Propozycja moderacji grupy

Data: 2010-04-28 05:04:40
Autor: GreGG
Propozycja moderacji grupy
Witam,

w związku z wysypem różnego rodzaju trolli i dzieci Neostrady, mam pytanie do Szanownych P.T. Kolegów, czy może nie zagłosować nad zmianą trybu grupy na moderowaną. Oczywiście nasuwa się też pytanie o sugestie dotyczące moderatorów - myślę, że akurat samozwańczy współzałożyciel i animator grupy, p. Kolina nie powinien nim być.

Data: 2010-04-28 07:04:04
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy
animator grupy, p. Kolina nie powinien nim być.

a jeśli zmieni nick to może być?

jk

Data: 2010-04-28 07:33:59
Autor: lady mutant
GreGG pisze:
[...]

Polska partia protestująco-głosująca się odezwała?
A kworum pan znasz?

Załóż grupę pl.rec.lotnictwo.moderated, moderuj i zobaczymy
co z tego wyniknie (np 2 posty na kwartał)

-- lm

Data: 2010-04-28 08:10:50
Autor: Kacper Perschke
Propozycja moderacji grupy
Dnia 28.04.2010 GreGG <gregg@student.uci.agh.edu.pl> napisał/a:
[...]
zmianÄ… trybu grupy na moderowanÄ….

Nie.

Zanim zaczniesz się pchać do ustawiania ludziom co i jak mają robić zajmij się
sobą. Naucz się używać swojego czytnika tak aby fitrował niechcianych. W
ThunderBird którego używasz daje się założyć filtry. A studenta AGH podejrzewał
bym o zdolność do nauki.

myślę, że akurat samozwańczy współzałożyciel i animator grupy, p. Kolina [...]

Już wiele razy pisano tutaj jak go bardzo łatwo odfiltrować.

Ja w slrn (http://slrn.sourceforge.net/) mam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[*]
Score: =-9999
% Score created by slrn on Tue Apr 27 09:49:43 2010
Expires: 5/31/2011
% Subject: znaleziono 4tÄ… skrzynkÄ™
% From: "Janina Kolina" <kolstek\.walica@yako\.com>
% Newsgroup: pl\.rec\.lotnictwo
% Kollina. Rzeczywiście trolluje
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
i spoko.

KAcper

Data: 2010-04-28 09:35:39
Autor: FD
Propozycja moderacji grupy
W dniu 2010-04-28 środa 08:10, Kacper Perschke pisze:
Dnia 28.04.2010 GreGG<gregg@student.uci.agh.edu.pl>  napisaĹ‚/a:
[...]

% From: "Janina Kolina"<kolstek\.walica@yako\.com>
[...]

klasyczne chowanie glowy w piasek....
odfiltrowac i problem nie istnieje... dla ciebie
a ze inni ktorzy tu wpadna - jak mialo to miejsce po katastrofie - na tzw. chwile, wezma slowa trola za dobra monete to juz oczywiscie nie problem
durnota goopota pojdzie w swiat.... ale co mi tam ja go odfiltrowalem....

brawo ten pan

Data: 2010-04-28 09:37:27
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy
tzw. chwile, wezma slowa trola za dobra monete to juz oczywiscie nie problem

łatwo szafujesz kalumniami. Mysląłem że takich to żałoba zmieni, ale widze że najpierw zaszczuliściie Prezydenta, teraz szczujecie ludzi o innych poglądach, którzy nie wieżą we wszystko co podaje tvn i gw

jk

Data: 2010-04-28 17:48:16
Autor: Szuwaks

Użytkownik "Janina Kolina" <kolstek.walica@yako.com> napisał w wiadomości news:hr8ok3$4so$1news.onet.pl...

łatwo szafujesz kalumniami. Mysląłem że takich to żałoba zmieni, ale widze że najpierw zaszczuliściie Prezydenta, teraz szczujecie ludzi o innych poglądach, którzy nie wieżą we wszystko co podaje tvn i gw

No, no, niedługo się okaże, że to "wyście zabiliście prezydenta", wicie rozumicie.

