Prosba do Jadrysia

Data: 2010-02-09 03:59:53
Autor: Marek
Prosba do Jadrysia

Badz dobrym grupowiczem i wklej tu decyzje odmowy przyjecia cie do
partii, wraz , z uzasadnieniem...
Przeciez to sa dokumenty historyczne - bedzie ciekawa dyskusja...

Data: 2010-02-09 13:03:50
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-09 12:59, Marek pisze:
Badz dobrym grupowiczem i wklej tu decyzje odmowy przyjecia cie do
partii, wraz , z uzasadnieniem...
Przeciez to sa dokumenty historyczne - bedzie ciekawa dyskusja...

Niestety nie mam juĹź tych dokumentĂłw.
Wiesz, nawet nie można było w tamtym czasie przypuszczać że one w XXI wieku będą dla kogoś ciekawe. Wydawało się wtedy że pseudokomuna będzie panowała w Polsce co najmniej 1000 lat.

Data: 2010-02-09 15:01:23
Autor: ` heÂŽsk `
Prosba do Jadrysia
On Tue, 09 Feb 2010 13:03:50 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Wydawało się wtedy że pseudokomuna będzie panowała w Polsce co najmniej 1000 lat.

 pseudokomuna powiadasz? a ty byles prawdziwym komunista ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-09 19:04:19
Autor: :heÂŽsk:
Prosba do Jadrysia
On Tue, 09 Feb 2010 18:59:48 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   pseudokomuna powiadasz? a ty byles prawdziwym komunista ?
Nie, nie byłem.

 tylko zwyklym. no coz, nie trzeba bylo spac na zebraniach.

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 13:07:35
Autor: Prawusek
Prosba do Jadrysia

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message

Badz dobrym grupowiczem i wklej tu decyzje odmowy przyjecia cie do
partii, wraz , z uzasadnieniem...
Przeciez to sa dokumenty historyczne - bedzie ciekawa dyskusja...

Moze prezentowal odchylenie albansko - chinskie? ;-)))))

Data: 2010-02-09 04:14:33
Autor: Marek
Prosba do Jadrysia
On 9 Lut, 13:07, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in message

> [...]
> Przeciez to sa dokumenty historyczne - bedzie ciekawa dyskusja...

Moze prezentowal odchylenie albansko - chinskie? ;-)))))

....i kubansko-koreanskie !!!

Data: 2010-02-09 13:30:33
Autor: raff
Prosba do Jadrysia
[...]

...i kubansko-koreanskie !!!

jugoslawianskie !

R.

Data: 2010-02-09 04:38:13
Autor: Marek
Prosba do Jadrysia
On 9 Lut, 13:30, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> ...i kubansko-koreanskie !!!

jugoslawianskie !

R.

Syjamskie !

Data: 2010-02-09 14:55:04
Autor: awe
Prosba do Jadrysia

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:56ea5d4a-e394-4fe6-b601-711ad94d54d5z19g2000yqk.googlegroups.com...

> ...i kubansko-koreanskie !!!

jugoslawianskie !

R.

Syjamskie !
-- -- -
 etam oni sie przerazili bo przyszedl do nich prawdziwy komunista i wyszloby to ich parchactwo
awe

Data: 2010-02-09 14:09:37
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-09 13:07, Prawusek pisze:
[...]

Żadnego odchylenia, w czasie gdy składałem te wnioski o przyjcie nie miałem wcale przekonań lewicowych, a psuudokomuny wręcz nienawidziłem. Dopiero zmieniłem zdanie na ten temat pod wpływem tego co zobaczyłem w Jugosławii. - Jak można żyć pod rządami komunistów.

Data: 2010-02-09 12:25:01
Autor: Antenka
Prosba do Jadrysia
On 9 Lut, 15:09, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Dopiero zmieniłem zdanie na ten temat pod wpływem tego co zobaczyłem w
Jugosławii. - Jak można żyć pod rządami komunistów.

A jak można  było żyć? Pod knutem?

Antenka

Data: 2010-02-09 21:59:39
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-09 21:25, Antenka pisze:

[...]

Pod jakim "knutem"? W Jugosławii żyło się dostatnio i bez strachu że się straci pracę.. Nikt nie żerował na nikim.

Data: 2010-02-09 23:34:30
Autor: awe
Prosba do Jadrysia

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hksicb$7bc$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
dobre wina tam piles?
awe

Data: 2010-02-10 12:01:18
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-09 23:34, awe pisze:
[...]

Nie, nie jestem i nigdy nie byłem smakoszem win. Za to wręcz "topiłem" się w różnych rodzajach Whisky która w Jugosławii była tania jak barszcz.  Dużo tańsza niż w naszych "Pewexach".

Data: 2010-02-10 03:10:26
Autor: zbig
Prosba do Jadrysia
On 9 Lut, 21:59, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Antenka

Pod jakim "knutem"? W Jugosławii żyło się dostatnio i bez strachu że się
straci pracę.. Nikt nie żerował na nikim.
Buhahahahahaha. Powiedz to Milovanowi Dżilasowi lub duchom tych ,
którzy i mieli mniej szczęścia od niego. Tito był zbrodniarzem,
zwłaszcza bezlitosny był wobec konkurentów do władzy, Kosowian i
pobratymców - był Chorwatem. Państwo to trzymane właśnie pod knutem
rozpadło się jak domek z kart, gdy knuta Tity zabrakło.

