Propozycja moderacji grupy

Data: 2010-04-28 15:43:39
Autor: mkarwan
Propozycja moderacji grupy
Użytkownik "GreGG" <gregg@student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:hr88ml$4sa$1mx1.internetia.pl...
w związku z wysypem różnego rodzaju trolli i dzieci Neostrady, mam pytanie do Szanownych P.T. Kolegów, czy może nie zagłosować nad zmianą trybu grupy na moderowaną. Oczywiście nasuwa się też pytanie o sugestie dotyczące moderatorów - myślę, że akurat samozwańczy współzałożyciel i animator grupy, p. Kolina nie powinien nim być.

Załóż pl.rec.lotnictwo.moderowana, będą dwie grupy.

Data: 2010-04-28 08:04:26
Autor: kanguro muchabzz
On 28 Kwi, 14:43, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "GreGG" <gr...@student.uci.agh.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:hr88ml$4sa$1mx1.internetia.pl...

>w zwi±zku z wysypem ró¿nego rodzaju trolli i dzieci Neostrady, mam pytanie
>do Szanownych P.T. Kolegów, czy mo¿e nie zag³osowaæ nad zmian± trybu grupy
>na moderowan±. Oczywi¶cie nasuwa siê te¿ pytanie o sugestie dotycz±ce
>moderatorów - my¶lê, ¿e akurat samozwañczy wspó³za³o¿yciel i animator
>grupy, p. Kolina nie powinien nim byæ.

Za³ó¿ pl.rec.lotnictwo.moderowana, bêd± dwie grupy.

moderacja historii z zalozenia mial tez odsiac taki typow. w efekcie
grupa zdycha zamieniona w tablice do zadawania pytan. kompletnie
zniknely dyskusje, ktore napedzaly ludzi do grzebania szukania. tak
wiec kolina moze i jest troll, pieniacz.. ale kolina przeminie a
moderacja zostanie

pozdr

Data: 2010-04-28 18:21:53
Autor: Big Jack
Propozycja moderacji grupy
W wiadomo¶ci
*kanguro muchabzz* napisa³(-a):

wiec kolina moze i jest troll, pieniacz.. ale kolina przeminie a
moderacja zostanie

Nie, moderacja to nie jest bilet w jedn± stronê. Nie pamiêtam, która to by³a grupa, ale czasowo ona by³a moderowana, a¿ pomyleñcy siê wypalili. Nastêpnie zniesiono moderacjê.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-04-28 18:56:42
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
na pmm z pomylencami potrafiono sobie poradzic bez moderacji ;)

pIOTER

Data: 2010-04-28 18:59:12
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy

na pmm z pomylencami potrafiono sobie poradzic bez moderacji ;)

zaszczelili ich czy zaaranzowanoi wypadek lotniczy?

jk

Data: 2010-04-28 19:01:29
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
nie chcialbys tego przezyc, wierz mi ;)

pIOTER

Data: 2010-04-28 19:03:41
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy
nie chcialbys tego przezyc, wierz mi ;)

why not?
za tego co ¶ledzi³em ju¿ jest jeden wyrok za gro¼by karalne....

jk

Data: 2010-04-28 19:08:09
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
sprawdz czy po³kn±³e¶ t± tabletkê któr± Ci codziennie kilkakrotnie podaj± aby¶ w³a¶ciwie rozumia³ tekst pisany ;D

pIOTER

Data: 2010-04-28 19:15:30
Autor: Janina Kolina
Propozycja moderacji grupy
aby¶ w³a¶ciwie rozumia³ tekst pisany ;D

obra¿oaj, obra¿oj....
Jak brakuje argumentów siegamy ad personam PLONK

jk

Data: 2010-04-28 19:17:56
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
zauwaz ¿e jestem jedyna tu osob± która z Tob± podejmuje polemikê, naprawde nie potrafisz sie z lepszej strony pokazaæ?

pIOTER

Data: 2010-04-28 19:19:58
Autor: pIOTER
Propozycja moderacji grupy
a ten PLONK to stukn±le¶ o dno - od do³u ;D

pIOTER

Data: 2010-04-28 20:24:35
Autor: /dev/SU45
Propozycja moderacji grupy
a ten PLONK to stukn±le¶ o dno - od do³u ;D

Przecie¿ pisze siê PL¡K! Po co z nim dyskutowaæ? Internet ma ju¿ swoje
lata i userzy powinni siê czego¶ nauczyæ... Nie dyskutuj z idiot±,
najpierw... itd

Data: 2010-04-29 03:22:23
Autor: Dariusz K. £adziak
Propozycja moderacji grupy
U¿ytkownik Big Jack napisa³:
[...]

pl.rec.radio.amatorskie.

Ale zapewniam ciê ¿e Kolina razem z p47 to ma³e miki przy tym co wyczynia³ jeden jedyny cz³owiek którego imienia przyrzek³em sobie nie wypowiadaæ. Dziennie by³o po piêæset postów w tym trzy - cztery na temat.

--
Darek

Data: 2010-04-28 21:23:19
Autor: Janusz Pabłocki
W dniu 2010-04-28 15:43, mkarwan pisze:
Załóż pl.rec.lotnictwo.moderowana, będą dwie grupy.

Załóż pl.rec.lotnictwo.dla.pycholi i tam pisz, będzie to z pożytkiem dla normalnych użytkowników.
Będziesz tam wklejał te swoje linki, znaki dolara itp.

--
Janusz

Propozycja moderacji grupy