Propozycja dla operatorow GSM

Data: 2009-02-23 06:58:36
Autor: Ircys
Propozycja dla operatorow GSM
On 23 Lut, 09:24, Rozmowca <ro...@yahoo.com> pisze...
Mam propozycje dla operatorów GSM w PL ale na swiecie takze:
aby dawali rabaty na połączenia tym którzy mają włączone CLIR jakieś 10%,
15%...

czy Ty aby dobrze rozumiesz słowo "rabat" ?

Ircys

Data: 2009-02-23 21:30:14
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Mon, 23 Feb 2009 06:58:36 -0800 (PST), Ircys napisał(a):

[...]

myślę, że wątkotwórca miał na myśli dawanie rabatu tym, których numer się
wyświetla: +48501501501 czyli CLIR mają wyłączone

a ci którzych numer pokazujący się na ekranie to"Nr zastrzezony", "Nr
prywatny" itp itp aby za połączenia wychodzące płacili więcej.

osobiście popieram ten pomysł;
wogóle otwieram dyskusję na temat, czemu ma służyć ukrywanie własnego
numeru ??

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Metro Ratusz http://foto.3mam.net/Galeria_1_sty/slides/foto_66.php

Data: 2009-02-23 13:49:11
Autor: Ircys
Propozycja dla operatorow GSM
On 23 Lut, 21:30, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
<adres...@mojej.www.pl> pisze...

> [...]

a ci którzych numer pokazujący się na ekranie to"Nr zastrzezony", "Nr
prywatny" itp itp aby za połączenia wychodzące płacili więcej.

Ależ ja to rozumiem, ale wątkotwórca napisał dokładnie na odwrót.

Ircys

Data: 2009-02-24 10:28:12
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 23.02.2009 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <adres.na@mojej.www.pl> napisał/a:

osobiście popieram ten pomysł;
wogóle otwieram dyskusję na temat, czemu ma służyć ukrywanie własnego
numeru ??

Proste: aby osoba do której dzwonię nie mogła do mnie oddzwonić.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-02-23 23:58:25
Autor: SDD

Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl> napisał w wiadomości news:96298d25-ed3c-404d-97b4-22fb9676349cm42g2000yqb.googlegroups.com...

czy Ty aby dobrze rozumiesz słowo "rabat" ?

Rabat jest w Maroku. Do Maroka jest kawalek, dostac sie tam jest stosunkowo drogo... A zatem rabat znaczy, ze jest drozej :)

Pozdrawiam
SDD

Propozycja dla operatorow GSM