Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Propozycja nie do odrzucenia

Propozycja nie do odrzucenia

Data: 2011-09-29 12:03:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Propozycja nie do odrzucenia
List otwarty do Antoniego Macierewicza,
 oraz Zespou Sejmowego d.s. wyjanienia Katastrofy Smoleskiej

 Szanowny Panie Macierewicz,
 Szanowny Zespole Sejmowy,

Przedstawilicie Pastwo symulacj komputerow, wykonan przez eksperta w Stanach Zjednoczonych, ktrej wyniki wskazuj, i samolot Tu154M podczas feralnego lotu do Smoleska w dniu 10 kwietnia 2010 roku, ci swoim skrzydem brzoz o rednicy 30-40 cm i e nie wpyno to na zdolno samolotu do dalszego lotu. Oznajmilicie Pastwo, e symulacja ta obala oficjaln wersj twierdzc, i wspomniana brzoza bya przyczyn utraty okoo 1/3 skrzyda, co miao zapocztkowa obrt samolotu na plecy i w konsekwencji spowodowa katastrof.
....
....
W hangarze bezuytecznie stoi dokadna kopia rozbitego w Smolesku samolotu Tu154M. Polski rzd nie zamierza ju uywa tego samolotu. Chtnych na jego zakup na razie brak. Proponuj zatem wykona tym samolotem praktyczny test potwierdzajcy suszno amerykaskiej symulacji. Na jednym z wydzielonych terenw naley po prostu ustawi pionowo brzozow belk o rednicy 30-40 cm, a nastpnie wykona na ni lot skrzydem samolotu.

 Aeby jednak ten lot posiada takie same parametry obcienia samolotu jak te w feralnym locie do Smoleska, proponuj czonkom Zespou Sejmowego, Panu, Panie Macierewicz, oraz Pana ekspertom - zajcie miejsc na pokadzie na czas wykonania tego testu. Twierdzicie Pastwo, e symulacja amerykaska jest niezbitym dowodem na to, e skrzydo nie odpado, wic nic si Pastwu nie moe sta. Lekkie uszkodzenie skrzyda po ciciu brzozowej belki, mona tanim kosztem zreperowa za pomoc kawaka blachy na wypadek gdyby na samolot znalaz si kupiec.
wicej:
http://johnkowalski.salon24.pl/343245,list-otwarty-do-antoniego-macierewicza

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-09-29 06:34:28
Autor: Hans Kloss
Propozycja nie do odrzucenia
On 29 Wrz, 12:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
List otwarty \
 Dlaczego wklejasz tu palikociarskie debilizmy spodzone przez
jakiego peoskurwysyna?
J-23

Data: 2011-09-29 12:08:35
Autor: WW
Propozycja nie do odrzucenia
W dniu 2011-09-29 12:03, Bogdan Idzikowski pisze:
List otwarty do Antoniego Macierewicza,
oraz Zespołu Sejmowego d.s. wyjaśnienia Katastrofy Smoleńskiej

Szanowny Panie Macierewicz,
Szanowny Zespole Sejmowy,

Przedstawiliście Państwo symulację komputerową, wykonaną przez eksperta
w Stanach Zjednoczonych, której wyniki wskazują, iż samolot Tu154M
podczas feralnego lotu do Smoleńska w dniu 10 kwietnia 2010 roku, ściął
swoim skrzydłem brzozę o średnicy 30-40 cm i że nie wpłynęło to na
zdolność samolotu do dalszego lotu. Oznajmiliście Państwo, że symulacja
ta obala oficjalną wersję twierdzącą, iż wspomniana brzoza była
przyczyną utraty około 1/3 skrzydła, co miało zapoczątkować obrót
samolotu na plecy i w konsekwencji spowodować katastrofę.
[...]
Ażeby jednak ten lot posiadał takie same parametry obciążenia samolotu
jak te w feralnym locie do Smoleńska, proponuję członkom Zespołu
Sejmowego, Panu, Panie Macierewicz, oraz Pana ekspertom - zajęcie miejsc
na pokładzie na czas wykonania tego testu. Twierdzicie Państwo, że
symulacja amerykańska jest niezbitym dowodem na to, że skrzydło nie
odpadło, więc nic się Państwu nie może stać. Lekkie uszkodzenie skrzydła
po ścięciu brzozowej belki, można tanim kosztem zreperować za pomocą
kawałka blachy na wypadek gdyby na samolot znalazł się kupiec.


