Prośba

Data: 2009-09-10 15:08:27
Autor: kigam
Prośba

Użytkownik "Jupi" <stanpol@jaroslaw.pl> napisał w wiadomości
Witam!
Wtopiłem znacznie na GPW
nie liczę na grupie na jakiegoś samarytanina ale na pomoc - polecenie
jakiegoś tradera, gościa który za  umowny % poprowadzi mój portfel

P.S.
głupawym cwaniaczkom z góry dziękuję za sarkastyczne komentarze

W ten sposób jest mało prawdopodobne byś znalazł dobrego zarządzającego, a
jak znajdziesz to skąd będziesz wiedział, że jest dobry jak Ci nie pokaże
historii swojego rachunku. Raczej poszukaj wśród znajomych.

Pzdr

Data: 2009-09-10 15:10:41
Autor: Jupi
Prośba
A jak powinienem szukać ?

Data: 2009-09-10 19:41:14
Autor: EMS
Prośba
A nijak nie szukaj.. sam sobie badz nauczycielem.. najlepsza nauka to to, ze wtopiles.. na przyszlosc bedziesz ostrozniejszy, bo inwestujesz swoja kase.. kazdy kto bedzie inwestowal nie swoja, bedzie wiecej ryzykowal.. wiem, wiem.. wtedy mozna wiecej zarobic.. ale trzeba tez miec co tracic..
pozdro
ems