Propozycja nie do odrzucenia !

Data: 2011-12-26 11:22:36
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
Propozycja nie do odrzucenia !
Znajomy dostaÅ‚o od pewnego operatora fakturÄ™ w której oprócz typowych kosztów byÅ‚o ok 700 zÅ‚ z usÅ‚ugi internetowe które byÅ‚y z jednego dnia - 700 zÅ‚ w jeden dzieÅ„ !!!!???. ByÅ‚ bardzo zdziwiony bo posiada prostÄ… NokiÄ™ którÄ… używa tylko do rozmów. W komórce nie ma Å›ladu o jakichkolwiek transmisjach pakietowych. ZÅ‚ożyÅ‚ reklamacjÄ™ i poprosiÅ‚  o podanie szczegółów tej transmisji. Z kim siÄ™ poÅ‚Ä…czyÅ‚, co pobieraÅ‚ itp.  Odpowiedź - operator nie ma takich informacji. A teraz najważniejsze - operator godzi siÄ™ uznać reklamacjÄ™ ale po warunkiem  dokupienia jakiegoÅ› tableta wraz z odpowiednim abonamentem.

Data: 2011-12-26 11:49:40
Autor: Maciej Muran
Propozycja nie do odrzucenia !
Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał
 Odpowiedź - operator nie  ma takich informacji. A teraz najważniejsze -
operator godzi siÄ™ uznać  reklamacjÄ™ ale po warunkiem  dokupienia
jakiegoÅ› tableta wraz z odpowiednim  abonamentem.

I na piśmie dostał takie ultimatum?

--
M.

Data: 2011-12-26 12:32:45
Autor: J.F.
Propozycja nie do odrzucenia !
Dnia Mon, 26 Dec 2011 11:22:36 +0100, Wiesiek von Kl. Peterwitz napisa³(a):
Znajomy dosta³o od pewnego operatora fakturê w której oprócz typowych kosztów by³o ok 700 z³ z us³ugi internetowe które by³y z jednego dnia - 700 z³ w jeden dzieñ !!!!???. By³ bardzo zdziwiony bo posiada prost± Nokiê któr± u¿ywa tylko do rozmów. W komórce nie ma ¶ladu o jakichkolwiek transmisjach pakietowych. Z³o¿y³ reklamacjê i poprosi³  o podanie szczegó³ów tej transmisji. Z kim siê po³±czy³, co pobiera³ itp.  Odpowied¼ - operator nie ma takich informacji. A teraz najwa¿niejsze - operator godzi siê uznaæ reklamacjê ale po warunkiem  dokupienia jakiego¶ tableta wraz z odpowiednim abonamentem.

A nie przypadkiem samego abonamentu ? Ewentalnie abo mu sie konczy i
zaproponowali od razu nowy ?

Bo tak prawde mowiac to rozumiem troche operatorow, ktorzy wola zeby im
klient pakiet wykupil i wiecej reklamacji nie musial skladac.
A wcale nie wiadomo kto ten rachunek nabil - pomylka operatora, telefon
sobie postanowil upgrade pobrac, czy sie jakis wirus zainstalowal.

A swoja droga - UKE tu nie powinien zadzialac ? Ostrzezenie jakies, albo
limit transmisji danych .. dla roamingu era sama wprowadzila limit, to
czemu nie takze w kraju ? :)

J.

Data: 2011-12-26 20:01:11
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-26 12:32, J.F. pisze:
A swoja droga - UKE tu nie powinien zadzialac ?

Ju¿ nie zadzia³a:( Pani Stre¿yñskiej skoñczy³a siê kadencja, donaldu zorientowa³ siê po ponad pó³ roku od tego faktu i koniec. Koniec bronienia interesów klientów.

Data: 2011-12-26 20:14:06
Autor: JoteR
Propozycja nie do odrzucenia !
"Tomaszek" napisa³:

Pani Stre¿yñskiej skoñczy³a siê kadencja, donaldu zorientowa³ siê
po ponad pó³ roku od tego faktu i koniec.

Id¼ siê oflaguj. Najlepiej na Krakowskim, chyba ¿e nadal jeszcze tam sterczysz.

Koniec bronienia interesów klientów.

A mo¿esz opisaæ, jak to pani Stre¿yñska dba³a o twój interes?
Fotki mile widziane... ;->

JoteR

Data: 2011-12-26 13:16:19
Autor: McRella
W dniu 2011-12-26 11:22, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
[...]

nó¿ siê w kieszeni otwiera

Data: 2011-12-26 16:01:24
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
Propozycja nie do odrzucenia !
Tak w piśmie dostał taką propozycję.

