Propozycje zmian warunków technicznych obejmujacych pionowe znaki drogowe

Data: 2019-11-29 10:07:32
Autor: T.
Propozycje zmian warunków technicznych obejmujacych pionowe znaki drogowe
W dniu 2019-11-28 o 19:45, ąćęłńóśźż pisze:
http://kongresdrogowy.pl/files/upload/4SFD_14_LKornalewski.pdf

Jak nie będzie znaków przed garbami to zarobią mechanicy :-)
A dodanie tła fluorescencyjnego na znakach wyznaczających przejście dla pieszych spowoduje, że na filmikach nie będzie róznic między nami a Rosją :-)

T.

Data: 2019-11-29 10:09:54
Autor: BaX

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:5de0dfd4$0$557$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wczoraj pokazywali jak radzą sobie z problemem olewania przejść na Tajwanie chyba. Malują pasy na przejściach 3D, z pozcji kierowcy wyglądają jak leżace betonowe płyty.

Data: 2019-11-29 01:22:08
Autor: przemek.jedrzejczak
Propozycje zmian warunków technicznych obejmujacych pionowe znaki drogowe
Data: 2019-11-29 08:02:13
Autor: sczygiel
On Friday, 29 November 2019 03:10:24 UTC-6, BaX  wrote:

> [...]
Wczoraj pokazywali jak radzą sobie z problemem olewania przejść na Tajwanie chyba. Malują pasy na przejściach 3D, z pozcji kierowcy wyglądają jak leżace betonowe płyty.

Gdzies widzialem garby dynamiczne. dla wolnej jazdy prawie plaskie, dla szybkiej twarde i wypukle.
Ale i tu mam mieszane uczucia. Juz lepiej jak pirat jedzie a nie leci, bo jak jedzie to jakos hamowac moze...

Data: 2019-11-29 17:44:21
Autor: Shrek
W dniu 29.11.2019 o 17:02, sczygiel@gmail.com pisze:

Gdzies widzialem garby dynamiczne. dla wolnej jazdy prawie plaskie, dla szybkiej twarde i wypukle.

Ciecz nieniutonowska.

Ale i tu mam mieszane uczucia. Juz lepiej jak pirat jedzie a nie leci, bo jak jedzie to jakos hamowac moze...

To inaczej - jak z odpowiednią prędkością to na płasko, jak za szybko to zapadnia;) Spoko nie taka żeby samochód wpadł, ale 5 cm wysokości pod kątem na długości powiedzmy 40 cm, taki próg, ale na odwrót. Wyjecieć nie wyleci, ale się nauczy.

--
Shrek

Propozycje zmian warunków technicznych obejmujacych pionowe znaki drogowe