Propozycja dla operatorow GSM

Data: 2009-02-23 09:24:34
Autor: Rozmowca
Propozycja dla operatorow GSM

Mam propozycje dla operatorów GSM w PL ale na swiecie takze:
aby dawali rabaty na połączenia tym którzy mają włączone CLIR jakieś 10%,  15%...

albo np. jesli ktos ma CLIR włączone to dawać mu opłate inicjacyjną 1zł...  2zł... 5zł... albo nawet jeszcze więcej...

Data: 2009-02-23 06:58:36
Autor: Ircys
Propozycja dla operatorow GSM
On 23 Lut, 09:24, Rozmowca <ro...@yahoo.com> pisze...
Mam propozycje dla operatorów GSM w PL ale na swiecie takze:
aby dawali rabaty na połączenia tym którzy mają włączone CLIR jakieś 10%,
15%...

czy Ty aby dobrze rozumiesz słowo "rabat" ?

Ircys

Data: 2009-02-23 21:30:14
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Mon, 23 Feb 2009 06:58:36 -0800 (PST), Ircys napisał(a):

[...]

myślę, że wątkotwórca miał na myśli dawanie rabatu tym, których numer się
wyświetla: +48501501501 czyli CLIR mają wyłączone

a ci którzych numer pokazujący się na ekranie to"Nr zastrzezony", "Nr
prywatny" itp itp aby za połączenia wychodzące płacili więcej.

osobiście popieram ten pomysł;
wogóle otwieram dyskusję na temat, czemu ma służyć ukrywanie własnego
numeru ??

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Metro Ratusz http://foto.3mam.net/Galeria_1_sty/slides/foto_66.php

Data: 2009-02-23 13:49:11
Autor: Ircys
Propozycja dla operatorow GSM
On 23 Lut, 21:30, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres...@mojej.www.pl> pisze...

> [...]

a ci którzych numer pokazujący się na ekranie to"Nr zastrzezony", "Nr
prywatny" itp itp aby za połączenia wychodzące płacili więcej.

Ależ ja to rozumiem, ale wątkotwórca napisał dokładnie na odwrót.

Ircys

Data: 2009-02-24 10:28:12
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 23.02.2009 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.na@mojej.www.pl> napisał/a:

osobiście popieram ten pomysł;
wogóle otwieram dyskusję na temat, czemu ma służyć ukrywanie własnego
numeru ??

Proste: aby osoba do której dzwonię nie mogła do mnie oddzwonić.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-02-23 23:58:25
Autor: SDD

Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl> napisał w wiadomości news:96298d25-ed3c-404d-97b4-22fb9676349cm42g2000yqb.googlegroups.com...

czy Ty aby dobrze rozumiesz słowo "rabat" ?

Rabat jest w Maroku. Do Maroka jest kawalek, dostac sie tam jest stosunkowo drogo... A zatem rabat znaczy, ze jest drozej :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-23 22:00:31
Autor: 2EV
[...]

Dobry pomysł
Najczęściej bez CLIRu dzwonią firmy, banki itp. można z nich trochę zedrzeć
to może zaczną wyświetlać numer.

2EV

Data: 2009-02-23 22:53:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Feb 2009 09:24:34 +0100, Rozmowca napisał(a):

[...]

No to pozostaje tylko zmienić ustawę.. bo już przed wprowadzeniem ustawy
tak było.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-02-23 23:56:27
Autor: SDD

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:sftqfemwt9zr.dlglepper.institute.com...

No to pozostaje tylko zmienić ustawę.. bo już przed wprowadzeniem ustawy
tak było.

Jak to?
Byly drozsze rozmowy wychodzace dla osob z aktywnym CLIR-em???
Nie przypominam sobie - co najwyzej oplate za CLIR-a (swego czasu w POP-ie nawet chyba 25 zl za aktywacje)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-23 23:30:50
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 23 Feb 2009 23:56:27 +0100, SDD napisał(a):

Byly drozsze rozmowy wychodzace dla osob z aktywnym CLIR-em???
Nie przypominam sobie - co najwyzej oplate za CLIR-a (swego czasu w POP-ie nawet chyba 25 zl za aktywacje)

a to nie daje w efekcie droższych rozmów?

Data: 2009-02-24 00:42:53
Autor: SDD

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:p8n01197b8f5$.dlglepper.institute.com...

a to nie daje w efekcie droższych rozmów?

No raczej nie.
Co najwyzej drozsze koszty uzytkowania telefonu

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-23 23:48:38
Autor: SDD

Użytkownik "Rozmowca" <rozmo@yahoo.com> napisał w wiadomości news:op.upspm8q2o69m7xdhcp-192-168-2-38.local.ies.co.pl...

Mam propozycje dla operatorów GSM w PL ale na swiecie takze:
aby dawali rabaty na połączenia tym którzy mają włączone CLIR jakieś 10%, 15%...

no to rabat...

albo np. jesli ktos ma CLIR włączone to dawać mu opłate inicjacyjną 1zł... 2zł... 5zł... albo nawet jeszcze więcej...

