Propozycja trasy enduro w Gorcach?

Data: 2009-09-05 17:53:15
Autor: Wooyek
Propozycja trasy enduro w Gorcach?
Dziękuję wszystkim za wypowiedzi, mam nadzieję, że jeszcze jakieś się pojawią, choć już rysuje mi się plan trasy. Wolałbym się na tej wycieczce trzymać granic Gorc(ów?) - fakt, są małe, ale przynajmniej są na mapie ;) No i to pierwszy wypad w te rejony, więc chciałbym jak najlepiej wczuć się w ten osławiony gorczański klimat ;)

Nie liczyłem jeszcze kilometrów, ale wstępnie miałoby to wyglądać tak:

Dzień pierwszy pod znakiem czerwonego szlaku:
Rabka - Turbacz - przeł. Knurowska - Lubań - zjazd na nocleg w Krościenku albo Czorsztynie (co polecacie?).

Dzień drugi pod znakiem zielonego (trasa krótsza, bo może jeszcze by się udało rano wybadać trasę DH w Kluszkowcach):
Lubań - Ochotnica Dolna - Gorc - Turbacz (nocleg - jak w tym molochu przyjmują rowerzysów?)

Dzień trzeci pod znakiem szlaków rowerowych na północ od Turbacza (tereny GPN):
Turbacz - przeł. Borek (żółtym) - czerwony konny - czerwony/żółty rowerowy - Koninki (pod wyciągiem na Tobołczyk) - Tobołowy - zielonym pieszym na Obidowiec i dalej czerwonym do Rabki

O ile pierwsze dwa dni chyba nie budzą większych wątpliwości, to zastanawia mnie, ile warte są te szlaki rowerowe w GPN...

Data: 2009-09-05 11:34:03
Autor: mucher
Propozycja trasy enduro w Gorcach?
O ile pierwsze dwa dni chyba nie budzą większych wątpliwości, to zastanawia
mnie, ile warte są te szlaki rowerowe w GPN...

Na Tobołów - Przyzwoita stokówka - jak popatrzysz na galerię którą
linkowałem gdieś wyżej, pare zdjęć jest właśnie z tego szlaku - sam
Obidowiec warto objechać trawersem w prawo - omijasz pchanie na szczyt
(tak idzie zresztą szlak rowrowy). Ale są też takie w stylu 'błotny
hardkor'

mucher

Data: 2009-09-06 16:44:51
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Propozycja trasy enduro w Gorcach?
[ciah]
Dzień drugi pod znakiem zielonego (trasa krótsza, bo może jeszcze by się  udało rano wybadać trasę DH w Kluszkowcach):
Lubań - Ochotnica Dolna - Gorc - Turbacz (nocleg - jak w tym molochu  przyjmują rowerzysów?)

w schronisku nie ma problemu z rowerami. na poczatku sierpnia sie tam
nocowalismy podczas wycieczki z sakwami.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Propozycja trasy enduro w Gorcach?