Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012

Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012

Data: 2018-05-22 06:13:31
Autor: Zenek Kapelinder
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
Moj leciwy master w ktorym cala elektronika to radio wlasnie powiekszyl swoja wartosc.

Data: 2018-05-22 08:22:28
Autor: Bolko
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
W dniu wtorek, 22 maja 2018 15:13:33 UTC+2 u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:
Moj leciwy master w ktorym cala elektronika to radio wlasnie powiekszyl swoja wartosc.

Nawet mi nie mów po masterach. Moja pierwsza robota to by³a opieka nad flot± samochodów + jakie¶ pierdo³y.
A ¿e akurat trzem masterom skonczyla sie gwarancja to moim obowi±zkiem by³o
dyskusja serwisem który master (z trzech) jutro bêdzie je¼dzi³.
A starsze renówki je¿dzi³y bez problemów:)

A na powa¿nie.
¯eby warto¶æ Twojego mastera wzros³a tu musia³by kto¶ chcieæ kupiæ.
A  podobno diesle siê koñcz± i Volvo i kto¶ tam jeszcze
nie chce produkowaæ
Do hamburga nie da siê ju¿ wjechaæ dieslem
No i siê psuj± dwumasy i wtryskiwacze
No i tak wogóle to zaraz braknie pr±du bo bêdziemy elektrykami je¼dziæ a u mnie kolejny s±siad ¿onie kupi³ diesla do jazdy po mie¶cie.

Data: 2018-05-22 18:26:01
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
W dniu .05.2018 o 17:22 Bolko <suryga@gmail.com> pisze:


Do hamburga nie da siê ju¿ wjechaæ dieslem

Niespe³niaj±cym EURO 5.
Obecnie w salonach s± auta z EURO 6.

TG

Data: 2018-05-22 09:40:43
Autor: przemek.jedrzejczak
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
Bez brawury w sumie to 2 ulice o ³±cznej d³ugo¶ci poni¿ej 2km ;-)

Data: 2018-05-23 21:46:47
Autor: Mateusz Bogusz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
W dniu 22.05.2018 o 18:26, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Obecnie w salonach s± auta z EURO 6.

A przechodz± "prawdziwe" testy pomiarowe? ;-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-05-23 21:49:57
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
W dniu .05.2018 o 21:46 Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl> pisze:

W dniu 22.05.2018 o 18:26, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Obecnie w salonach s± auta z EURO 6.

A przechodz± "prawdziwe" testy pomiarowe? ;-)


A kogo to interesuje :-) - wa¿ne, ¿e w dowodzie jest stosowny wpis...

TG

Data: 2018-05-25 22:53:53
Autor: Mateusz Bogusz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
W dniu 23.05.2018 o 21:49, Tomasz Gorbaczuk pisze:
A kogo to interesuje :-) - wa¿ne, ¿e w dowodzie jest stosowny wpis...

Tym co musieli mimo wszystko jechaæ na przymusowe programowanie, taki wpis nie pomaga³ :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-05-23 02:59:38
Autor: Budzik
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
U¿ytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Moj leciwy master w ktorym cala elektronika to radio wlasnie
powiekszyl swoja wartosc.

Nawet mi nie mów po masterach. Moja pierwsza robota to by³a opieka nad flot± samochodów + jakie¶
pierdo³y. A ¿e akurat trzem masterom skonczyla sie gwarancja to moim
obowi±zkiem by³o dyskusja serwisem który master (z trzech) jutro
bêdzie je¼dzi³. A starsze renówki je¿dzi³y bez problemów:)

Ale ze co? Ze Mastery awaryjne?To chyba co¶ ze¶cieprzy nich zle majstrowali....
Mam porównanie master ducato uzytkowane przez kilkadzisiat osób i master wypada bardzo bardzo dobrze.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Jacoj: ...istniej± na ¶wiecie ludzie, którzy potrafi± zepsuæ stalow± kulê...
Pszemol: No to jest nas dwu...

