Pro¶ba do osób które maj± program Norma

Data: 2011-01-03 10:28:12
Autor: PesTYcyD
Pro¶ba do osób które maj± program Norma
Może mi kto¶ podesłać dane jakie musi spełniać siatka ogrodzeniowa pleciona według normy PN-EN 10223-5:2002?

Data: 2011-01-03 11:42:02
Autor: ±ćęłń󶼿
Pro¶ba do osób które maj± program Norma
Jako¶ mi się od razu z p.s.p skojarzyło ;-)
I jeszcze norma na smalenie dubów (dub??).

-- -- -

Data: 2011-01-03 20:28:23
Autor: Robert Tomasik
Pro¶ba do osób które maj± program Norma
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifs4ra$am0$2news.onet.pl...
Może mi kto¶ podesłać dane jakie musi spełniać siatka ogrodzeniowa pleciona według normy PN-EN 10223-5:2002?

Ja bym jeszcze zapytał na pl.sci.inzynieria - tam większa szansa.

Data: 2011-01-04 14:31:29
Autor: ±ćęłń󶼿
Pro¶ba do osób które maj± program Norma
Zwykle najłatwiej znaleĽć podobne rzeczy na chomikuj . pl

-- -- -

Data: 2011-01-04 17:44:17
Autor: Robert Tomasik
Pro¶ba do osób które maj± program Norma
Użytkownik "±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifv7e4$ku1$1news.net.icm.edu.pl...
Zwykle najłatwiej znaleĽć podobne rzeczy na chomikuj . pl

Z tym, że jak facetowi udzieli pomocy posiadacz licencji, to bedzie to legalne, a jak skorzysta z Twojej porady i skorzysta z Chomika, to będzie "legalne inaczej".

Data: 2011-01-05 08:55:06
Autor: Misiek
[...]

1. kupic  ta norme (ostatnio sprzedaja nawet w formie elektronicznmej)
2. ewentualnie sciagnac

Pro¶ba do osób które maj± program Norma