Propozycja

Data: 2012-09-23 10:35:38
Autor: Marek Woydak
Propozycja
Czy ten mkarwan ma cos z głową? Zasrywa forum jakimiś Ctrl-C+Ctrl-V.
Proponuję by każdy kogo tab kreatura wkurza wysłal kopie jego postów do
abuse. Oczywiście załaczając nagłówki, które ten oszołom ciagle tu wkleja.
Ja już to zrobiłem. Z obrzydzeniem ;))).

MW

Data: 2012-09-23 12:05:26
Autor: pulsar
Propozycja
W dniu 2012-09-23 10:35, Marek Woydak pisze:
[...]

Taki jest 'urok' tej grupy.. tematy polityczne
są zasrywane religijnymi, durnym żydoleniem..
ale czy trzeba skarżyć, wątpię..

Data: 2012-09-23 12:53:03
Autor: mkarwan
Propozycja
Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:505edee6$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Od kiedy to prawda jest "żydoleniem"
Informacje w filmie są typu politycznego i religijnego bo polityka i religia są często ze sobą powiązane.

Data: 2012-09-23 14:22:54
Autor: Przemysław M.
Propozycja
Dnia Sun, 23 Sep 2012 12:53:03 +0200, mkarwan napisaů(a):

Uýytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisaů w wiadomoúci news:505edee6$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-23 10:35, Marek Woydak pisze:
Czy ten mkarwan ma cos z gůowŕ? Zasrywa forum jakimiú Ctrl-C+Ctrl-V.
Proponujć by kaýdy kogo tab kreatura wkurza wysůal kopie jego postów do
abuse. Oczywiúcie zaůaczajŕc nagůówki, które ten oszoůom ciagle tu wkleja.
Ja juý to zrobiůem. Z obrzydzeniem ;))).

Taki jest 'urok' tej grupy.. tematy polityczne
sŕ zasrywane religijnymi, durnym ýydoleniem..

Od kiedy to prawda jest "ýydoleniem"
Informacje w filmie sŕ typu politycznego i religijnego bo polityka i religia sŕ czćsto ze sobŕ powiŕzane.

Rzygaă mi sić chce kiedy pojawiasz sić na psp i scp. Jesteú parszywym
tchórzem.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-09-23 14:29:06
Autor: mkarwan
Propozycja
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k3mv4c$d3b$1dont-email.me...
[...]

Rzygać mi się chce kiedy pojawiasz się na psp i scp. Jesteś parszywym
tchórzem.

To ty a nie ja tchórzliwie skrywasz się za anonymizerem, tchórzu.

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Propozycja
Date: Sun, 23 Sep 2012 14:22:54 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-09-23 14:31:54
Autor: Przemysław M.
Propozycja
Dnia Sun, 23 Sep 2012 14:29:06 +0200, mkarwan napisaů(a):

Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k3mv4c$d3b$1dont-email.me...
[...]

To ty a nie ja tchórzliwie skrywasz sić za anonymizerem, tchórzu.

Spadaj kapusiu!

Data: 2012-09-23 21:58:51
Autor: mkarwan
Propozycja
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomoœci news:k3mvnb$g9n$1dont-email.me...

Ja tylko stwierdzam fakt tchórzliwego ukrywania się za anonymizerem.
Jest to fakt oczywisty i niepodważalny łatwy do sprawdzenia w każdym
nagłówku twojego listu.

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 23 Sep 2012 14:31:54 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-09-23 14:22:14
Autor: Przemysław M.
Propozycja
Dnia Sun, 23 Sep 2012 12:05:26 +0200, pulsar napisaů(a):

[...]

ale czy trzeba skarýyă, wŕtpić..

