Prośba do mkarwana

Data: 2012-08-17 18:05:47
Autor: Przemysław M.
Prośba do mkarwana
Przestań zasrywać to szanowne forum swoimi durnowatymi kopiami nagłówków.
Gówno cię to obchodzi kto z jakiego serwera pisze. Ja tak samo jak Marek
Woydak nie życzę sobie bys mówił o mnie żem tchórz i za czymś tam się
kryję. Masz jakąs schizę czy co? --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2012-08-17 18:59:12
Autor: mkarwan
Prośba do mkarwana
Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?iso-8859-2?Q?Pro=B6ba_do_mkarwana?=
Date: Fri, 17 Aug 2012 18:05:47 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

Data: 2012-08-17 19:29:05
Autor: Grzegorz Z.
Prośba do mkarwana
Może u socjologów cmentarnych wypada teraz okres lęgowy? --
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-17 21:47:32
Autor: mkarwan
Prośba do mkarwana
Grzegorz Z.:
"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

Grzegorz Z.:
"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Tchórz ukrywający sie za anonymizerem

From: "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?iso-8859-2?Q?Pro=B6ba_do_mkarwana?=
Date: Fri, 17 Aug 2012 19:29:05 +0200

Data: 2012-08-17 21:59:33
Autor: Lorn
Prośba do mkarwana
[cut - crap]

Przestań zaśmiecać psp i trollować... Każdy ma możliwość sprawdzenia IP.

Data: 2012-08-17 22:13:02
Autor: mkarwan
Prośba do mkarwana

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k0m7r9$5um$3usenet.news.interia.pl...
[cut - crap]

Przestań zaśmiecać psp i trollować... Każdy ma możliwość sprawdzenia IP.

Podaj IP Grzegorz Z., Przemysław M, Marek Woydak

Data: 2012-08-17 22:25:14
Autor: Grzegorz Z.
Prośba do mkarwana
mkarwan napisał:

Podaj IP Grzegorz Z., Przemysław M, Marek Woydak

Podaj powód dla którego ten IP jest ci potrzebny, sam ci go wtedy chętnie
udostępnię.

Socjologu cmentarny :)

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-18 08:32:23
Autor: Przemysław M.
Prośba do mkarwana
Dnia Fri, 17 Aug 2012 22:25:14 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

mkarwan napisał:

Podaj IP Grzegorz Z., Przemysław M, Marek Woydak

Podaj powód dla którego ten IP jest ci potrzebny, sam ci go wtedy chętnie
udostępnię.

Socjologu cmentarny :)

O co temu mkarwanowi chodzi? Po co mu moje IP? Pocztówkę z życzeniami chce
mi wysłać? A może kwiatki? ;)

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-18 21:37:09
Autor: leszek niewiadomski
Prośba do mkarwana

mkarwan napisał:

[...]

Z pocztowkami to dobry pomysl. Zyczliwi ze sciepy sla boukunowi pocztowki z Turcji, Teneryfy, Ekwadoru, Madery. Ma radosc chlop w swojej celi. Jesli bede w Izraelu to wysle mkarwanowi kartke pt. Tel Aviv by ight lub Israel by night. Pewnie sie ucieszy?
ln.

Data: 2012-08-18 22:51:55
Autor: Grzegorz Z.
Prośba do mkarwana
leszek niewiadomski napisał:

Jesli bede w Izraelu to wysle mkarwanowi kartke pt. Tel Aviv by ight lub Israel by night. Pewnie sie ucieszy?

:))))))

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-17 22:30:00
Autor: Lorn
Prośba do mkarwana
W dniu 2012-08-17 22:13, mkarwan pisze:

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
[cut - crap]

Przestań zaśmiecać psp i trollować... Każdy ma możliwość sprawdzenia IP.

Podaj IP Grzegorz Z., Przemysław M, Marek Woydak

Słuszna uwaga, ale nie zmienia to faktu, że spamujesz psp... Anonymizer`y nie są zabronione na .pl grupach więc daruj sobie ich zaśmiecanie. Pomimo, że znam twoje IP, to nick mi również nie wiele mówi, może się nam przedstawisz? :> Pewnie nie, dlatego mamy nicki. Wykorzystujesz znajomość IP do donosicielstwa, a czy to nie jest forma moderacji? też z nią przecież walczysz... Jesteś jednak obłudnym trollem.

Data: 2012-08-18 11:22:28
Autor: mkarwan
Prośba do mkarwana

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k0m9kc$8ut$2usenet.news.interia.pl...
[cut - crap]

Przestań zaśmiecać psp i trollować... Każdy ma możliwość sprawdzenia IP.

Podaj IP Grzegorz Z., Przemysław M, Marek Woydak

Słuszna uwaga,
Więc nie czepiaj Sie tego, ze stwierdzam jedynie fakty.

Data: 2012-08-18 14:21:44
Autor: Marek Woydak
Prośba do mkarwana
Dnia Sat, 18 Aug 2012 11:22:28 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Jakie fakty człowieku? Do czego potrzebne ci moje IP? No odpowiedz. Chce
wiedzieć dlaczego taki troll jak ty nazywa mnie tchórzem. Wiesz dziadku,
przy moich 182 cm i 108 kg nie boję się napompowanych chłopczyków choćby
nie wiem jak byli łysi i mieli 100% abs. Przybastuj więc dziadku zanim
kolejny raz nazwiesz kogoś tchórzem. Jeżeli się nie uspokoisz napiszę do
twego abuse. I nie jest to groźba, to jest dziaduniu obietnica.

MW

Data: 2012-08-17 21:58:53
Autor: Lorn
Prośba do mkarwana
[cut]

Przestań zaśmiecać psp i trollować... Każdy ma możliwość sprawdzenia IP.

Data: 2012-08-17 22:13:46
Autor: mkarwan
Prośba do mkarwana

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k0m7q1$5um$2usenet.news.interia.pl...
[cut]

Przestań zaśmiecać psp i trollować... Każdy ma możliwość sprawdzenia IP.

Podaj więc IP Grzegorz Z., Przemysław M, Marek Woydak

Data: 2012-08-18 08:30:37
Autor: Przemysław M.
Prośba do mkarwana
Dnia Fri, 17 Aug 2012 22:29:36 +0200, Lorn napisał(a):

[...]

Nie bardzo rozumiem o co temu gościowi chodzi. Czyżby pisanie na psp czy
scp było dopuszczalne wyłacznie ze wskazanego przez niego serwera? Nie wiem
jakie jest moje IP (prawdopodobnie 19.195.31.95 tak mi pokazuje kiedy
wchodzę na wwww) i do czego potrzebne jest mkarwanowi.Wiem tylko tyle, ze
jest to z kablówki. Nie życzę sobie by ten troll nazywał mnie tchórzem.
Jeżeli będzie robić to dalej poproszę swego ISP by zwrócił się do abuse
polskich grup dyskusyjnych o interwencję. W Niemczech takie sprawy są
załatwiane niezwłocznie i ze stanowczością. --
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

Data: 2012-08-18 08:33:55
Autor: Przemysław M.
Prośba do mkarwana
Dnia Fri, 17 Aug 2012 22:13:46 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Do czego ci to potrzebne? Chcesz mi wysłać wiązankę róż? Ty gościu przestań
lepiej mnie obrażać bo mój niemiecki ISP szybko cię uspokoi.

Data: 2012-08-18 08:39:42
Autor: Przemysław M.
Prośba do mkarwana
Dnia Fri, 17 Aug 2012 18:59:12 +0200, mkarwan napisaů(a):

Sůuchaj no koleú. Miarka sić przebraůa. Dziú zgůaszam incydent do mojego
ISP. Bćdziesz koleú musiaů odszeczkaă swoje pomówienia.
Tchórz ukrywajŕcy sie za anonymizerem

From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_M=2E?= <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 17 Aug 2012 18:05:47 +0200
Sender: "Przemyslaw M." <>

!!!
--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Prośba do mkarwana