Propozycje

Data: 2010-08-12 15:09:45
Autor: macieks
Propozycje
Takie tam ciekawostki.

Z egzotycznych Nikkei interwał 1D:
http://i33.tinypic.com/2dqse9w.jpg

Ładne prowzrostowe dywergencje. Przy zanegowaniu, w drugą stronę.
Tak czy siak pare procent może wpaść.

Z bliższych propozycji EURUSD interwał 4H:
http://i33.tinypic.com/2zdsht4.jpg
Sporo możliwości na duży ruch. Kierunek do wyboru plus trochę
cierpliwości.

Data: 2010-08-13 04:12:49
Autor: Delfino Delphis
Propozycje
macieks wrote:

Z bliższych propozycji EURUSD interwał 4H:
http://i33.tinypic.com/2zdsht4.jpg
Sporo możliwości na duży ruch. Kierunek do wyboru plus trochę
cierpliwości.

Hm co znaczy kierunek do wyboru? Ja ogólnie jestem nastawiony na dalsze wzrostu EURUSD, ale w tą linie kanału nie bardzo wierzę.

Data: 2010-08-13 01:23:41
Autor: macieks
Propozycje
On 13 Sie, 04:12, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.op.pl> wrote:
macieks wrote:
> [...]

Hm co znaczy kierunek do wyboru? Ja ogólnie jestem nastawiony na dalsze
wzrostu EURUSD, ale w tą linie kanału nie bardzo wierzę.

Taki mój skrót myślowy:)
W którą stronę by nie poszło, wiem co mam dalej robić.
Ale nie powinienem się nastawiać na któryś z ruchów jako pewnik.

Propozycje