Pro¶ba do zwolenników PiS II

Data: 2010-06-04 18:35:09
Autor: Rafał Lepudruk
Pro¶ba do zwolenników PiS II
Prosiłem was o podanie wzrostu. Dotyczyło to wył±cznie tych wyższych niż 150. Niestety nikt się nie pochwalił wzrostem wyższym, a tym samym moje domysły się potwierdziły.

R.L.

Data: 2010-06-04 19:11:04
Autor: Tomy M.
Pro¶ba do zwolenników PiS II

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c092c59$4$2589$65785112news.neostrada.pl...
Prosiłem was o podanie wzrostu. Dotyczyło to wył±cznie tych wyższych niż 150. Niestety nikt się nie pochwalił wzrostem wyższym, a tym samym moje domysły się potwierdziły.

26 cm  :)

Tomy M.

Data: 2010-06-04 10:16:53
Autor: Hans Kloss
Pro¶ba do zwolenników PiS II
On 4 Cze, 19:11, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U ytkownik "Rafa Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:4c092c59$4$2589$65785112news.neostrada.pl...

> Prosi em was o podanie wzrostu. Dotyczy o to wy cznie tych wy szych ni
> 150. Niestety nikt si nie pochwali wzrostem wy szym, a tym samym moje
> domys y si potwierdzi y.

26 cm  :)

Fuj, nieładnie, kobiety też czytaj± grupę. Zaraz zaczn± dopytywać czy
we wzwodzie czy w zwisie ;)
Btw  niech kto¶ rzeknie temu pedrylowi papudrakowi żeby takie ankiety
sobie może robił  na pedalskich forach, tu się ponoć o polityce...
J-23

Data: 2010-06-04 19:31:00
Autor: awe
Pro¶ba do zwolenników PiS II

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ea71c75c-3fe2-4f84-aa88-bf10e8f7fa35r27g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Btw  niech kto¶ rzeknie temu pedrylowi papudrakowi żeby takie ankiety
sobie może robił  na pedalskich forach, tu się ponoć o polityce...
to jakis komuszy dzieciak, prostaczek, taki janko muzykant XX1 wieku. mentalnie to burak
awe

Data: 2010-06-05 00:07:21
Autor: Tomy M.
Pro¶ba do zwolenników PiS II
[...]