Proroctwo Beniamina Franklina (bez 藕r贸d艂owe)

Data: 2013-06-21 23:33:02
Autor: A. Filip
Proroctwo Beniamina Franklina (bez 藕r贸d艂owe)
Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> pisze:
[...]

A podasz wiarygodny link najlepiej do orygina艂u?

Ja si臋 zajmuje zwalczaniem spamu emailowego.
Codziennie mam darmowe przypomnienie 偶e napisa膰 da si臋 wszystko.

--
A. Filip
Obok wielkiej bramy zawsze jest ma艂a furtka.

Data: 2013-06-22 11:50:28
Autor: Klin
Proroctwo Beniamina Franklina (bez 藕r贸d艂owe)
W dniu 2013-06-21 23:33, A. Filip pisze:
Klin <""klin\"@wp.pl,
[...]

   http://tiny.pl/hs1qk

Data: 2013-06-22 13:30:56
Autor: A. Filip
,"> pisze:
W dniu 2013-06-21 23:33, A. Filip pisze:
Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> pisze:
[...]

A podasz wiarygodny link najlepiej do orygina艂u?

Ja si臋 zajmuje zwalczaniem spamu emailowego.
Codziennie mam darmowe przypomnienie 偶e napisa膰 da si臋 wszystko.

  http://tiny.pl/hs1qk

Linkami na wynik wyszukiwania w Google to sobie podetrzyj gdy 偶aden z
wyszukanych link贸w "nie wydaje si臋" bardzo wiarygodny bez dodatkowych
sprawdze艅.

--
A. Filip
Kocha膰 swego niewolnika jest g艂upot膮.

Data: 2013-06-22 13:41:53
Autor: Klin
W dniu 2013-06-22 13:30, A. Filip pisze:

[...]

   No to pozostaje Ci dotarcie do orygina艂u w archiwach
   pewnie Kongresu USrAelskiego.

Proroctwo Beniamina Franklina (bez 藕r贸d艂owe)