Propozycja trade'u

Data: 2009-07-16 01:36:28
Autor: sooobi
Propozycja trade'u
Nie moja tylko Hollingera, albo kogos podszywajacego sie pod niego:

http://games.espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=noxobn

Dla mnie bzdura Portland mialoby oddac Outlawa i Blake'a za Hinricha i
dlugi wysoki kontrakt Jonesa?
No fuckin way.

Data: 2009-07-16 18:43:59
Autor: wiLQ
Propozycja trade'u
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Dla mnie bzdura Portland mialoby oddac Outlawa i Blake'a za Hinricha i
dlugi wysoki kontrakt Jonesa? No fuckin way.

Kontrakt Jonesa jest w pelni gwarantowany tylko w przyszlym sezonie,
wiec jesli Blazers zalezy na Hinrichu to koncepcja trzyma sie kupy.

Ja z kolei mam watpliwosci co do oczekiwan Jazz. Interesuja ich tylko
oszczednosci [wtedy trejd jest cacy] czy oddajac Boozera chcieliby tez
dostac cos istotnego od strony sportowej [wtedy trejd lezy i kwiczy]?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-16 12:41:00
Autor: sooobi
Propozycja trade'u
On 16 Lip, 18:43, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

oszczednosci [wtedy trejd jest cacy] czy oddajac Boozera chcieliby tez
dostac cos istotnego od strony sportowej [wtedy trejd lezy i kwiczy]?

A co z Outlawem?

Data: 2009-07-16 13:48:36
Autor: aengarde
Propozycja trade'u

http://games.espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=nnkfyn

Data: 2009-07-16 13:56:54
Autor: sooobi
Propozycja trade'u
On 16 Lip, 22:48, aengarde <adrian.wa...@gmail.com> wrote:

> A co z Outlawem?

http://games.espn.go.com/nba/tradeMachine?tradeId=nnkfyn

tylko co z tego maja byki?

Data: 2009-07-17 12:59:43
Autor: wiLQ
Propozycja trade'u
> [...]

> oszczednosci [wtedy trejd jest cacy] czy oddajac Boozera chcieliby tez
> dostac cos istotnego od strony sportowej [wtedy trejd lezy i kwiczy]?

Kiepsko pasuje, bo co ma wniesc grajac za Kirilenka i Korverem? --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-17 04:16:24
Autor: sooobi
Propozycja trade'u
On 17 Lip, 12:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A co z Outlawem?

Kiepsko pasuje, bo co ma wniesc grajac za Kirilenka i Korverem?

Lepszy atak niz Kirilenko, lepsza obrona niz Korver. Outlaw troche sie
zatrzymal w rozwoju ale dla mnie ma warunki zeby byc solidnym
pierwszopiatkowym sf-em w solidnej druzynie.

pzdr

Propozycja trade'u