--
Szuwaks

Data: 2010-04-28 18:28:44
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy
No, no, niedługo się okaże, że to "wyście zabiliście prezydenta", wicie rozumicie.

zaszczuć można tak, że sam akt zabójstwa jest "wypadkiem"
popatsz nato:

http://wyborcza.pl/1,75248,7823893,Ulotki_w_Warszawie___Te_karly_szydzily_z_naszego_prezydenta_.html

jk

Data: 2010-04-29 01:26:22
Autor: Zenko
Propo... kolina.

zaszczuć można tak, że sam akt zabójstwa jest "wypadkiem"

    kto kogo zaszczuĹ‚ ?
kto kogo zabił ?
Kolina co ty bredzisz.
Jak można zaszczuć Kolinę ?

Data: 2010-05-09 02:12:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Propozycja moderacji grupy

"Janina Kolina" hr9nob$79f$1@news.onet.pl

zaszczuć można tak, że sam akt zabójstwa jest "wypadkiem"
popatsz nato:

NATO też szczuło?

 -- Dlaczego lecieli¶cie tak nisko?
 -- Bo się pogubili¶my. ;)
 -- Kontrolerzy nie zwrócili wam uwagi na zbyt ostre schodzenie?
 -- Zwrócili.
 -- Dlaczego więc macie do nich pretensje?
 -- Bo nie poinformowali nas o tym, że je¶li
    będziemy tak schodzili, to się rozbijemy.
 -- Ale mówili wam, że schodzicie za ostro?
 -- Tak.
 -- Więc dlaczego nie zaprzestali¶cie takie schodzenia?
 -- Uważali¶my, że chc± co¶ przed nami ukryć. ;)

Kto tu kogo szczuł? Jak się leci do kogo¶, to trzeba mu (jemu,
jego prawom, jego obyczajom itd.) okazać szacunek. Je¶li ten
kto¶ mówi po rusku, to trzeba ten język znać. Je¶li ostrzega,
to trzeba ostrzeżenia brać pod uwagę. Je¶li nie ma najnowszej
elektroniki i operuje automagi± ,,przedpotopow±'', to trzeba
się z tym liczyć. :)

Kto kogo szczuł? Czy kontroler musiał tłumaczyć zawiło¶ci terenu
i wyja¶niać, że uderzenie w drzewo może okazać się zgubne w swych
konsekwencjach? Nie starczyło tego, że ostrzegł (wielokrotnie)
o zbyt ostrym schodzeniu -- nie na pocz±tek pasa, ale przed pas?
Załoganci nie wierzyli kontrolerom? Uznali, że wiedza lepiej od
nich -- gdzie i na jakiej wysoko¶ci lec± nad obcym sobie terenem?
A może uważali, że Ruscy chc± ukryć miejsce kaĽni duszy? (motyw
z filmu o dawnej Jugosławii, gdzie kontroler lotu prowadzi tak,
aby ukryć miejsce zbrodni widoczne z góry, z małej wysoko¶ci)

Data: 2010-04-29 01:26:46
Autor: Zenko
Propo... kolina.

Użytkownik "Janina Kolina" <kolstek.walica@yako.com> napisał w wiadomości

łatwo szafujesz kalumniami. Mysląłem że takich to żałoba zmieni,

    koalicja PiS z PartiÄ… KoĹ›cielnÄ… teĹĽ na to liczÄ…. Usilnie starajÄ… siÄ™
wykorzystać śmierć do celów politycznych.

 ktĂłrzy nie wieĹĽÄ… we wszystko co podaje tvn i gw

jk

    Kolina, wiarÄ™ to wykorzystujÄ… dealerzy, aby uzaleznic swoich wyznawcĂłw.
Widać to w wypowiedziach i publikacjach pisowsko-kościelnych.

Data: 2010-05-09 01:59:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Propozycja moderacji grupy

"Janina Kolina" hr8ok3$4so$1@news.onet.pl

łatwo szafujesz kalumniami. Mysl±łem że takich to żałoba zmieni, ale widze że najpierw zaszczuli¶ciie Prezydenta, teraz szczujecie ludzi o innych pogl±dach, którzy nie wież± we wszystko co podaje tvn i gw

Nie wież±, czyli nie wywyższaj± się? Nie umieszczaj± się na wieży?
A może nie wież±, czyli nie umieszczaj± kogo¶ w wieży, w więzieniu?
Faktycznie -- jaki¶ moderator by się przydał. :)

Data: 2010-04-28 23:23:48
Autor: GreGG
W dniu 2010-04-28 08:10, Kacper Perschke pisze:
[...]

Filtry to jedno, niestety co chwila ktoĹ› trolli z KF wyciÄ…ga.

Cieszę się, że mój post wywołał tak żywą reakcję ;)

Data: 2010-04-29 07:15:26
Autor: dK

Użytkownik "GreGG" <gregg@student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hra93b$1qt$1mx1.internetia.pl...
[...]

CoĹ› w stylu jak grupa np. mineraly
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/

Pzdr
dK

Data: 2010-04-29 11:13:50
Autor: Cyneq
Kacper Perschke pisze:

Już wiele razy pisano tutaj jak go bardzo łatwo odfiltrować.

Jego tak, ale zauważ że codziennie znajdzie się kto¶ kto "pęknie" i odpowie na te durnoty, do tego najczę¶ciej cytuj±c, więc przez to i tak każdy musi te rzygi czytać.

--
Cyneq

Data: 2010-04-28 09:38:00
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
z tymi zapędami byłbym ostrożny pamiętaj±c moderację na psh

pIOTER

Data: 2010-05-09 02:16:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Propozycja moderacji grupy

"pIOTER" 4bd7e5da$0$2591$65785112@news.neostrada.pl

z tymi zapędami byłbym ostrożny pamiętaj±c moderację na psh

Na psh jest jaka¶ moderacja? Nie puszczaj± słów budz±cych
(ich zdaniem) burzliwe wypowiedzi. (ruskie, niemiaszki,
żydki, polaczki) No i... Zapobiegaj± proroctwom. ;)

Poza tym -- pisz (i ¶lij) co chcesz!
Taka moderacja to niemal żadna moderacja.

Data: 2010-04-28 11:27:19
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
a nie lepiej wysledzić w jakim wariatkowie samozwańczy animator grupy przebywa i wystosować pismo do dyrektora tejże placówki z pro¶b± o odcięcie mu neta?
Z p47 to się udało ;)

pIOTER

Data: 2010-04-28 11:55:52
Autor: CeSaR
Propozycja moderacji grupy
a nie lepiej wysledzić w jakim wariatkowie samozwańczy animator grupy przebywa i wystosować pismo do dyrektora tejże placówki z pro¶b± o odcięcie mu neta?

Ale sam fakt, że Kolina pisze kretynizmy nie oznacza, że zaraz go kto¶ od sieci odetnie. Taki jego urok.
Trzeba filtrować, nie odpowiadać i już.

Data: 2010-04-28 12:12:20
Autor: Big Jack
Propozycja moderacji grupy
W wiadomo¶ci
*CeSaR* napisał(-a):

Ale sam fakt, że Kolina pisze kretynizmy nie oznacza, że zaraz go kto¶
od
sieci odetnie. Taki jego urok.
Trzeba filtrować, nie odpowiadać i już.

