Propozycja nie do odrzucenia !

Data: 2011-12-26 16:01:24
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
Propozycja nie do odrzucenia !
Tak w pi艣mie dosta艂 tak膮 propozycj臋.

Jest to prosta jak cep kom贸rka kt贸ra nawet nie ma co uaktualnia膰.

Data: 2011-12-26 16:46:03
Autor: Maciej Muran
Propozycja nie do odrzucenia !
U偶ytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jda285$vta$1node2.news.atman.pl...
Tak w pi艣mie dosta艂 tak膮 propozycj臋.
Jest to prosta jak cep kom贸rka kt贸ra nawet nie ma co uaktualnia膰.

To ja poprosz臋 skan tego pisma, bo ci臋偶ko mi uwierzy膰 szczeg贸lnie w stawianie warunk贸w, na kt贸rych reklamacja ma zosta膰 rozpatrzona/uznana. P贸ki co stawiam na to, 偶e zosta艂a z艂o偶ona propozycja wykupienia pakietu danych wraz z urz膮dzeniem celem unikni臋cia takich niespodzianek w przysz艂o艣ci.
Inn膮 spraw膮 jest taka kwota przetransmitowana przez... No w艂a艣nie, c贸偶 to s艂uchawka? Konkrety dawaj, a nie kolega znajomego kolegi szwagra siostry Antka kobity brata.

--
M.

Data: 2011-12-27 23:13:31
Autor: TGor
On 2011-12-26 16:46, Maciej Muran wrote:

> To ja poprosz臋 skan tego pisma, bo ci臋偶ko mi uwierzy膰 szczeg贸lnie w

Nie czyta艂em w膮tku, ale jak to Play, to takie co艣 jest mo偶liwe. Mi wmawiali, 偶e rok temu kupi艂em u nich N95 i ich zdaniem ten telefon nie zas艂u偶y艂 na pakiety internetowe. Odm贸wiono mi zatem uznania reklamacji, kiedy Play mi pakiet  wy艂膮czy艂 (bo tak, nabijaj膮c mi kilkaset z艂otych). Po prostu napisali, 偶e mi pakietu nie w艂膮cz膮 (nie o to prosi艂em), bo N95 ich nie dostanie (nie ten telefon od nich kupowa艂em).

Problem w tym, 偶e ja rzeczywi艣cie mia艂em N95 - pytanie ... sk膮d wiedzieli? ;-)

(nie, nie korzysta艂em z us艂ug Play na N95)

--
Pozdr., TG
"Ty sam jeste艣 pomnikiem g艂upi szczylu."

Data: 2011-12-26 20:02:27
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-26 16:01, Wiesiek von Kl. Peterwitz pisze:
Tak w pi艣mie dosta艂 tak膮 propozycj臋.

Jest to prosta jak cep kom贸rka kt贸ra nawet nie ma co uaktualnia膰.

We藕 to przeskanuj. To co艣 niesamowitego! Czy偶by byli a偶 tak bezczelni?