Pro¶ba o identyfikację rowerka

Data: 2018-03-20 16:51:52
Autor: ToMasz
Pro¶ba o identyfikację rowerka
W dniu 20.03.2018 o 10:43, Miłosz K. pisze:
Witam!

Mam następuj±c± pro¶bę. Jestem w posadaniu takiego oto rowerka:

https://goo.gl/5XMTwj
https://goo.gl/EfapRH

Rower ma co najmniej 20 lat.
my¶lę że więcej dużo więcej. szukaj wybitych numerów.

a jesli nie co to
dokładnie za rowerek. Będę bardzo wdzięczny za pomoc

Zważ go. waga Ci powie czy to jest fajny rowerek czy stary "zombie" który jakim¶ cudem unikn±ł  złomowania.

ToMasz

Data: 2018-03-21 09:09:15
Autor: cytawa
ToMasz pisze:

Zważ go. waga Ci powie czy to jest fajny rowerek czy stary "zombie"
który jakim¶ cudem unikn±ł  złomowania.

Przypuszczam, ze to kolarzowka z lat 80-tych. Nie sadze, ze to byl top z tamtych czasow. Szacuje mase na 10.0-11 kg.

Jan Cytawa

Pro¶ba o identyfikację rowerka