Problem w tym, że Kolina jest tak niereformowalnym betonem, że choćby
wylewano na niego pomyje, to i tak będzie "pisał", zmieniał nicki i imał
się różnych chwytów, byle zaistnieć na tej grupie. Moderacja może byłaby
tutaj rozwi±zaniem. Albo automoderacja z filtrami ustawionymi na Koline?
Chyba jest co¶ takiego możliwe? (vide: automoderacja na pl.internet.komunikaty)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-04-28 12:30:17
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy
Problem w tym, że Kolina jest tak niereformowalnym betonem, że choćby

o czym będziesz dyskutował, jeł¶i wylejesz z tym kybłem wszyskim co maj± inne zdania

jk

Data: 2010-04-28 20:56:39
Autor: p 47
Propozycja moderacji grupy

Użytkownik "pIOTER" <giray@wupe.peel> napisał w wiadomo¶ci news:4bd7ff79$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jestem przeciwny ograniczaniu wolno¶ci wypowiedzi poprzez wprowadzanie moderacji, która przeciez zawsze sprowadza się do faktycznego oddaniu władzy nad publikowaniem wypowiedzi w zalezno¶ci od niczym nie skrepowanej decyzji jakiegos anonimowergo cenzora- moderatora. Moze on miec dobr± wolę, ale też może jej nie miec i realizowac tzw. "linię" ..
Moze też on nie mieć wystarczaj±cej wiedzy ( w istocie nikt takiej szerokiej wiedzy nie ma!!), "za to" zwykle ma on  duże ego i przekonanie o własnej nieomylno¶ci;-)
W kazdym razie moderacja jest działalno¶ci± skrajnie subiektywn± i, jak dowodzi praktyka psh, całkowicie niepodlegaj±c± kontroli uzytkowników usenetu. W koncu, tak jak to ma miejsce wł±¶nie na np. psh moderatorzy mog± przecież  "wycinać" wszelkie wypowiedzi krytyczne w stosunku do ich działalno¶c..
I co im pan zrobisz..;-)
Poza tym nie ma wg mnie  w istocie potrzeby moderacji;-  miała ona może jakies uzasadnienie w czasach kosztownych połaczeń modemowych, bo szkoda było pieniędzy na czytaniue smieci.
Teraz jednak nikt nie zmusza nikogo, aby z własnej woli czytywał brednie jaki¶ kolin czy innych pIOTER'ów, -mozna ich i ich bzdury z łatwoscia (jesli wola) np. wrzucic do KF.
Wypowiedzi wulgarne czy w oczywisty sposób bzdurne mozna pomijać, równiez te nie na temat.
Minimalna strata czasu na to jest znikoma cen±, któr± warto zapłacić za swobode słowa.

A sk±din±d ciekawe i charakterystyczne, że wołanie o moderacje pojawiło się nagle i niespodziewanie nawet na tej  tak technicznej grupie akurat teraz, w czasie po katastrofie prezydenckiej i powiekszaj±cych się wokół niej pytań nieobecnych w ogólnych mediach i wspierane jest przez takich cwaniaczków jak np pIOTER, którzy już 3 godz po wypadku "wiedzieli" że rzekomo winien jest pilot i zmuszaj±cy go do ladowania prezydent...

p47

PS Oczywi¶cie nie można zabronić, aby zwolennicy moderacji OBOK tej grupy powołali sobie grupę "lotnictwo- moderowana",- niech swobodna konkurencja rozstrzygnie, która lepiej bedzie się rozwijać.

Data: 2010-04-28 21:50:52
Autor: Big Jack
*p 47* napisał(-a):

[...]

Ale wła¶nie na tym polega moderacja. Kto¶ decyduje czy dany post ma być puszczony, a pomylenców (tu Kolina) z zasady bez względu na to co piszesz do kosza.

Moze on
miec dobr± wolę, ale też może jej nie miec i realizowac tzw. "linię" ..

Jak t± lini± bedzie wycięcie Koliny, jestem za.

Moze też on nie mieć wystarczaj±cej wiedzy ( w istocie nikt takiej
szerokiej wiedzy nie ma!!), "za to" zwykle ma on  duże ego i przekonanie
o własnej nieomylno¶ci;-)

Jestem w stanie to przełkn±ć

W kazdym razie moderacja jest działalno¶ci± skrajnie subiektywn± i, jak
dowodzi praktyka psh, całkowicie niepodlegaj±c± kontroli uzytkowników
usenetu.

