Prosba do znawców o opinie na tem. kart graficznych

Data: 2012-02-08 15:48:30
Autor: Jacek Maciejewski
Prosba do znawców o opinie na tem. kart graficznych
Cześć
Znajomy prosił mnie o opinię która karta lepsza:
1. http://www.gral.pl/Asus+GTX550Ti+1024MB+PCI-E_638.html
2. http://www.gral.pl/PowerColor+HD6790+1024MB+PCI-E_021.html
Porównanie parametrów pokazuje że praktycznie niczym się nie różnią, ale
być może są jakieś kruczki o których taki niegrajacy laik jak ja nie wie.
Także byłbym wdzięczny za opinie o sklepie - może ktoś miał z nim kontakt.
Czy ceny odzwierciedlają jakość tych kart czy może należy zmienić wybór
karty lub sklep?
--
Jacek

Data: 2012-02-08 22:18:50
Autor: m4rkiz
"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> wrote in message news:1wy2rxs8vqorq.9mdgmb177yhy$.dlg40tude.net...
[...]

http://pclab.pl/art44498.html w szczegolnosci, a w ogolnosci http://pclab.pl/art46777.html

Prosba do znawców o opinie na tem. kart graficznych