Data: 2010-02-10 17:36:51
Autor: awe
Prosba do Jadrysia

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b93add11-ba3a-4363-8d76-8ed10689f1d9m16g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

pobratymców - był Chorwatem. Państwo to trzymane właśnie pod knutem
rozpadło się jak domek z kart, gdy knuta Tity zabrakło.
-- -- -- -- -- -- --
znam inna wersje
awe

Data: 2010-02-10 17:53:26
Autor: cirrus
Prosba do Jadrysia
[...]

Eee, zaraz ci jadrys odpowie, że to kapitalistyczna propaganda.

--
stevep

Data: 2010-02-10 20:59:55
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-10 12:10, zbig pisze:
[...]

Tito był przede wszystkim wielkim patriotą Jugosłowiańskim. I co to znaczy że był bezlitosny wobec kogoś?

Los takiego kraju jak Jugosławia byl już przesadzony w momencie rozpadu "Układu Warszawskiego".. Skończyła się z rozpadem tego układu równowaga na świecie i kapitalistyczni bandyci nie omieszkali zniszczyć jedynego chyba państwa w którym panował komunizm.

Data: 2010-02-10 12:14:41
Autor: zbig
Prosba do Jadrysia
On 10 Lut, 20:59, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Tito był przede wszystkim wielkim patriotą Jugosłowiańskim. I co to
znaczy że był bezlitosny wobec kogoś?
To znaczy, że eliminował fizycznie swoich przeciwników, usmiercając
ich lub wsadzając na długie lata do pierdla

Data: 2010-02-11 00:48:18
Autor: raff
Prosba do Jadrysia
[...]

Nie kapitalistyczni bandyci, ale zwykli Chorwaci, Slowency.

Tak sie akurat sklada ze tez mam tam przyjaciol, ale po drugiej stronie. Slowency opowiadali mi o swojej krotkiej wojnie z Serbami.

Oni nie chcieli miec nic wspolnego z Serbia, Jugoslawią czy co to bylo. Chcieli niepodleglosci.

R.

Data: 2010-02-11 15:56:36
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-11 00:48, raff pisze:
[...]

Jasne, jak myślisz raff, ile czasu potrzeba żeby Górny Śląsk ogłosił secesję, gdyby w Czechach na granicy z Polską jankesi postawili parę  rozgłośni radiowych i TV sączących antypolski jad? Gwarantuję Ci że na efekty nie trzeba by długo czekać.   I tak jest z każdym krajem. Jankesi tak działali od samego początku, od momentu powstania USA napuszczali jednych na drugich. A zwycięzcami i tak się okazywali tylko oni.

Zapytaj się tych swoich znajomych skąd Chorwaci mieli te setki czołgów które pacyfikowały serbskie enklawy na terenie Chorwacji?

Data: 2010-02-11 16:43:22
Autor: raff
Prosba do Jadrysia
[...]

Ani troche sie nie zgadzam z analogia miedzy Slowenia a Gornym Slaskiem.

Raz, ze Slowency to odrebny narod wzgledem Serbow, Slazacy - nie.

Dwa, mieszkam na Gornym Slasku i wiem jakie sa nastroje. Nastroje separatystyczne to bzdura, to jest margines.

R.

Data: 2010-02-11 16:48:29
Autor: raff
Prosba do Jadrysia
[...]

Aha, jadrys, poczytaj sobie najpierw, poucz sie historiii, bo to co mowisz to bzdury z ktorymi sie nawet nie chce dyskutowac.

Slyszales kiedys o Krolestwie SHS ?

R.

Data: 2010-02-12 12:34:58
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-11 16:48, raff pisze:
[...]

Historię tych bałkańskich narodów znam dość dobrze.

Nie, nie bardzo kojarzę ten skrót.

Data: 2010-02-12 04:21:25
Autor: zbig
Prosba do Jadrysia
On 12 Lut, 12:34, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Historię tych bałkańskich narodów znam dość dobrze.

Nie, nie bardzo kojarzę ten skrót.

To raczej można powiedzieć , ze znasz ją dość słabo

Data: 2010-02-12 16:36:49
Autor: cirrus
Prosba do Jadrysia
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl3ed2$6c6$2news.onet.pl...
[...]

To kiepsko u ciebie z tą znajomością, ale zajrzyj do viki.

--
stevep

Data: 2010-02-12 23:55:13
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-12 16:36, cirrus pisze:
[...]

A niby dlaczego kiepsko? Historię Jugosławii (Serbii) znam lepiej od historii Polski.

Data: 2010-02-13 09:31:58
Autor: cirrus
Prosba do Jadrysia
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hl4m8h$29g$8news.onet.pl...
[...]

Jeżeli takim samym poziomie to jeszcze gorzej.

--
stevep

Data: 2010-02-12 12:32:26
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-11 16:43, raff pisze:
[...]

raff, powiedz mi dlaczego postrzegasz Serbie i Serbów jako winnych. Przecież z terenów Serbii nie wyrzucono ani jednego Słoweńca, Chorwata czy Bośniaka..  Wszyscy sobie spokojnie mieszkają w swoich domach i nikt ich nie szykanuje ani nigdy nie szykanował.

Wiesz, ja żyłem w Jugosławii i nie wyczuwałem żadnych nastrojów nacjonalistycznych.  Poza niechęcią wszystkich narodów do Albańczyków mieszkających w Kosovie.

Data: 2010-02-11 12:29:08
Autor: cirrus
Prosba do Jadrysia
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkv37v$fk5$1news.onet.pl...
[...]

Takim samym patriotą ZSRR był Stalin, a Niemiec Hitler.

--
stevep

Data: 2010-02-11 15:58:38
Autor: Jadrys
Prosba do Jadrysia
W dniu 2010-02-11 12:29, cirrus pisze:
[...]

To ty tak twierdzisz.  Ja jestem innego zdania.

Prosba do Jadrysia