A co to by była za moderacja jakby userzy mieli nad ni± kontrolę. LOL

W koncu, tak jak to ma miejsce wł±¶nie na np. psh moderatorzy
mog± przecież  "wycinać" wszelkie wypowiedzi krytyczne w stosunku do ich
działalno¶c..

Bo ocena pracy moderatorów nie jest pewnie tematyk± grupy :P

Poza tym nie ma wg mnie  w istocie potrzeby moderacji;-  miała ona może
jakies uzasadnienie w czasach kosztownych połaczeń modemowych, bo szkoda
było pieniędzy na czytaniue smieci.

Nie byłoby takiej potrzeby gdyby nie szumowiny i ich pierdy

Teraz jednak nikt nie zmusza nikogo, aby z własnej woli czytywał brednie
jaki¶ kolin czy innych pIOTER'ów, -mozna ich i ich bzdury z łatwoscia
(jesli wola) np. wrzucic do KF.

Nie b±dĽ taki skromny, dodaj siebie ;)

Minimalna strata czasu na to jest znikoma cen±, któr± warto zapłacić za
swobode słowa.

To bardzo względne, a niektórzy płaca za kB pobieranych danych i wstepnę odsianie ¶mieci jest bardzo poż±dane

Data: 2010-04-29 01:35:22
Autor: Zenko
Propozycja moderacji grupy

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomo¶ci news:4bd89193$1news.home.net.pl...

To bardzo względne, a niektórzy płaca za kB pobieranych danych i wstepnę
odsianie ¶mieci jest bardzo poż±dane

-- Big Jack

    Wole sam decydować o tym co jest ¶mieciem a co nie,
niż liczyć na kogo¶.
     Kto¶ już pisał, że s± czytniki filtruj±ce wg NNTP. To powinno
byc skuteczniejsze.

Data: 2010-05-09 02:21:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Propozycja moderacji grupy

"pIOTER" 4bd7ff79$0$2582$65785112@news.neostrada.pl

a nie lepiej wysledzić w jakim wariatkowie samozwańczy animator
grupy przebywa i wystosować pismo do dyrektora tejże placówki
z pro¶b± o odcięcie mu neta? Z p47 to się udało ;)

A z Tob± -- nie...
Jak widać -- różnie bywa... ;)

Data: 2010-04-28 13:43:34
Autor: Delfino Delphis
Propozycja moderacji grupy
GreGG wrote:

Witam,

w zwi±zku z wysypem różnego rodzaju trolli i dzieci Neostrady, mam
pytanie do Szanownych P.T. Kolegów, czy może nie zagłosować nad zmian±
trybu grupy na moderowan±. Oczywi¶cie nasuwa się też pytanie o sugestie
dotycz±ce moderatorów - my¶lę, że akurat samozwańczy współzałożyciel i
animator grupy, p. Kolina nie powinien nim być.

Niestety z przykro¶ci± muszę stwierdzić, że era usenetu kończy się na rzecz beznadziejnych forów...

Data: 2010-04-28 15:43:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "GreGG" <gregg@student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hr88ml$4sa$1mx1.internetia.pl...
[...]

Załóż pl.rec.lotnictwo.moderowana, będą dwie grupy.

Data: 2010-04-28 08:04:26
Autor: kanguro muchabzz
On 28 Kwi, 14:43, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "GreGG" <gr...@student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hr88ml$4sa$1mx1.internetia.pl...

>w zwi±zku z wysypem różnego rodzaju trolli i dzieci Neostrady, mam pytanie
>do Szanownych P.T. Kolegów, czy może nie zagłosować nad zmian± trybu grupy
>na moderowan±. Oczywi¶cie nasuwa się też pytanie o sugestie dotycz±ce
>moderatorów - my¶lę, że akurat samozwańczy współzałożyciel i animator
>grupy, p. Kolina nie powinien nim być.

