Prośba do Grzegorza Z. i mkarwana

Data: 2012-09-21 17:00:39
Autor: boukun
Prośba do Grzegorza Z. i mkarwana
Dajcie sobie na wstrzymanie, to co robicie, to jest takie prymitywne i żałosne, że nawet dziecko z przedszkola by się tak nie ośmieszało...

Niech jeden pokaże, że jest mądrzejszy, to drugi z czasem też ustąpi...

boukun

Data: 2012-09-21 17:21:25
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

Dajcie sobie na wstrzymanie, to co robicie, to jest takie prymitywne i żałosne, że nawet dziecko z przedszkola by się tak nie ośmieszało...

Niech jeden pokaże, że jest mądrzejszy, to drugi z czasem też ustąpi...

Jestem za! --
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-21 17:28:45
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <urwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3i0le$caf$1dont-email.me...
boukun napisał:

Dajcie sobie na wstrzymanie, to co robicie, to jest takie prymitywne i żałosne,
że nawet dziecko z przedszkola by się tak nie ośmieszało...

Niech jeden pokaże, że jest mądrzejszy, to drugi z czasem też ustąpi...

Jestem za!

Mam rozumieć, że od tej pory jeden nie będzie pod drugim wklejał spamu... i niech tak już pozostanie, na wieki wieków...

boukun

Data: 2012-09-21 22:15:25
Autor: mkarwan
[...]

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-09-21 22:09:04
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k3hvpb$8if$1mx1.internetia.pl...
Dajcie sobie na wstrzymanie, to co robicie, to jest takie prymitywne i żałosne, że nawet dziecko z przedszkola by się tak nie ośmieszało...

Niech jeden pokaże, że jest mądrzejszy, to drugi z czasem też ustąpi...

To jest złośliwy dureń, ogrywający się na abc i w chamski sposób odgrywający się na katolikach.
Spotyka go to na co zasłużył.
Zwracałem mu wielokrotnie uwagę ale jak grochem o ścianę.
Ja tylko przypominam to co on wcześniej napisał.
Mogę cytować jego inne wypowiedzi, jest tego nie mało.

Data: 2012-09-21 22:18:31
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Może jeszcze w "trzy kubki" ogrywający?

Data: 2012-09-22 12:10:43
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 21 Sep 2012 22:18:31 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

mkarwan napisał:

[...]

Odpuśc im bo nie wiedzą co czynią ;))))

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-09-21 22:20:46
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3ihgp$jo1$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale to ty wyszłeś na większego złosliwca..., no i...

boukun

Data: 2012-09-21 22:23:40
Autor: pluton_
Prośba do Grzegorza Z. i mkarwana
Ale to ty wyszłeś na większego złosliwca..., no i...

Raczej na chorego pojebka.

Nullification

Data: 2012-09-21 22:33:08
Autor: mkarwan

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3iinm$blr$1node1.news.atman.pl...
Ale to ty wyszłeś na większego złosliwca..., no i...

Raczej na chorego pojebka.

Oooo. Chamidło się odezwało.
Chamstwo to twoja specjalność?

Data: 2012-09-21 22:41:08
Autor: pluton_
Prośba do Grzegorza Z. i mkarwana

> Raczej na chorego pojebka.

Oooo. Chamidło się odezwało.
Chamstwo to twoja specjalność?

Cham to moje drugie imie.
Ty jestes pojebek a ja cham.

Nullification

Data: 2012-09-22 12:11:13
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 21 Sep 2012 22:33:08 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Donoszenie na każdego to twoja?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-09-22 19:24:20
Autor: mkarwan
Prośba do Grzegorza Z. i mkarwana

Tchórz ukrywający się za anonymizerem

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?Pro=B6ba_do_Grzegorza_Z=2E_i_mkarwana?=
Date: Sat, 22 Sep 2012 12:11:13 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-09-21 22:32:19
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k3iihl$bs7$1mx1.internetia.pl...
[...]

W czym?
W tym, że cytuje jego słowa?
Zobacz na sygnaturkę jego listów.
To dureń nienawidzący katolicyzmu.

Data: 2012-09-21 22:35:59
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

A może w końcu byś obejrzał ten film? Jest dostępny w całości, w Youtubie.

Data: 2012-09-21 22:57:15
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3iise$lur$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Co w tym złego? Katolicyzm to zło, nieszczęście i całkowite zniewolenie dla Polski...

boukun

Data: 2012-09-22 09:12:22
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:k3ikm3$oes$1mx1.internetia.pl...
[...]

Robisz siebie durnia czy nim jesteś?

Data: 2012-09-22 12:10:02
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 22 Sep 2012 09:12:22 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Z ciebie robi durnia. Z ciebie trollu.

Data: 2012-09-22 19:25:23
Autor: mkarwan

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 22 Sep 2012 12:10:02 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-09-22 12:11:38
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3jocf$jd8$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ależ oczywiście, że jesteś durniem...

boukun

Data: 2012-09-22 10:05:02
Autor: u2
W dniu 2012-09-21 22:09, mkarwan pisze:
[...]

W dodatku pedalski zgrzesiu jest zydkiem ze Szczecina :-)

Data: 2012-09-22 10:06:04
Autor: u2
W dniu 2012-09-22 10:05, u2 pisze:
[...]

Oczywiscie lewackim ubeckim zydkiem, w przeciwienstwie do porzadnych
zydow. :-)

Data: 2012-09-22 11:10:54
Autor: matusm

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:505d716f$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To tutaj juz był zydokomunista Realio  widocznie tylko zmienił ksywke ale jest raczej pożyteczny  komuch bo daje właściwe swiadectwo wysokim emeryturom  rzadów ,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-09-22 12:09:00
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 22 Sep 2012 10:06:04 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ty z mkarwanem jesteście ludzkimi odpadkami.

Data: 2012-09-22 12:09:35
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 22 Sep 2012 10:05:02 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ty natomiast jesteś sowieckim smieciem z Suwałk.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-09-22 15:29:37
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

"Żydem" piszemy z dużej. Tak jak "Polakiem".

Data: 2012-09-22 16:57:49
Autor: Przemysław M.
Prośba do Grzegorza Z. i mkarwana
Dnia Sat, 22 Sep 2012 15:29:37 +0200, Grzegorz Z. napisaů(a):

u2 napisaů:

W dniu 2012-09-21 22:09, mkarwan pisze:
Uýytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisaů w wiadomoúci
Dajcie sobie na wstrzymanie, to co robicie, to jest takie prymitywne i
ýaůosne, ýe nawet dziecko z przedszkola by sić tak nie oúmieszaůo...

Niech jeden pokaýe, ýe jest mŕdrzejszy, to drugi z czasem teý ustŕpi...

To jest zůoúliwy dureń, ogrywajŕcy sić na abc i w chamski sposób
odgrywajŕcy sić na katolikach.
Spotyka go to na co zasůuýyů.
Zwracaůem mu wielokrotnie uwagć ale jak grochem o úcianć.
Ja tylko przypominam to co on wczeúniej napisaů.
Mogć cytowaă jego inne wypowiedzi, jest tego nie maůo.

W dodatku pedalski zgrzesiu jest zydkiem ze Szczecina :-)

"Ýydem" piszemy z duýej. Tak jak "Polakiem".

Ten u2 to jakiú oszoůom. Pewnie jest impotentem.

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă