Propozycja Tuska nie do przyjecia !!

Data: 2010-02-10 15:48:44
Autor: cytryna
Propozycja Tuska nie do przyjecia !!
D.Tusk zaproponowal L.Kaczynskiemu uklasd w ktorym obaj wycofuja sie z ubiegania sie o fotel prezydenta . Propozycje motywowal tym , ze taki wysxcig jest " zly " i ze traci na tym wizerunek Polski i polksiej polityki . Kaczynski zdecydowanie odmowil twierdzac " w takim ukladzie jak trace wszystko , ty zostajesz premierem " !.
Ta wypowiedz doskonale obrazxuje w jakich kategoriach postrzega Kaczynski wladze . Zenujace i uwlaczajace najwyzszemu urzedmowi w panstwie stwierdzenie powinno zmiesc Kaczyskiego ze scenu politycznej nieodwracalnie i raz na zawsze . Okazuje sie , na co zreszta dawal juz niejednokrotnie dowody , ze wladza dla niego to tylko srodek do zaspakajanie wlasnych wygorowanych i nieadekwatnych do mozliwosci intelektualnych ambicji a nie mozliwosc sluzenia narodowi , krajowi .
Pewnym jest , ze kazden kandydat bedzie lepszy od niego , doslownie kazden !.
Jesli wezmie sie pod uwage jego poruszanie sie w polityce jak slon w skladzie porcelany , to obraz aktualnej i ew. tej przyszlej prezydentury jawi sie jak najwiekszy koszmar .
Kolejny pokaz niekompetencji Kaczynskiego to pchanie sie tam gdzie go nie chca widzec a mowie o rosyjskich uroczystosciach w Katyniu .
Bezmyslnoscia swoja Kaczynski naraza i swoj urzad i Polske na afront , ktory jeszcze bardziej poglebi i tak nie najlepsze stosunki . Ranga rosyjskich ( co podkreslam ) uroczystosci w Katyniu nie przewiduje udzialu prezydentow i nie jest wazne , czy dzialanie takie jest zamierzone , czy naturalne , Kaczynski nie powinien tam byc i koniec . Czy robi to celowo aby dowiesc zlej woli Rosji ? . Przeciez to glupota , ktora moze sie tylko na nas zemscic i to nie tylko nadwerezonnymi stopsunkami z Rosja ale rowniez z reszta Europy , ktora i tak postrzega nas dzieki prezydentowi jak pluskwe i trudna do pozbycia sie  mende . Jatrzaca , eskalujaca napiecia , blizsza zdradzieckiej jankesji niz Europie i roszczeniowa .
Taki wizerunek naszego kraju to zasluga Kaczynskich , obu Kaczynskich , ktorzy w zanadrzu swoich "politycznych" dzialan maja wylacznie  rzadania i dla ktorych pojecie kompromisu jest pojeciem nieznanym .
.

cyc

Panie Cyc, nawet gdybys pan miał codzienna darmową mammografię oraz masowanie
zwojów mózgowych - KACZYŃSKI I TAK ZOSTANIE PREZYDENTEM BO JA TAK SOBIE ŻYCZĘ
ORAZ MILIONY WYBORCÓW W POLSCE. Zrozumiał Cyc? To odmaszerować latryny POwskie
wylizywać językiem. --

Data: 2010-02-10 17:25:28
Autor: cyc

--

Cytryna , chocbys nie wiem jak sie staral , to i tak nie wyjdziesz spoza pisowskiej retoryki naznaczonej chamstwem , pomowieniem i kacza wrednoscia .
To macie niejako we krwi .Tusk popelnil jeden z najpowazniejszych bledow jakiemogl popelnic wycofujac sie z marszu do fotela prezydenta . Blad ten moze poskutkowac dla Polski narodowa tragedia bo ta niewatpliwie bedzie ew. reelekcja Kaczynskiego .Swiat zalamie rece i caliem od nas sie odwroci .

cyc

Data: 2010-02-10 17:29:40
Autor: cyc
[...]

W uzupelnieniu .
Znajdz jeden moj post w ktorym holubie PO lub liderow tego ugrupowania , jeden !!.
PO jest dla co prawda nieporownywalnie bardziej  od PiS-u cywilizowana i skupia ludzie nieporownywalnie madrzejszych , jednak to nie sa postacie z mojej bajki . Ja takich w polityce nie mam .
Tom, ze jestem krytyczny w stosunku do PiS-u nie jest rwnoznaczne z tym , ze wspieram PO .
Gdyby kandydowal na prezydenta Cimoszewicz , to napewno i bez zmruzenia oka glosowalby na niego , choc SLD tez nie jest moja bajka .

cyc

Propozycja Tuska nie do przyjecia !!