Załóż pl.rec.lotnictwo.moderowana, będ± dwie grupy.

moderacja historii z zalozenia mial tez odsiac taki typow. w efekcie
grupa zdycha zamieniona w tablice do zadawania pytan. kompletnie
zniknely dyskusje, ktore napedzaly ludzi do grzebania szukania. tak
wiec kolina moze i jest troll, pieniacz.. ale kolina przeminie a
moderacja zostanie

pozdr

Data: 2010-04-28 18:21:53
Autor: Big Jack
*kanguro muchabzz* napisał(-a):

wiec kolina moze i jest troll, pieniacz.. ale kolina przeminie a
moderacja zostanie

Nie, moderacja to nie jest bilet w jedn± stronę. Nie pamiętam, która to była grupa, ale czasowo ona była moderowana, aż pomyleńcy się wypalili. Następnie zniesiono moderację.

Data: 2010-04-28 18:56:42
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
na pmm z pomylencami potrafiono sobie poradzic bez moderacji ;)

pIOTER

Data: 2010-04-28 18:59:12
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy

na pmm z pomylencami potrafiono sobie poradzic bez moderacji ;)

zaszczelili ich czy zaaranzowanoi wypadek lotniczy?

jk

Data: 2010-04-28 19:01:29
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
nie chcialbys tego przezyc, wierz mi ;)

pIOTER

Data: 2010-04-28 19:03:41
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy
nie chcialbys tego przezyc, wierz mi ;)

why not?
za tego co ¶ledziłem już jest jeden wyrok za groĽby karalne....

jk

Data: 2010-04-28 19:08:09
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
sprawdz czy połkn±łe¶ t± tabletkę któr± Ci codziennie kilkakrotnie podaj± aby¶ wła¶ciwie rozumiał tekst pisany ;D

pIOTER

Data: 2010-04-28 19:15:30
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy
aby¶ wła¶ciwie rozumiał tekst pisany ;D

obrażoaj, obrażoj....
Jak brakuje argumentów siegamy ad personam PLONK

jk

Data: 2010-04-28 19:17:56
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
zauwaz że jestem jedyna tu osob± która z Tob± podejmuje polemikę, naprawde nie potrafisz sie z lepszej strony pokazać?

pIOTER

Data: 2010-04-28 19:19:58
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
a ten PLONK to stukn±le¶ o dno - od dołu ;D

pIOTER

Data: 2010-04-28 20:24:35
Autor: /dev/SU45
Propozycja moderacji grupy
a ten PLONK to stukn±le¶ o dno - od dołu ;D

Przecież pisze się PLˇK! Po co z nim dyskutować? Internet ma już swoje
lata i userzy powinni się czego¶ nauczyć... Nie dyskutuj z idiot±,
najpierw... itd

Data: 2010-04-29 03:22:23
Autor: Dariusz K. Ładziak

*kanguro muchabzz* napisał(-a):

[...]

pl.rec.radio.amatorskie.

Ale zapewniam cię że Kolina razem z p47 to małe miki przy tym co wyczyniał jeden jedyny człowiek którego imienia przyrzekłem sobie nie wypowiadać. Dziennie było po pięćset postów w tym trzy - cztery na temat.

--
Darek

Data: 2010-04-28 21:23:19
Autor: Janusz Pabłocki
W dniu 2010-04-28 15:43, mkarwan pisze:
Załóż pl.rec.lotnictwo.moderowana, będą dwie grupy.

Załóż pl.rec.lotnictwo.dla.pycholi i tam pisz, będzie to z pożytkiem dla normalnych użytkowników.
Będziesz tam wklejał te swoje linki, znaki dolara itp.

--
Janusz

Data: 2010-05-09 16:25:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Propozycja moderacji grupy

"GreGG" hr88ml$4sa$1@mx1.internetia.pl

[...]

Dlatego, że nie potrafi poprawnie pisać po polsku? Toż moderator
powinien czytać, nie pisać. ;) Na dodatek niedobrze jest, jeżeli
moderator czyta zbyt szybko. ;) Toż taki powinien moderować, nie
akcelerować. :)

Propozycja moderacji grupy