Data: 2018-05-26 19:33:42
Autor: jerzu.xyz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
On 23 May 2018 02:59:38 GMT, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Ale ze co? Ze Mastery awaryjne?To chyba co¶ ze¶cieprzy nich zle majstrowali....

Te nowe mo¿e i awaryjne. Problemy z DPF tam s± na porz±dku dziennym.
Jak zapali siê check engine z informacj± o DPF to przestaje dzia³aæ
np. tempomat ;)
Mój ma 12 lat, ponad 530 tys. km i jako¶ siê nie chce za bardzo psuæ.
Co prawda zaczynaj± ju¿ wychodziæ porblemy staro¶ci ;)


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2018-05-26 18:59:29
Autor: Budzik
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
U¿ytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

Ale ze co? Ze Mastery awaryjne?To chyba co¶ ze¶cieprzy nich zle majstrowali....

Te nowe mo¿e i awaryjne. Problemy z DPF tam s± na porz±dku dziennym.
Jak zapali siê check engine z informacj± o DPF to przestaje dzia³aæ
np. tempomat ;)
Mój ma 12 lat, ponad 530 tys. km i jako¶ siê nie chce za bardzo psuæ.
Co prawda zaczynaj± ju¿ wychodziæ porblemy staro¶ci ;)

Hmm.
To ja sie niestety nie znam na nich bo:
- sam mam takiego dobrego co jeszcze nie ma takich wynalazków (2009r)
- kumple z ducato i fordów customow - kazdy przerabia³ DPF  a ci z masterów III nic nie zeznaja w tym temacie.
- ogólnie mysla³em, ze we francuzach nie ma DPFów  tylko te mokre jak to sie nazywa... i ze one sa bezproblemowe...
- nowy master z tego roku to juz ma add blue... Moj nie wiem ile ma km bo kupi³em uzywanym na liczniku ma 300 ale zuzycie zamków wskazyw±³oby na 500 raczej :)
Natomiast mechanicznie super.
Jedyny problem to ciezko dzia³aj±cy ster - nie wiem czy one tak maja czy to pompa czy maglownica...? W trasie zdecydowanie wygodniejszy niz ducato.

Teraz zrobi³em pare rzeczy:
- termostat
- pompa wody
- wymiana oleju plus filtry (olej w³asny)
- tarcze plus klocki przód
- tulejka przy mocowaniu amortyzatora
Cena 1300z³ brutto z vat (czesci plus robocizna)
Przy ducato ceny zdecydowanie wyzsze...

Jakby robili takie nowe jeszcze ... nie wiem czego sie po tych wynalazkach z add blue i podwójna turbina spodziewac... Znaczy wiem czego i dlatego sie boje :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"¯ycie jest cierpieniem, pieni±dze morfin±"

Data: 2018-05-26 21:07:35
Autor: jerzu.xyz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
On 26 May 2018 18:59:29 GMT, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

fordów customow

Nowy Transit z AdBlue, przebieg 30 tys. km ju¿ dwa razy l±dowa³ w ASO
w zwi±zku z systemem dozowania tego wynalazku.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2018-05-27 06:59:28
Autor: Budzik
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
U¿ytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

fordów customow

Nowy Transit z AdBlue, przebieg 30 tys. km ju¿ dwa razy l±dowa³ w ASO
w zwi±zku z systemem dozowania tego wynalazku.

Ciekawe, s±dzi³em ze to jest bezproblemowe rozwiazanie, patrzac na to, ze tiry robi± miliony km...

Niemniej wracajac do poprzedniego tematu - mastery - one mia³y DPFy?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Ka¿dy samochód bêdzie ci móg³ s³u¿yæ do koñca ¿ycia
je¶li bêdziesz wystarczaj±co szybko je¼dzi³.

Data: 2018-05-27 09:46:44
Autor: jerzu.xyz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
On 27 May 2018 06:59:28 GMT, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Niemniej wracajac do poprzedniego tematu - mastery - one mia³y DPFy?

A co mia³y mieæ? PDF/FAP - nazwy wymienne, je¿eli o to Ci chdzi³o. DPF
to skrót z j. angielskiego a FAP to z j. francuskiego.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2018-05-27 09:59:27
Autor: Budzik
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
U¿ytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

Niemniej wracajac do poprzedniego tematu - mastery - one mia³y DPFy?

A co mia³y mieæ? PDF/FAP - nazwy wymienne, je¿eli o to Ci chdzi³o. DPF
to skrót z j. angielskiego a FAP to z j. francuskiego.

No w³asnie mia³by miec FAP czyli zupe³nie inne rozwiazanie... które uchodzi za duzo mniej problematyczne niz DPF...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Ciesz± siê w Niu Jorku dzieci, pan Bin Laden do nich leci.
On prezentów ma bez liku, dl ka¿dego po w±gliku."

Data: 2018-05-27 13:33:45
Autor: RadoslawF
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
W dniu 2018-05-27 o 11:59, Budzik pisze:

Niemniej wracajac do poprzedniego tematu - mastery - one mia³y DPFy?

A co mia³y mieæ? PDF/FAP - nazwy wymienne, je¿eli o to Ci chdzi³o. DPF
to skrót z j. angielskiego a FAP to z j. francuskiego.

No w³asnie mia³by miec FAP czyli zupe³nie inne rozwiazanie... które
uchodzi za duzo mniej problematyczne niz DPF...

Nastêpnym razem przeczytaj tekst na który odpowiadasz, mo¿e nie zrobisz
z siebie a¿ tak strasznego g³±ba.


Pozdrawiam

Data: 2018-05-27 16:59:27
Autor: Budzik
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
U¿ytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Niemniej wracajac do poprzedniego tematu - mastery - one mia³y
DPFy?

A co mia³y mieæ? PDF/FAP - nazwy wymienne, je¿eli o to Ci chdzi³o.
DPF to skrót z j. angielskiego a FAP to z j. francuskiego.

No w³asnie mia³by miec FAP czyli zupe³nie inne rozwiazanie... które
uchodzi za duzo mniej problematyczne niz DPF...

Nastêpnym razem przeczytaj tekst na który odpowiadasz, mo¿e nie
zrobisz z siebie a¿ tak strasznego g³±ba.

Wybacz ale z niewychowanym kretynem nie bede rozmawia³.
Wroc do mamusi, z³óz reklamacje dotyczace w³asnego wychowaniam, potem sprobuj jeszcze raz odpisac w taki sposób zeby dyskusja z toba mia³a chociaz jakies symptomy przyjemnosci.
Zegnam.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Je¿eli nawet OE nie widzi ¿adnych za³±czników, to ich nie ma ;)

Data: 2018-05-27 20:49:17
Autor: RadoslawF
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
W dniu 2018-05-27 o 18:59, Budzik pisze:

Niemniej wracajac do poprzedniego tematu - mastery - one mia³y
DPFy?

A co mia³y mieæ? PDF/FAP - nazwy wymienne, je¿eli o to Ci chdzi³o.
DPF to skrót z j. angielskiego a FAP to z j. francuskiego.

No w³asnie mia³by miec FAP czyli zupe³nie inne rozwiazanie... które
uchodzi za duzo mniej problematyczne niz DPF...

Nastêpnym razem przeczytaj tekst na który odpowiadasz, mo¿e nie
zrobisz z siebie a¿ tak strasznego g³±ba.

Wybacz ale z niewychowanym kretynem nie bede rozmawia³.
Wroc do mamusi, z³óz reklamacje dotyczace w³asnego wychowaniam, potem
sprobuj jeszcze raz odpisac w taki sposób zeby dyskusja z toba mia³a
chociaz jakies symptomy przyjemnosci.
Zegnam.

Ja z tob± nie zamierzam dyskutowaæ.
Pokaza³em tylko jak zrobi³e¶ z siebie g³±ba, po twojej reakcji
wnoszê ¿e zrobi³em s³usznie.


Pozdrawiam

Data: 2018-05-27 13:57:28
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
W dniu .05.2018 o 09:46 <jerzu.xyz@irc.pl> pisze:

On 27 May 2018 06:59:28 GMT, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Niemniej wracajac do poprzedniego tematu - mastery - one mia³y DPFy?

A co mia³y mieæ? PDF/FAP - nazwy wymienne, je¿eli o to Ci chdzi³o. DPF
to skrót z j. angielskiego a FAP to z j. francuskiego.


FAP i DPF to nie to samo inaczej t³umaczone. FAP to filtr "mokry" w  uk³adzie auta jest dodatek dodawany do paliwa, który wspomaga wypalanie  FAP.
DPF to filtr suchy - nie ma ¿adnego dodatku.

TG

Data: 2018-05-27 16:59:27
Autor: Budzik
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
U¿ytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...

Niemniej wracajac do poprzedniego tematu - mastery - one mia³y
DPFy?

A co mia³y mieæ? PDF/FAP - nazwy wymienne, je¿eli o to Ci chdzi³o.
DPF to skrót z j. angielskiego a FAP to z j. francuskiego.

FAP i DPF to nie to samo inaczej t³umaczone. FAP to filtr "mokry" w uk³adzie auta jest dodatek dodawany do paliwa, który wspomaga
wypalanie  FAP.
DPF to filtr suchy - nie ma ¿adnego dodatku.

Dok³adnie, 2 zupe³nie rózne technologie które niby maja realizowac podobny cel ale w dwa zupe³nie rozne sposoby.
I o ile z DPFami jest ci±gle jakis problem o tyle o problemach z FAP s³yszy sie ma³o.
Jest tylko jedno ale - trzeba tankowac do pelna i wyjezdzac zbiornik do rezerwy poniewaz wtrysk czynnika nastepuje podczas tankowania i niewazne czy tankujesz za 20z³ czy pe³en zbornik - dawka jest taka sama.
Ergo - czasem czynnik starczy ci na 30kkm a czasem na 200kkm.
A uzupe³nie to ³adnych pare stowek.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Moi ludzie pracuj± na okr±g³o! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobê!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia W³oska/Allo, Allo

Data: 2018-05-28 19:41:25
Autor: jerzu.xyz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
On Sun, 27 May 2018 13:57:28 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
<gorbi@adres.pl> wrote:

DPF to filtr suchy - nie ma ¿adnego dodatku.

Pacz Pan. A u mnie jest mokry i Ford Etis podaje "Euro IV + DPF". No
to jak to jest?

Jeszcze raz: ang. diesel particulate filter, DPF fr. filtre a particules, FAP

I nie ma tu znaczenia czy mokry czy suchy.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2018-05-28 21:40:00
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
W dniu .05.2018 o 19:41 <jerzu.xyz@irc.pl> pisze:


Pacz Pan. A u mnie jest mokry i Ford Etis podaje "Euro IV + DPF". No
to jak to jest?

A ten silnik forda nie jest od PSA? - wyja¶nia³o by dlaczego FAP nazywaj±  w nim DPF :-)
Wszêdzie pisz±, ¿e DPF jest suchy a FAP mokry, ja tego nie wymy¶li³em.


I nie ma tu znaczenia czy mokry czy suchy.
Znasz FAP suchy?

TG

Data: 2018-05-28 22:00:17
Autor: jerzu.xyz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
On Mon, 28 May 2018 21:40:00 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
<gorbi@adres.pl> wrote:

A ten silnik forda nie jest od PSA? - wyja¶nia³o by dlaczego FAP nazywaj±  w nim DPF :-)

Aha¶. A w nowej Kudze na francuski rynek dalej montuj± mokry? https://images81.fotosik.pl/1082/1dc8a9654bfe7c23.jpg

Nie, to jest suchy filtr. --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2018-05-28 22:03:06
Autor: jerzu.xyz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
On Mon, 28 May 2018 22:00:17 +0200, jerzu.xyz@irc.pl wrote:

On Mon, 28 May 2018 21:40:00 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
<gorbi@adres.pl> wrote:

A ten silnik forda nie jest od PSA? - wyja¶nia³o by dlaczego FAP nazywaj±  w nim DPF :-)

Aha¶. A w nowej Kudze na francuski rynek dalej montuj± mokry? https://images81.fotosik.pl/1082/1dc8a9654bfe7c23.jpg

Nie, to jest suchy filtr.

Tu masz kawa³ek z polskiego prospektu:

https://images82.fotosik.pl/1083/e925af766c957e34.jpg


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2018-05-29 17:20:07
Autor: Cavallino
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
W dniu 28-05-2018 o 22:03, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Mon, 28 May 2018 22:00:17 +0200, jerzu.xyz@irc.pl wrote:

On Mon, 28 May 2018 21:40:00 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
<gorbi@adres.pl> wrote:

A ten silnik forda nie jest od PSA? - wyja¶nia³o by dlaczego FAP nazywaj±
w nim DPF :-)

Aha¶. A w nowej Kudze na francuski rynek dalej montuj± mokry?

https://images81.fotosik.pl/1082/1dc8a9654bfe7c23.jpg

Nie, to jest suchy filtr.

W Fordach s± oba rodzaje.
Przynajmniej w EcoSport którego ostatnio ogl±da³em - odpu¶ci³em w³a¶nie ze wzglêdu na AdBlue w najwy¿szej wersji i brak benzyny 4x4.

Data: 2018-05-29 19:47:24
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
W dniu .05.2018 o 17:20 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

Nie, to jest suchy filtr.

W Fordach s± oba rodzaje.
Przynajmniej w EcoSport którego ostatnio ogl±da³em - odpu¶ci³em w³a¶nie  ze wzglêdu na AdBlue w najwy¿szej wersji i brak benzyny 4x4.

Dwa rodzaje? - czyli w dieslach montuj± "suchy" DPF i "mokry" FAP?
To by t³umaczy³o to zamieszanie na ulotkach.

TG

Data: 2018-05-29 22:46:52
Autor: Cavallino
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
W dniu 29-05-2018 o 19:47, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .05.2018 o 17:20 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

Nie, to jest suchy filtr.

W Fordach s± oba rodzaje.
Przynajmniej w EcoSport którego ostatnio ogl±da³em - odpu¶ci³em w³a¶nie ze wzglêdu na AdBlue w najwy¿szej wersji i brak benzyny 4x4.

Dwa rodzaje? - czyli w dieslach montuj± "suchy" DPF i "mokry" FAP?

Tego nie pisz±, tylko ¿e wszystkie diesle maj± filtr cz±stek sta³ych.
Przy czym jeden spe³nia normê Euro 6, a drugi, z EcoBlue w nazwie, normê Euro 6.2.
Ten drugi u¿ywa AdBlue.

Data: 2018-05-26 19:30:42
Autor: jerzu.xyz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
On Tue, 22 May 2018 08:22:28 -0700 (PDT), Bolko <suryga@gmail.com>
wrote:

Do hamburga nie da siê ju¿ wjechaæ dieslem

I tak siê rodz± legendy. Raptem na dwie ulice, i dieslem poni¿ej Euro
5. --
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2018-05-26 23:35:18
Autor: J.F.
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
Dnia Sat, 26 May 2018 19:30:42 +0200, jerzu.xyz@irc.pl napisa³(a):
On Tue, 22 May 2018 08:22:28 -0700 (PDT), Bolko <suryga@gmail.com>

Do hamburga nie da siê ju¿ wjechaæ dieslem

I tak siê rodz± legendy. Raptem na dwie ulice, i dieslem poni¿ej Euro
5.

Ale przeciez wiecej niemieckich miast ma Umweltzone, tyle ze w nich nie o diesle chodzi, bo stare benzyniaki tez maja
zakaz.

J.

Data: 2018-05-27 09:51:46
Autor: jerzu.xyz
Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012
On Sat, 26 May 2018 23:35:18 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ale przeciez wiecej niemieckich miast ma Umweltzone, tyle ze w nich nie o diesle chodzi, bo stare benzyniaki tez maja
zakaz.

Euro IV, Czyli diesle od 2006 i benzyna od 1993.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Propozycje obowi±zkowych systemów od 2012

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona