Pro¶ba - SRAM PC-991 CrossStep

Data: 2009-05-01 12:58:31
Autor: Andrzej W.
Pro¶ba - SRAM PC-991 CrossStep
Andrzej W. pisze:
Kupiłem sobie ten łańcuch, niestety mój treking jest do¶ć duży i brakuje mi co najmniej dwóch ogniwek, pytałem się po rożnych serwisach ale bezskutecznie.

Może więc komu¶ z grupowiczów zostały ogniwka po skróceniu tego łańcucha, albo resztki ze starego?

Witam,

Opowiem jak sprawa się zakończyła.
Po wymianie kilku listów z Harfa Haryson, dystrybutorem tych łańcuchów, w których przekonywano mnie, że nie potrafię zmierzyć długo¶ci, i że jeszcze nie powstał rower do którego łańcuch ze 114 ogniw byłby za krótki dostałem namiary na serwis Szurkowskiego na Ciołka (W-wa).
Tam owszem mieli resztki od tych łańcuchów, ale Pan stwierdził, że ze względu na specyficzn± budowę, po rozkuciu już nie można bezpiecznie zakuć tych łańcuchów.
Dostałem więc jedno w±skie ogniwo i zakupiłem spinkę do łańcucha.
Będę więc miał dwie spinki i w miarę spokojny sen.
Przyznam, że u Szurkowskiego może i ceny s± z sufitu, ale obsługa jest miła i jak na 10 PLN, które tam zostawiłem to Pan po¶więcił mi masę czasu i wykazał dużo zrozumienia.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Pro¶ba - SRAM PC-991 CrossStep