Chamstwo naleýy tćpiă na kaýdym kroku. Zobaczymy co na to TVK. --

Data: 2012-09-23 12:49:38
Autor: mkarwan
Propozycja

Po wpisie w soc.culture.polish mozna wyciągnąc wniosek, że jesteś klonem Ukraińca podszywajcego się pod Żyda, tchórzliwie ukrywającym się za anonymizerem

From: Marek Woydak <marek2x@wp.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Propozycja
Date: Sun, 23 Sep 2012 10:35:38 +0200
Sender: #Marek# <>

Data: 2012-09-23 14:21:14
Autor: Przemysław M.
Propozycja
Dnia Sun, 23 Sep 2012 10:35:38 +0200, Marek Woydak napisał(a):

[...]

Poniżej Alexander Sharon informuje co to za ptaszek. Najwyraźniej wciąż
jest umocowany bo mój donosik do abuse wrócił z uwagą, że admin serwera z
którego ten typ zasrywa psp zignorował wystąpienie abuse. Wychodzi na to,
że mkarwan jest adminem albo jego kolesiem. Zobaczymy co na to odpowie
właściciel TVK.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-09-23 14:32:55
Autor: Przemysław M.
Propozycja
Dnia Sun, 23 Sep 2012 14:29:36 +0200, mkarwan napisaů(a):

Uýytkownik "Przemysůaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisaů w wiadomoúci news:k3mv0p$cge$1dont-email.me...
[...]

Poniýej Alexander Sharon informuje co to za ptaszek.

Kůamie.

Dobra, dobra! Dlaczego nie skopiowaůes mego nagůówka trollu? Jesteú nedznym
tchórzem, podůym, podstćpnym i osliýlym draniem! Brzydzć sić takimi jak ty!

Data: 2012-09-23 15:08:57
Autor: mkarwan
Propozycja
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomoœci news:k3mvpf$gd3$1dont-email.me...
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w
wiadomoœci news:k3mv0p$cge$1dont-email.me...
Czy ten mkarwan ma cos z głowš? Zasrywa forum jakimiœ Ctrl-C+Ctrl-V.
Proponuję by każdy kogo tab kreatura wkurza wysłal kopie jego postów do
abuse. Oczywiœcie załaczajšc nagłówki, które ten oszołom ciagle tu
wkleja.
Ja już to zrobiłem. Z obrzydzeniem ;))).

MW

Poniżej Alexander Sharon informuje co to za ptaszek.

Kłamie.

Dobra, dobra! Dlaczego nie skopiowałes mego nagłówka trollu? Jesteœ nedznym
tchórzem, podłym, podstępnym i osliżlym draniem! Brzydzę się takimi jak ty!

To nie ja, ale ty ukrywasz się tchórzliwe za anonymizerem.
To nie ja, ale ty zachowujesz się po chamsku.
Więc to nie ja, ale ty jestes "podłym, podstępnym  i osliżlym draniem"

Data: 2012-09-23 19:28:02
Autor: Przemysław M.
Propozycja
Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:08:57 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k3mvpf$gd3$1dont-email.me...
[...]

Dobra, dobra! Dlaczego nie skopiowałes mego nagłówka trollu? Jesteś nedznym

Spadaj oslizły gadzie. Pfu!

Data: 2012-09-23 22:00:32
Autor: mkarwan
Propozycja

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 23 Sep 2012 19:28:02 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-09-23 16:58:47
Autor: Grzegorz Z.
Propozycja
Przemysław M. napisał:

[...]

Nawet jeśli to "trzepakowa" sieć osiedlowa nie należąca do żadnego z
potentatów rynku TVkab to przecież oni również są gdzieś podpięci do
Internetu, będąc tylko pośrednikiem. Mkarwan od wielu lat ma dupochron pod postacią swojego znajomego który jest
adminem zarządzającym dostępem do Internetu w tejże kablówce.

Po więcej informacji odsyłam do archiwów grupy alt.fan.mkarwan

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-23 18:59:55
Autor: mkarwan
Propozycja

Data: 2012-09-23 22:01:09
Autor: mkarwan
Propozycja
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k3ng71$osb$1dont-email.me...
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl