Prośba

Data: 2014-08-23 22:05:30
Autor: kamil/Endurorider.pl
Prośba
Użytkownik "TheGhost" <maverickNOSPAM@AMORKI.PL> napisał w wiadomości news:ltajnk$hj4$1mx1.internetia.pl...
Witam!

Biorąc pod uwagę, że jak dotąd nie bardzo miałem styczność z obsługą i serwisem hamulców tarczowych byłbym niezmiernie wdzięczny za jakieś konkretne, w miarę wyczerpujące kompendium wiedzy na ten temat. Tym bardziej, że słyszałem, iż można czasem podczas ich regulacji (wymiana oleju, zapowietrzanie, etc.) więcej napsuć niż zreperować.

Mam w planach napisanie czegoś takiego, ale póki co przeczytaj instrukcje producenta hamulców oraz pooglądaj ich filmy serwisowe - to BARDZO dużo daje.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Prośba