Jest to prosta jak cep komórka która nawet nie ma co uaktualniać.

Data: 2011-12-26 16:46:03
Autor: Maciej Muran
Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jda285$vta$1node2.news.atman.pl...
Tak w piśmie dostał taką propozycję.
Jest to prosta jak cep komórka która nawet nie ma co uaktualniać.

To ja poproszę skan tego pisma, bo ciężko mi uwierzyć szczególnie w stawianie warunków, na których reklamacja ma zostać rozpatrzona/uznana. Póki co stawiam na to, że została złożona propozycja wykupienia pakietu danych wraz z urządzeniem celem uniknięcia takich niespodzianek w przyszłości.
Inną sprawą jest taka kwota przetransmitowana przez... No właśnie, cóż to słuchawka? Konkrety dawaj, a nie kolega znajomego kolegi szwagra siostry Antka kobity brata.

--
M.

Data: 2011-12-27 23:13:31
Autor: TGor
On 2011-12-26 16:46, Maciej Muran wrote:

> To ja poproszę skan tego pisma, bo ciężko mi uwierzyć szczególnie w

Nie czytaÅ‚em wÄ…tku, ale jak to Play, to takie coÅ› jest możliwe. Mi wmawiali, że rok temu kupiÅ‚em u nich N95 i ich zdaniem ten telefon nie zasÅ‚użyÅ‚ na pakiety internetowe. Odmówiono mi zatem uznania reklamacji, kiedy Play mi pakiet  wyÅ‚Ä…czyÅ‚ (bo tak, nabijajÄ…c mi kilkaset zÅ‚otych). Po prostu napisali, że mi pakietu nie wÅ‚Ä…czÄ… (nie o to prosiÅ‚em), bo N95 ich nie dostanie (nie ten telefon od nich kupowaÅ‚em).

Problem w tym, że ja rzeczywiście miałem N95 - pytanie ... skąd wiedzieli? ;-)

(nie, nie korzystałem z usług Play na N95)

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2011-12-26 20:02:27
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-26 16:01, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
Tak w piśmie dostał taką propozycję.

Jest to prosta jak cep komórka która nawet nie ma co uaktualniać.

Weź to przeskanuj. To coś niesamowitego! Czyżby byli aż tak bezczelni?

Data: 2011-12-26 20:26:47
Autor: ToMasz
Propozycja nie do odrzucenia !
W dniu 26.12.2011 11:22, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
Znajomy dostało od pewnego operatora fakturę w której oprócz typowych
kosztów było ok 700 zł z usługi internetowe które były z jednego dnia -
700 zł w jeden dzień !!!!???. Był bardzo zdziwiony bo posiada prostą
Nokię którą używa tylko do rozmów. W komórce nie ma śladu o
jakichkolwiek transmisjach pakietowych. Złożył reklamację i poprosił o
podanie szczegółów tej transmisji.
na 100% zasadna prośba.
Z kim się połączył, co pobierał itp.
Odpowiedź - operator nie ma takich informacji.
i tu się nie dziwie. Co innego sprawdzenie jaką ilość danych pobrał i w jakim czasie, ile dokładnie kosztują dane, czy w danym czasie można był osciągnąś tyle danych. Natomiast czy sciągał gołe baby czy film - tego się nie dowiesz.

A teraz najważniejsze -
operator godzi się uznać reklamację ale po warunkiem dokupienia jakiegoś
tableta wraz z odpowiednim abonamentem.
Czyli Play. Takie sobie wyjście polubowne wymyślili. Twój znajomy może się zgodzić i po sprawie, a może reklamować do woli - i albo wygra albo przegra. zazwyczaj to drugie, bo obojętnie czy "natrzaskał" za 100zł czy za 1000 to smród poszedł i jest zrażony do operatora. Tak więc operatorowi na tym wcale nie zależy żeby "rąbać" klientów na takich transmisjach. Wbrew pozorom, jak ktoś ma androida to wie co zablokować. jak ktoś ma telefon bez systemu - olewa sprawę i budzi się z ręką w nocniku.

ToMasz

Oczywiście to starsza osoba, "pierdzące" wokół niej głośniki nie spowodowały zainteresowania, tak samo jak 3 nowe ikonki na wyświetlaczu. bateria też się nie wyczerpała po 700zł internetu?
PRzepraszam za niewybredny uwagi, ale sam mam takie przypadki w rodzinie. JAk był prepaid - było źle. jak jest abonament to "ała".

Data: 2011-12-26 21:35:53
Autor: andrzej21
Propozycja nie do odrzucenia !

U¿ytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdahpo$ga$1inews.gazeta.pl...
transmisjach. Wbrew pozorom, jak kto¶ ma androida to wie co zablokowaæ. jak kto¶ ma telefon bez systemu - olewa sprawê i budzi siê z rêk± w nocniku.

Ja mam samsunga Corby, prosty telefonik i tani. Wykasowalem wszystkie protokoly i ustawienia ospowiadajace za internet, email itp i mam gdzies wszystko. Nawet przypadkowo nic mi nie sciagnie.

Data: 2011-12-27 00:26:34
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

jak ktoś ma androida to wie co zablokować.

Postępowanie równie sensowne, jak zakup samochodu i trzymanie go pod plandeką, bo za benzynę trzeba - o zgrozo! - zapłacić. Ale w naszej pszenno-buraczanej rzeczywistości tak jest, że dresiek wyskrobie tysioncpińcet na smartfona dłuższego niż mają ziomale na dzielni i 7 zł na pakiet internetowy już nie styknie. A najlepiej, jakby 5-sekundówki przywrócili...

JoteR

Data: 2011-12-27 09:14:29
Autor: J.F.
Propozycja nie do odrzucenia !
Dnia Tue, 27 Dec 2011 00:26:34 +0100, JoteR napisa³(a):
"ToMasz" napisa³:
jak kto¶ ma androida to wie co zablokowaæ.

Postêpowanie równie sensowne, jak zakup samochodu i trzymanie go pod plandek±, bo za benzynê trzeba - o zgrozo! - zap³aciæ. Ale w naszej pszenno-buraczanej rzeczywisto¶ci tak jest, ¿e dresiek wyskrobie tysioncpiñcet na smartfona d³u¿szego ni¿ maj± ziomale na dzielni i 7 z³ na pakiet internetowy ju¿ nie styknie.

W imie, *, zasad. Nie bedzie mi telefon robil co sie jemu podoba. Np wysylal wszystko co wcisnalem.

J.

Data: 2011-12-27 17:44:45
Autor: ToMasz
W dniu 27.12.2011 00:26, JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

[...]

nie wiem czy do mnie pijesz, czy do ogółu ale mnie Play zaproponował albo bardzo tanie rozmowy, albo bardzo tani internet. JEdno z drugime się nie dało. Może w nadchodzącym roku, jak będę podpisywał kolejną umowę to się da pogodzić rozmowy z pakietem. Druga sprawa to fakt że i w domu i w pracy mam wifirifi. Również często wyłączane ze względu na reklamy w darmowych programach z marketu

ToMasz

Data: 2011-12-27 18:31:34
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

mnie Play zaproponował albo bardzo tanie rozmowy,
albo bardzo tani internet. JEdno z drugime się nie dało.

Ale czy te dodatkowe 5 zł tak bardzo podroży Ci koszt jednej minuty?
Nie dokupisz pakietu choćby 25 MB, żeby mieć jakieś zabezpieczenie?
Ja wziąłem na tak zwany wyrost abonament z 1 GB (mimo iż nie mam Androida ino Badę lub Javę) i za te dodatkowe 16 zł (raptem 2 piwa w knajpie, do której i tak przestałem łazić ze względów oczywistych) mam święty spokój. Wykorzysta się - dobrze, nie wykorzysta - pies je trącał, policzę je jako ratę za aparat. Na litość Boską, przecież to jakieś śmieszne grosze są w stosunku do ceny smartfona. Czy każdy, kto szarpnął się na aparat z Androidem, żyje potem z moniaków wyciąganych ukradkiem dzieciom ze świnki? Bo takie odnoszę wrażenie czytając porady, jak odciąć smartfona od internetu, żeby tych 5 zł przypadkiem nie zapłacić za choćby najtańszy pakiet internetowy.

JoteR

Data: 2011-12-27 23:01:02
Autor: J.F.
Propozycja nie do odrzucenia !
Dnia Tue, 27 Dec 2011 18:31:34 +0100, JoteR napisa³(a):
Ale czy te dodatkowe 5 z³ tak bardzo podro¿y Ci koszt jednej minuty?
Nie dokupisz pakietu choæby 25 MB, ¿eby mieæ jakie¶ zabezpieczenie?
Ja wzi±³em na tak zwany wyrost abonament z 1 GB (mimo i¿ nie mam Androida ino Badê lub Javê) i za te dodatkowe 16 z³ (raptem 2 piwa w knajpie, do której i tak przesta³em ³aziæ ze wzglêdów oczywistych) mam ¶wiêty spokój. Wykorzysta siê - dobrze, nie wykorzysta - pies je tr±ca³, policzê je jako ratê za aparat. Na lito¶æ Bosk±, przecie¿ to jakie¶ ¶mieszne grosze s± w stosunku do ceny smartfona. Czy ka¿dy, kto szarpn±³ siê na aparat z Androidem, ¿yje potem z moniaków wyci±ganych ukradkiem dzieciom ze ¶winki?

No wiesz - nie kazdy smartfon kosztuje 2000, a 16zl*24m to juz prawie 400zl
i to moze byc znaczaca czesc telefonu :-)

Bo takie odnoszê wra¿enie czytaj±c porady, jak odci±æ smartfona od internetu, ¿eby tych 5 z³ przypadkiem nie zap³aciæ za choæby najtañszy pakiet internetowy.

No wiesz, mam internet w domu, mam w pracy, mam w hotelu - to po co mi
jeszcze w telefonie ? Przydaje sie raz na pare miesiecy, tyle moge zaplacic
w/g cennika.

J.

Data: 2011-12-27 23:16:56
Autor: JoteR
Propozycja nie do odrzucenia !
"J.F." napisa³:

[...]

Pisa³em o najtañszym pakieciku rzêdu 25MB za 5 z³. To tak, jak z tym kondonem w szufladzie - przyjdzie kto¶, mo¿e siê przyda, a zawszeæ to koszt o kilka rzêdów wielko¶ci mniejszy, ni¿ koszt aborcji ewentualnie alimentów lub broñ Bo¿e za³o¿enia tzw. stad³a.

No wiesz, mam internet w domu, mam w pracy, mam w hotelu - to po co mi
jeszcze w telefonie ? Przydaje sie raz na pare miesiecy, tyle moge zaplacic
w/g cennika.

No i niektórzy p³ac± wg cennika - kilkaset z³. ;->
To akurat nie do w±tkotwórcy i jego enigmatycznego znajomego, tylko bardziej ogólna refleksja, sprowokowana stwierdzeniem, ¿e jak kto¶ ma Androida, to ma blokowaæ. IMHO dziwne podej¶cie i tyle.

JoteR

Data: 2011-12-28 00:03:51
Autor: J.F.
Propozycja nie do odrzucenia !
Dnia Tue, 27 Dec 2011 23:16:56 +0100, JoteR napisa³(a):
"J.F." napisa³:
[...]

Ale skonczylo sie na takim za 16 :-)

W Play teraz to mozliwe, dawniej chyba niekoniecznie.
A w Erze za 5zl nie mozna, trzeba za 9.

No wiesz, mam internet w domu, mam w pracy, mam w hotelu - to po co mi
jeszcze w telefonie ? Przydaje sie raz na pare miesiecy, tyle moge zaplacic w/g cennika.

No i niektórzy p³ac± wg cennika - kilkaset z³. ;->

Jak im operator nie potrafi dostarczyc dobrego produktu, to niech sam placi
:-)

To akurat nie do w±tkotwórcy i jego enigmatycznego znajomego, tylko bardziej ogólna refleksja, sprowokowana stwierdzeniem, ¿e jak kto¶ ma Androida, to ma blokowaæ. IMHO dziwne podej¶cie i tyle.

A potem sie okaze ze placa 5zl a internetu nie maja, bo im telefon w dwa
dni po pierwszym zzera :-) Albo co gorsza po 3 miesiacach telefon sie
zawiesi, bo upgrade wymaga 40MB :-)

J.

Data: 2011-12-28 00:16:52
Autor: JoteR
Propozycja nie do odrzucenia !
"J.F." napisa³:

Pisa³em o najtañszym pakieciku rzêdu 25MB za 5 z³.

Ale skonczylo sie na takim za 16 :-)

Bo ja wolê mieæ paczkê tych kondonów, a nu¿ wpadnie z kole¿ankami? ;->

[...]

Ale nie dostan± rachunku na kilkaset z³. Bo kondonik zadzia³a...

Albo co gorsza po 3 miesiacach telefon sie
zawiesi, bo upgrade wymaga 40MB :-)

Naprawdê Android aktualizuje siê na ¿ywca on-line? Nie ¶ci±gn±wszy wpierw ca³ego pliku lokalnie? Pozwolê sobie nie uwierzyæ.

JoteR

Data: 2011-12-28 01:03:29
Autor: J.F.
Propozycja nie do odrzucenia !
Dnia Wed, 28 Dec 2011 00:16:52 +0100, JoteR napisa³(a):
"J.F." napisa³:
Albo co gorsza po 3 miesiacach telefon sie
zawiesi, bo upgrade wymaga 40MB :-)

Naprawdê Android aktualizuje siê na ¿ywca on-line? Nie ¶ci±gn±wszy wpierw ca³ego pliku lokalnie? Pozwolê sobie nie uwierzyæ.

Tego nawet nie sugeruje.

Ale czy potrzebnych plikow nie jest kilka, kolejno instalowanych, to nie
recze :-)

J.

Data: 2011-12-28 19:17:03
Autor: Mario
W dniu 2011-12-28 00:16, JoteR pisze:
[...]

Z tego co mi wiadomo to przy wykupionych takich ma³ych pakietach danych, po ich przekroczeniu dane s± liczone po wysokich stawkach.
Mo¿esz zak³adaæ, ¿e potrzebujesz 25MB a zassie ci 200MB i rachunek ro¶nie. W Orange mam abonament i do niego za 8 z³ mia³em 100MB to raczej ba³em siê w³±czaæ GPRS. Wiêksze pakiety by³y po oko³o 35z³. Teraz za te 8z³ dali mi 300MB wiêc liczê, ¿e chyba wystarczy. A je¶li nie, to wprowadzili za 18 z³ 1GB i w nim po przekroczeniu nie wpada siê w kosztown± stawkê.

MD

Data: 2011-12-28 19:48:14
Autor: JoteR
Propozycja nie do odrzucenia !
"Mario" napisa³:

Z tego co mi wiadomo to przy wykupionych takich ma³ych pakietach danych, po ich przekroczeniu dane s± liczone po wysokich stawkach.
Mo¿esz zak³adaæ, ¿e potrzebujesz 25MB a zassie ci 200MB i rachunek ro¶nie.

Bez obaw, teraz ju¿ nie uro¶nie, przynajmniej w Play ;-)
"28. Po wykorzystaniu ¶rodkow w pakiecie nie jest naliczana op³ata za transfer
danych, a prêdko¶ætransferu danych ulega istotnemu zmniejszeniu."
http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Uslugi_Pakiet_Internet.pdf
z tym, ¿e najmniejszy pakiet to 100 MB za 7 z³.

Podobnego zastrze¿enia nie by³o w poprzednim regulaminie
http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Uslugi_Internet_w_Telefonie_30-03-2011.pdf
z pakiecikiem 25 MB za 5 z³.

Zatem ów kondonik kosztuje nie 5 a 7 z³. Nadal uwa¿am, ¿e to s± grosze. Choæ nie ukrywam, ¿e przypomina to nieco praktyki rekietierskie - ty nam zap³aæ, a my ciê ochronimy przed nami ;->

JoteR

Data: 2011-12-28 20:09:36
Autor: Mario
Propozycja nie do odrzucenia !
W dniu 2011-12-28 19:48, JoteR pisze:
"Mario" napisa³:

[...]

Mo¿e to efekt ostatnich ostatnich afer zwi±zanych z naliczaniem olbrzymich rachunków za transfer.

Celna uwaga :)

MD

Data: 2011-12-31 16:26:15
Autor: J.F.
Propozycja nie do odrzucenia !
Dnia Wed, 28 Dec 2011 20:09:36 +0100, Mario napisa³(a):
[...]

Raczej nie - bo takie pakiety sie pojawily przed przedostatnimi aferami.
Co im zreszta pozwolilo takie propozycje skladac :-)

Teraz tylko pytanie - postanowili zrobic dobry pakiet do internetu z
wlasnej nieprzymuszonej woli, czy to nauka z doswiadczen zagranicznych :-)

Ta jest :-)

J.

Data: 2011-12-29 00:01:05
Autor: Leszek Kowalski
Propozycja nie do odrzucenia !

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1f5pyrkyu9k9a.1ps8dqcfh26xk$.dlg@40tude.net...
[...]

Nie wiem co wy robicie. Ja kupi³em pakiet 200MB i myslalem ze mi braknie. A
mimo ze korzystam czasem poza domem i net prawie caly czas wlaczony to mi
dopiero z 80MB wzielo w niecaly miesiac... Nastepny pakiet kupie 100MB za
7zl i mi w zupelnosci statrczy. A w domu mam WiFi. Nie wiem jakim cudem
ludzie mogli ponabijac rachunki na 900z³. Byæ mo¿e ogladali przez tydzien
caly czas YouTube.

Leszek Kowalski

Data: 2011-12-29 11:19:41
Autor: J.F
Propozycja nie do odrzucenia !
U¿ytkownik "Leszek Kowalski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jdg724$pds$1@inews.gazeta.pl...
[...]

No wiesz - wszystko zalezy do czego sie uzywa.
Filmy na YT nie sa takie duze, ale jak sie oglada dluzej to sie uzbiera.
Upgrade telefonu chyba tez nie jest taki duzy, ale mozna sciagac DVD, mozna podlaczyc komputer - a akurat MS wypusci servicepacka, upgrade Nokia/ovistore tez juz chyba nie jest krotki.
Mozna zaktualizowac mapy calej europy, albo nieopatrznie calego swiata.

A i tak sie okaze ze rachunek nabil np jakis e-mail - danych tyle co nic, ale sprawdzal co 10minut i za kazdym razem operator obciazal za 200kB. I po miesiacu mamy 1GB.

J.

Data: 2011-12-28 00:38:18
Autor: yabba
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:jdcvdv$1ad$1inews.gazeta.pl...
"ToMasz" napisał:

[...]

Abonenci na przedłużenie umowy dostają smartfony za 1 zł i nie potrzebują dostępu do Internetu, więc blokują transmisję danych, żeby nie płacić za niepotrzebne usługi.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-12-27 16:44:15
Autor: J.F
Propozycja nie do odrzucenia !
Użytkownik "ToMasz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Jestes pewien ? operator proxy jakies ma, a ono ma pewnie logi swoje. No chyba ze to za duzo by bylo.
Ale zdaje sie przepisy wymagaja od niego zidentyfikowania osoby ktora dane polaczenie IP wykonala, wiec podejrzewam ze ma, przynajmniej co do poczty i niektorych popularnych uslug.

Oczywiście to starsza osoba, "pierdzące" wokół niej głośniki nie spowodowały zainteresowania, tak samo jak 3 nowe ikonki na wyświetlaczu. bateria też się nie wyczerpała po 700zł internetu?

Kwestia naliczania i zamykania sesji. transmitujesz 500B, placisz np za 200kB.

J.

Data: 2011-12-27 09:17:27
Autor: Wiesiek
Propozycja nie do odrzucenia !
A czy jest jakaś możliwość "podszycia" sie i zassania czegoś na czyjeś konto?
Pamietam że takie numery robiono.

Data: 2011-12-27 10:03:06
Autor: Andrzej K³os
Propozycja nie do odrzucenia !
Wiesiek von Kl. Peterwitz <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisa³(a):
ByÅ&#65533; bardzo zdziwiony bo posiada prostÄ&#65533; NokiÄ&#65533; ktÃ
³rÄ&#65533; używa tylko do rozmów. W komórce nie ma Å&#65533;ladu o jakichkolwiek transmisjach pakietowych.

a jest pewien, ¿e dziecko mu nie prze³o¿y³o karty do swojej wypasionej
komórki, i przez jedn± noc nie pogra³o sobie?

andy_nek

Data: 2011-12-27 12:44:44
Autor: Wiesiek
Propozycja nie do odrzucenia !

a jest pewien, ¿e dziecko mu nie prze³o¿y³o karty do swojej wypasionej
komórki, i przez jedn± noc nie pogra³o sobie?

andy_nek

On nie ma dzieci lub o nich nie wie.
Wiesiek

Data: 2012-01-09 20:31:45
Autor: Wiesiek

Użytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jd9htc$eqq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Sprawa sie chyba wyjaśniła skąd się brała ta transmisja.
Jest sobie laptop z internetem poprzez "gwizdek". PodÅ‚Ä…czamy pod niego komórkÄ™ kabelkiem USB wybieramy opcjÄ™ synchronizacji komórki i komputera. Np. chcemy uaktualnić dane lub oprogramowanie komórki.  I to uaktualnienie nie idzie poprzez komputer tylko poprzez komórkÄ™ ???? Nie jest tak we wszystkich komórkach tego operatora. Na wybranych.

A więc uwaga na firmowe oprogramowanie operatora!!!

Propozycja nie do odrzucenia !