturki.

Data: 2016-02-18 10:47:23
Autor: Jacek Maciejewski
Propozycja
Dnia Thu, 18 Feb 2016 01:26:43 -0800 (PST), Olivander napisa(a):

Wcale nie wymar硑 gatunek, tylko reszt gatunku homo sp. odm罂d縴 FB.

Jasne, zgoda. Ale skoro jeste zwolennikiem usenetu to pisz眂 z GG
m骻砨y wciska enter po 70 znaku :) A najlepiej nie pisa z GG wcale.
--
Jacek
-Jeden cz硂wiek nigdy nie mo縠 wiele zrobi. Wystarczy, 縠by to co robi,

Data: 2016-02-18 10:54:22
Autor: twistedme
Propozycja
W dniu 2016-02-18 o 10:26, Olivander pisze:
 reszt gatunku homo sp. odm罂d縴 FB.

Mam wra縠nie, 縠 sama wiedza, 縠 co takiego jak usenet istnieje jest do舵, mo縩a rzec elitarna :), a w dzisiejszych czasach to ju w og髄e...

Ja sam dowiedzia砮m si przez przypadek 15 lat temu od kolegi z pracy. Trafi砮m chyba na z硂ty okres.

W kr阦u moich znajomych - nie informatyk體/grafik體/programist體 nikt w og髄e nie wie o czym m體i, jak wspominam o grupach. W najlepszym wypadku my秎, 縠 m體i o jaki forach.

Data: 2016-02-18 01:27:58
Autor: Olivander
Propozycja

Data: 2016-02-18 12:01:19
Autor: TheGhost
Propozycja
[...]

Wybacz, ale akurat na tym forum swego czasu spotkalem si臋 swego czasu ze strasznym buractwem :-)

Pozdrawiam, M.

Data: 2016-02-18 14:25:55
Autor: Ignac
Propozycja
W dniu czwartek, 18 lutego 2016 12:01:24 UTC+1 u縴tkownik TheGhost napisa:

Wybacz, ale akurat na tym forum swego czasu spotkalem si swego czasu ze strasznym buractwem :-)

Czy縝y z tym:

W dniu wtorek, 16 lutego 2016 20:04:39 UTC+1 u縴tkownik Ghost napisa:

>Jak sobie wyobra縜sz pojecha tam do Ostravy za mniej ni 60z?

Na rowerze, 鎤oku.

Data: 2016-02-19 06:51:47
Autor: twistedme
Propozycja
[...]