Propozycja mBanku :)))

Data: 2013-02-15 15:33:33
Autor: wiatrak
Propozycja mBanku :)))
Zapraszamy do skorzystania z produktów tylko dla najlepszych Klientów - Więcej w zakładce "Oferta dla Ciebie"

Załóż lokaty negocjowane:
3 mies - 3,80%    :)
6 mies - 3,50%    :))
12 mies - 3,40%   :)))

Wytarzałem się ze śmiechu. Nawet mi się nie chce zaglądać na ich strony, żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych klientów"

Data: 2013-02-15 06:53:28
Autor: luc
Propozycja mBanku :)))
W dniu pi±tek, 15 lutego 2013 15:33:33 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
[...]

Wytarzałem się ze ¶miechu. Nawet mi się nie chce zagl±dać na ich strony, żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych klientów"

W Multi tak samo :-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-02-15 17:20:06
Autor: Herdak
Propozycja mBanku :)))
"luc"  skrev i meddelandet news:168e4085-8adc-47b0-b7c9-d5162a4467cdgooglegroups.com...

[...]

Nie ma się co ¶miać. Dzi¶ Inteligo lojalnie zapowiedział drastyczn± obniżkę od 22 lutego, m.in. lokaty 9M z 5,20% do 3,80%, więc wygl±da na to, że niedługo 4% to będzie "Oferta dla Ciebie".

Data: 2013-02-15 17:57:14
Autor: Grzexs
Propozycja mBanku :)))
[...]

Kurde, a kiedyś to był taki sensowny bank! Żal patrzeć na taką „erozję marki”, czyli po prostu rozpierduchę banku.
--
Grzexs

Data: 2013-02-16 01:36:15
Autor: WOJO
Propozycja mBanku :)))
Wytarzałem się ze śmiechu. Nawet mi się nie chce zaglądać na ich strony, żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych klientów"

Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie z lokat)?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-02-16 06:31:55
Autor: TrzyLinie
Propozycja mBanku :)))
W dniu 2013-02-16 01:36, WOJO napisał(a):
Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie z lokat)?

Siedzi pani w banku i klepie w komputer. Jak klepnie 100000 to powstanie
100 tysięcy nowych złotych, jak się pomyli i klepnie jedno zero za dużo,
to powstanie milion kredytowych, nowych złotych i nikt się specjalnie nie
będzie martwić. Ale jakbym ja w swojej piwnicy też tak "klepał" wirtualne
pieniądze, to poszedłbym do więzienia... To uproszczenie :)

Jest do wyguglania fajny film pt. "money as debt", warto poświęcić dwie
godziny na obejrzenie :) Potem trzeba przeczytać krytykę tego filmu i
dwie kolejne części...

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-16 08:15:09
Autor: Clegan
Propozycja mBanku :)))
On 16 Lut, 06:31, TrzyLinie <trzyli...@o2.pl> wrote:

Jest do wyguglania fajny film pt. "money as debt", warto po¶więcić dwie
godziny na obejrzenie :) Potem trzeba przeczytać krytykę tego filmu i
dwie kolejne czę¶ci...
Daj spokój - filmik jest głupi do niemożliwo¶ci.
W rzeczywisto¶ci banki bior± forsę z depozytów - to że ludziom nie
chce się szukać lepszych ofert to już nie banków problem.

Data: 2013-02-16 08:10:36
Autor: Goblin
Propozycja mBanku :)))
"WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> wrote:
> [...]

Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie z lokat)?

A takie PKO i Pekao niby skad biora? W nich jeszcze mniejsze sa % na
lokatach, a chetnych nie brakuje. Tak samo w BRE - pewnie duzo jest ludzi,
mtorzy dla wlasnej wygody trzymaja kase tylko w jednym banku. A poza tym, BRE to duzy bank korporacyjny na tej dzialalnosci pewnie duzo
zbieraja depozytow. --
Goblin

Data: 2013-02-16 08:20:25
Autor: wiatrak
Propozycja mBanku :)))

Wytarzałem się ze śmiechu. Nawet mi się nie chce zaglądać na ich
strony, żeby zobaczyć ile wynosi oprocentowanie "dla nienajlepszych
klientĂłw"

Mnie tylko zastanawia, skąd oni biorą środki na kredyty (bo przecież nie
z lokat)?

Mam u nich lokaty na 6,5%, które właśnie się kończą. Chyba się debilom wydaje, że jak już kasa leży u nich, to tak zostanie do końca świata. Nawet jak zaproponują 0,1%, oczywiście podparte koniecznie słowami: "atrakcyjna", "dla najlepszych" itd, itp.

Data: 2013-02-16 09:56:51
Autor: Andrzej Kubiak
Propozycja mBanku :)))
Dnia Sat, 16 Feb 2013 01:36:15 +0100, WOJO napisał(a):

Mnie tylko zastanawia, sk±d oni bior± ¶rodki na kredyty (bo przecież nie z lokat)?

TrzyLinie podały jedno z wyja¶nień. Inne jest takie, że o ile PT Grupowicze
przejmuj± się oprocentowaniem rachunków i półgroszówkami, o tyle zwykły,
szary klient ma w bani jakie¶ tam groszowe odsetki, a tendencja ta będzie
postępowała wraz z obniżkami stóp procentowych.

AK

Propozycja mBanku :)))