Propozycja do internetu w Simplusie , polecam do przemyślenia też innym operat orom..

Data: 2009-02-27 20:35:56
Autor: X
Propozycja do internetu w Simplusie , polecam do przemyślenia też innym operat orom..
Czy Plus mógłby dać w Simplusie możliwość aktywowania na 30dni internetu w pakiecie 500MB lub 1GB w cenach powiedzmy odpowiednio 25 i 40zł? Czy to daleka przyszłość? Będąc na urlopie i poza domem w wakacje wiele osób taki pakiet by chętnie kupiło..Komórke podłączamy do laptopa i szusujemy po necie. Bez zobowiazań, bez problemów:)  To jak operatorzy, chcecie zarobić czy nie????

Data: 2009-02-27 21:06:21
Autor: \(\)pEr@T0r
Propozycja do internetu w Simplusie oraz Orange
A  ja sie pytam .....pytam sie dlaczego w Plusie i Oranz wciaz mobilny net kosztuje wciaz 60 PLN a nie np 30 PLN
ludzie maja telefony z HSDPA wiec i neta nawet w najmniejszej dziurze tego kraju by mieli.
Tyle sie mowi o spoleczenstwie internetowym......
Net za 30 PLN bez promocji i udziwnien.........elouuu Operatorzy pobudka........

Data: 2009-02-27 21:37:29
Autor: X
Użytkownik ()pEr@T0r napisał:

[...]

Operatorzy,czas kryzysu nastał, prosim o internecik w granicach 25-30zł w prepaidach (do 1GB do wykorzystania w miesiąc;)

Data: 2009-02-28 18:22:51
Autor: .Zykfryd.
X pisze:

Operatorzy,czas kryzysu nastał, prosim o internecik w granicach 25-30zł w prepaidach (do 1GB do wykorzystania w miesiąc;)

Jak zadowala Ci ich jakość i zasięg to Play on-line na kartę kosztuje mniej więcej tyle.
A skoro ludzie płacą po 60 i więcej zeta za net u pozostałych operatorów to operator był by idiotą jak by obniżył ceny mając dość klientów płacących więcej.

Data: 2009-02-28 18:43:37
Autor: robert
X pisze:

> Operatorzy,czas kryzysu nastał, prosim o internecik w granicach 25-30zł > w prepaidach (do 1GB do wykorzystania w miesiąc;)

Jak zadowala Ci ich jakość i zasięg to Play on-line na kartę kosztuje mniej więcej tyle.

Niestety zasięg nie zadowala; potrzebna jest oferta działająca na GSM 900/1800 ze standardowym GPRS.

Data: 2009-02-28 20:53:36
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 27.02.2009 X <robol@o2.pl> napisał/a:
Użytkownik ()pEr@T0r napisał:

[...]

To teraz już nie ma takiego internetu, a był :)
W 2007 i 2008 miałem iplusa efektywnie za <25zł/mc w promocji wyprzedażowej:

- umowa na 12 mc.
- 6mc. za 1zł 6mc za 60zł (czyli na mc wypadało po 30zł)
- modem za 49zł - który z pocałowaniem w rękę na allegro szedł za 140zł w
pierwszym roku, a za 80zł w drugim, co redukowało koszt poniżej 25zł
i on był co prawda z 0.5GB limitem na fullspeed, ale później się nie
płaciło tylko wchodził na gprs/edge.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-02-28 22:47:17
Autor: robert
Propozycja do internetu w Simplusie oraz Orange

- umowa na 12 mc.

cenię sobie wolnośc i niezależność, więc żadnych cyrografów;)

Data: 2009-02-28 22:02:16
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 28.02.2009 robert@mailinator.com <robert@mailinator.com> napisał/a:

- umowa na 12 mc.

cenię sobie wolnośc i niezależność, więc żadnych cyrografów;)

Etam, opłacało się, tak taniego inetu mobilnego jak przez te 2 umowy
to nie miałem :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-02-28 18:41:21
Autor: robert
[...]

Właśnie to jest problemem.

Brak gigabajtowych pakietów internetowych w ofertach prepaid (bez umowy) z ogólnokrajowym pokryciem zasięgu GPRS, GSM900/1800. (Play działający wyłącznie w UMTS tego warunku nie spełnia.)

Data: 2009-02-28 22:59:03
Autor: X
Użytkownik robert@mailinator.com napisał:
[...]

A czy gdziekolwiek na świecie prepaid głosowy ma na tej samej karcie SIM duże pakiety internetowe (500MB, 1 GB na miesiąc) ? I w jakich cenach? Coś mi się widzi że Play niebawem wprowadzajac stawke do wszystkich brutto 29gr za minute da troche do myslenia swietej trojcy...:)

Data: 2009-03-01 16:50:07
Autor: hsd
[...]

moze az tak duzych pakietow nie ma ale ja na twoim
miejscu przejrzalbym oferte ukrainskiego life;)
strona tez jest pa angliski takze zobacz sobie
i zaluj ze nie mieszkasz na ukrainie:)

hsd

Data: 2009-03-01 17:03:03
Autor: hsd
[...]

dobra daje bezposrednie linki w pre paid
pakiety
http://www.life.com.ua/index.php?area=mylife&lng=en&page=1-1

kiedys chyba bylo za 1000MB 75 UAH teraz 90UAH
wyglada na to ze zdrozalo ale i tak tanio

a tu te 90 UAH  w przeliczniku
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=90+UAH+w+PLN&btnG=Szukaj&lr=

hsd

Data: 2009-03-01 20:13:26
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 01.03.2009 hsd <lipa@lipa.pl> napisał/a:

[...]

Tam jest bardzo duże nasycenie :) Wszyscy mają komórki :)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Propozycja do internetu w Simplusie , polecam do przemyślenia też innym operat orom..