.... czy drozej? Bo nie czaje.
Rabat za CLIR- ten pomyskl od dawna stosuja operatorzy VoIP-owi :)
Aczkolwiek z czysto technicznych pobudek :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-24 02:08:54
Autor: J.F.
On Mon, 23 Feb 2009 09:24:34 +0100,  Rozmowca wrote:
[...]

Bardziej im sie oplaci platna usluga ACR :-)

J.

Data: 2009-02-25 18:13:12
Autor: Arek
Rozmowca napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

Chyba pomylono CLIR z CLIPem. Ale nieważne.

Może inaczej? Wrażliwym proponuję potraktować jako żart :)

Każdy płaci (jeśli chce) za ukrycie swojego numeru dowolną kwotę
np. SMS-em pod specjalny numer, ważne np. przez miesiąc. Wtedy
przez miesiąc ma numer ukryty (tzn. może dowolnie sterować
ukrywaniem numeru). Ale tylko przed tymi którzy zapłacą mniej
lub tyle samo co on.
To wewnątrz sieci.
Domyślnie przychodzące spoza sieci widać wszystkie (chyba że dzwoniący
ukryje na zasadach własnego operatora), a wychodzące poza sieć można
ukrywać bez opłat.
Oczywiście operatorzy mogliby się porozumieć w sprawie takich samych
zasad.
Kto da więcej ten widzi tych co dali mniej lub tyle samo i może (ale
nie musi) przed nimi ukryć numer. Tych co dali więcej i ukryli nie
widzi a ukrywanie przed nimi jest nieskuteczne.

No i żeby nie irytować co poniektórych:
- system dotyczy tylko nowo aktywowanych numerów (stare przystępują
  dobrowolnie)
- 50% dochodów "z ukrywania" idzie na cele charytatywne

Niestety nie pamiętam na jakim etapie blokowana jest prezentacja
i na jakich zasadach jest to respektowane więc mogą być problemy
techniczne bez porozumienia między operatorami.

Przypominam - żart! Ale jakaś nowa taryfa z tymi zasadami czemu nie.
Arek

Data: 2009-02-25 20:41:05
Autor: Shadow
Propozycja dla operatorow GSM

Jestem za tym, żeby ukrywający numer więcej płacili za połączenia albo żeby usługa była dostępna jako subskrypcja (np. 20zł za miesiąc).

Data: 2009-02-26 01:25:48
Autor: ąćęłńóśźż
Propozycja dla operatorow GSM
Jestem za tym, żeby ukrywający numer płacili odbierającym.
JaC

-- -- -

Jestem za tym, żeby ukrywający numer więcej płacili za połączenia

Data: 2009-02-27 02:24:13
Autor: SH
ąćęłńóśźż pisze:
Jestem za tym, żeby ukrywający numer płacili odbierającym.
JaC

-- -- -

Jestem za tym, żeby ukrywający numer więcej płacili za połączenia

To jakieś bzdury...
Tyle razy ukrycie numery pozwalało mi się dodzwonić do Klienta unikającego kontaktu z powodu braku płatności, że kontrolowanie tego czy w tym miesiącu mam ukrywanie numeru aktywne czy nie jest chore...
Bez problemu poniosę koszt jednorazowej opłaty aktywacyjnej z pełną dowolnością użytkowania, ale po co?
Osobiście na co dzień tej usługi nie używam, a dzwoniące osoby, np. z banku z numeru prywatnego mnie irytują, gdyż nie mam jak oddzwonić.

Potrafię zrozumieć dzieci, które cierpią z powodu zabaw rówieśników tzw. "strzalkami" z ukrytego numeru przez pół wieczoru, ale to już temat dla rodziców tychże dzieci. Może zbyt wcześnie otrzymują telefony.
Niektóre telefony miały kiedyś funkcję automatycznego odrzucania połączeń niezidentyfikowanych - może lepiej zainwestować w taką funkcję

pozdr.

Data: 2009-02-28 01:52:50
Autor: Zbylut
SH napisal(a):

Tyle razy ukrycie numery pozwalało mi się dodzwonić do Klienta unikającego kontaktu z powodu braku płatności, że kontrolowanie tego czy w tym miesiącu mam ukrywanie numeru aktywne czy nie jest chore...

to ja z innej strony. Z identyfikacją nie mogłem dodzwonić się do urzędu
skarbowego (ok 2 tyg. prób codziennie kilka). Po wyłączeniu
identyfikacji od razu nawiązałem połączenie (nie skłamię jeśli powiem że
była to pierwsza max druga próba). --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-02-28 09:49:04
Autor: ąćęłńóśźż
Propozycja dla operatorow GSM
Najbardziej mnie wq...a to, że bez_identyfikacji dzwonią telesuczki.
To tak jak przed laty, gdzie chyba ostatnią instytucją uznająca faksy była telepieska komuna pocztowa.
JaC

-- -- -