I niech koniecznie zabiorą prezesa !!   :-P



  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-09-29 13:57:30
Autor: jadrys
Propozycja nie do odrzucenia
W dniu 2011-09-29 12:03, Bogdan Idzikowski pisze:
List otwarty do Antoniego Macierewicza,
oraz Zespołu Sejmowego d.s. wyjaśnienia Katastrofy Smoleńskiej

Szanowny Panie Macierewicz,
Szanowny Zespole Sejmowy,

Przedstawiliście Państwo symulację komputerową, wykonaną przez eksperta w Stanach Zjednoczonych, której wyniki wskazują, iż samolot Tu154M podczas feralnego lotu do Smoleńska w dniu 10 kwietnia 2010 roku, ściął swoim skrzydłem brzozę o średnicy 30-40 cm i że nie wpłynęło to na zdolność samolotu do dalszego lotu. Oznajmiliście Państwo, że symulacja ta obala oficjalną wersję twierdzącą, iż wspomniana brzoza była przyczyną utraty około 1/3 skrzydła, co miało zapoczątkować obrót samolotu na plecy i w konsekwencji spowodować katastrofę.
...
...
W hangarze bezużytecznie stoi dokładna kopia rozbitego w Smoleńsku samolotu Tu154M. Polski rząd nie zamierza już używać tego samolotu. Chętnych na jego zakup na razie brak. Proponuję zatem wykonać tym samolotem praktyczny test potwierdzający słuszność amerykańskiej symulacji. Na jednym z wydzielonych terenów należy po prostu ustawić pionowo brzozową belkę o średnicy 30-40 cm, a następnie wykonać na nią lot skrzydłem samolotu.

Ażeby jednak ten lot posiadał takie same parametry obciążenia samolotu jak te w feralnym locie do Smoleńska, proponuję członkom Zespołu Sejmowego, Panu, Panie Macierewicz, oraz Pana ekspertom - zajęcie miejsc na pokładzie na czas wykonania tego testu. Twierdzicie Państwo, że symulacja amerykańska jest niezbitym dowodem na to, że skrzydło nie odpadło, więc nic się Państwu nie może stać. Lekkie uszkodzenie skrzydła po ścięciu brzozowej belki, można tanim kosztem zreperować za pomocą kawałka blachy na wypadek gdyby na samolot znalazł się kupiec.
więcej:
http://johnkowalski.salon24.pl/343245,list-otwarty-do-antoniego-macierewicza

Kto jest autorem tego listu? Wstydziłbyś się wklejać takie dziecinne bzdety..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-29 14:29:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Propozycja nie do odrzucenia

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j61mij$q30$2news.onet.pl...
W dniu 2011-09-29 12:03, Bogdan Idzikowski pisze:
List otwarty do Antoniego Macierewicza,
oraz Zespołu Sejmowego d.s. wyjaśnienia Katastrofy Smoleńskiej

Szanowny Panie Macierewicz,
Szanowny Zespole Sejmowy,

Przedstawiliście Państwo symulację komputerową, wykonaną przez eksperta w Stanach Zjednoczonych, której wyniki wskazują, iż samolot Tu154M podczas feralnego lotu do Smoleńska w dniu 10 kwietnia 2010 roku, ściął swoim skrzydłem brzozę o średnicy 30-40 cm i że nie wpłynęło to na zdolność samolotu do dalszego lotu. Oznajmiliście Państwo, że symulacja ta obala oficjalną wersję twierdzącą, iż wspomniana brzoza była przyczyną utraty około 1/3 skrzydła, co miało zapoczątkować obrót samolotu na plecy i w konsekwencji spowodować katastrofę.
...
...
W hangarze bezużytecznie stoi dokładna kopia rozbitego w Smoleńsku samolotu Tu154M. Polski rząd nie zamierza już używać tego samolotu. Chętnych na jego zakup na razie brak. Proponuję zatem wykonać tym samolotem praktyczny test potwierdzający słuszność amerykańskiej symulacji. Na jednym z wydzielonych terenów należy po prostu ustawić pionowo brzozową belkę o średnicy 30-40 cm, a następnie wykonać na nią lot skrzydłem samolotu.

Ażeby jednak ten lot posiadał takie same parametry obciążenia samolotu jak te w feralnym locie do Smoleńska, proponuję członkom Zespołu Sejmowego, Panu, Panie Macierewicz, oraz Pana ekspertom - zajęcie miejsc na pokładzie na czas wykonania tego testu. Twierdzicie Państwo, że symulacja amerykańska jest niezbitym dowodem na to, że skrzydło nie odpadło, więc nic się Państwu nie może stać. Lekkie uszkodzenie skrzydła po ścięciu brzozowej belki, można tanim kosztem zreperować za pomocą kawałka blachy na wypadek gdyby na samolot znalazł się kupiec.
więcej:
http://johnkowalski.salon24.pl/343245,list-otwarty-do-antoniego-macierewicza


Kto jest autorem tego listu? Wstydziłbyś się wklejać takie dziecinne bzdety..


Ha! Ha! A to nie jest dziecinny bzdet:

Przedstawiliście Państwo symulację komputerową, wykonaną przez eksperta w Stanach Zjednoczonych, której wyniki wskazują, iż samolot Tu154M podczas feralnego lotu do Smoleńska w dniu 10 kwietnia 2010 roku, ściął swoim skrzydłem brzozę o średnicy 30-40 cm i że nie wpłynęło to na zdolność samolotu do dalszego lotu. Oznajmiliście Państwo, że symulacja ta obala oficjalną wersję twierdzącą, iż wspomniana brzoza była przyczyną utraty około 1/3 skrzydła, co miało zapoczątkować obrót samolotu na plecy i w konsekwencji spowodować katastrofę.

firmowany przez zespół Macierewicza?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Propozycja nie do odrzucenia

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona