Pro¶ba o jak±¶ opinię na temat Samsung AV-R720R

Data: 2009-06-23 22:31:49
Autor: Buster
Pro¶ba o jak±¶ opinię na temat Samsung AV-R720R
Witam.
Potrzebowałbym jak±¶ opinię na temat amplitunera Samsung AV-R720R.
W sieci znalazłem różne opinie. A Wy co na ten temat s±dzicie??
Skłaniam się co do Samsunga z tego względu, że mam już TV Samsunga i BDP Samsunga. Fajnie by było dokompletować ampli. Ale nie wiem, czy ten Samsung jest dobry.

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski

Data: 2009-06-23 22:59:42
Autor: Gatar
Pro¶ba o jak±¶ opinię na temat Samsung AV-R720R

Użytkownik "Buster" <radob@w1pos.p.lodz.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1re3b$5mm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Osobi¶cie nie polecam.
Lepsza Yamaha, może Denon ew. Onkyo.

pozdrawiam
Gatar

Pro¶ba o jak±¶ opinię na temat Samsung AV-R720R