Prosba o identyfikacje filmu

Data: 2009-04-09 00:02:48
Autor: amdyss@gmail.com
Prosba o identyfikacje filmu
Witam szanownych grupowiczow!

Film z tego co pamietam zdaje sie dunski - conajmniej 2 razy czesciowo
widzialem go w TVP2.
Zasniezona Kopenhaga. Pewnego dnia pani policjant wracajac do swojej
kamienicy dowiaduje sie ze jej sasiad (chyba maly chlopczyk) spadl z
dachu budynku. Rusza sledztwo, ktore utyka w martwym punkcie, komus
zalezy na tym zeby prawda nie wyszla na jaw bo chlopiec mial chyba
jakies zdolnosci paranormalne.
Srodka za bardzo nie pamietam :) - potem akcja przenosi sie na
Grenlandie.
To tyle - mam  nadzieje ze ktos pomoze :)

pozdr. Andy

Data: 2009-04-09 09:11:10
Autor: aL

http://www.imdb.com/title/tt0120152/

Data: 2009-04-09 00:16:06
Autor: amdyss@gmail.com
On 9 Kwi, 09:11, aL <biga...@wp.pl> wrote:
amd...@gmail.com pisze:

> To tyle - mam  nadzieje ze ktos pomoze :)

http://www.imdb.com/title/tt0120152/

BINGO!!! :)
Dziekuje

Andy

Data: 2009-04-10 01:42:38
Autor: Moon
Uzytkownik wrote:
> Zasniezona Kopenhaga. Pewnego dnia pani policjant wracajac do swojej
kamienicy dowiaduje sie ze jej sasiad (chyba maly chlopczyk) spadl z
dachu budynku.

Ale ksiazka jest lepsza:)
Smilla's Sense of Snow

moon