Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan

Data: 2009-04-14 21:29:41
Autor: Plissken
Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan
Witam,

czy ktos z szanownych grupowiczow moze obejrzec zoltego Goldasa, stojacego u Adammotocykle na Opolskiej/Jesionowej? Jest wystawiony na allegro tu:

http://tinyurl.com/c77mdo

Mam do Pyrlandii ponad 350 w jedna strone i bede bardzo zobowiazany, jesli ktos z doswiadczeniem moglby rzucic okiem na ten egzemplarz. Prosze o kontakt na maila, GG 4473297 lub kom. 600 958 882.

Uprzedzajac wszystkich zlosliwcow i przesmiewcow, nie - to nie jest moto dla mnie, ale dla dobrego znajomego, ktoremu chce pomoc.

pozdrawiam,

Plissken

Data: 2009-04-14 23:03:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan
Plissken wydusił z siebie te słowy:

(...)

Z mojej strony moge Ci powiedzieć, ze to solidna firma. Nie mają najlepszych cen na swiecie - ale kupując u nich, jesli mówią, ze bezwypadkowy i jesli mówią, ze nie kręcony licznik - to tak wlasnie jest.
Papiery dają jakie trzeba, motorki są w stanie takim - w jakim są przedstawione przez obsługe.
Sam u nich jedno moto kupowałem, poza tym znam jednego jegomościa współpracującego z Adammotocykle.

Goldasa nie widzialem, ale sprzeający jest solidny.

ps. i chętnie bierze zakupione u niego motocykle w rozliczeniu, jesli przychodzi czas na zmiane.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-15 09:36:13
Autor: Kuczu
Kuba (aka cita) pisze:

Sam u nich jedno moto kupowałem, poza tym znam jednego jegomościa współpracującego z Adammotocykle.

To go popros zeby kupili sobie na firme slownik ortograficzny :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-15 09:45:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan
Kuczu wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) pisze:

Sam u nich jedno moto kupowałem, poza tym znam jednego jegomościa
współpracującego z Adammotocykle.

To go popros zeby kupili sobie na firme slownik ortograficzny :)

    Wot jusnet pełną gębą.
Jak sie nie ma do czego przyczepić merytorycznie .. to zawsze sie coś znajdzie, choćby ortografia.

:P

Data: 2009-04-15 09:48:07
Autor: Kuczu
Kuba (aka cita) pisze:

   Wot jusnet pełną gębą.
Jak sie nie ma do czego przyczepić merytorycznie .. to zawsze sie coś znajdzie, choćby ortografia.

Ale widziales to ogloszenie ? Niby powazna firma, ciaga z usa motury za ciezkie pieniadze a ogloszenie sklecone jakby je pisal 8 latek. To takie troche zenujace, nie uwazasz ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-15 10:11:12
Autor: (pj)
Kuczu pisze:
Niby powazna firma, ciaga z usa motury za ciezkie pieniadze a ogloszenie sklecone jakby je pisal 8 latek. To takie troche zenujace, nie uwazasz ?

tia...
"orginalny przebieg 20000 Mph"
żenua

--

pozdr
pj

Data: 2009-04-15 10:17:55
Autor: Kuczu
(pj) pisze:

"orginalny przebieg 20000 Mph"
żenua

NO mnie akurat wywrocily na plecy "gumole". To takie dorosle Gumisie ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-15 10:36:27
Autor: Easy

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:gs457k$8ig$1news.wp.pl...
(pj) pisze:

"orginalny przebieg 20000 Mph"
żenua

NO mnie akurat wywrocily na plecy "gumole". To takie dorosle Gumisie ?

Ty, no przestac:) starzy motorzysci tak własnie mówia ;)

Spotkałam sie z Ty milion razy;) jakos tak mniej kanciato brzmi ;)

E.

Data: 2009-04-15 10:21:30
Autor: KLOSZ
(pj) pisze:

tia...
"orginalny przebieg 20000 Mph"
żenua

No co Ty? To przeciez bardzo oryginalne jezeli goldas przebiega 20000 mil w godzine, nie?

--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-04-15 11:44:42
Autor: (pj)
KLOSZ pisze:

No co Ty? To przeciez bardzo oryginalne jezeli goldas przebiega 20000 mil w godzine, nie?

No w sumie nawet trochę wygląda jak prom kosmiczny... ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-04-15 10:58:54
Autor: Kuba \(aka cita\)
Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan
(pj) wydusił z siebie te słowy:

Kuczu pisze:
[...]

ogłoszenia nie oglądałem ... hmm

Wiecie co .. z ciekawości podjade tam po południu zobaczyć tego Goldasa.
Chce sie ktoś spotkać?

791 792 009

Mysle, ze gdzies tak kolo 14-15 powinienem tam byc - ew. kwestia umówienia sie.

Data: 2009-04-15 17:22:52
Autor: Kuba \(aka cita\)
Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan
Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:

Mysle, ze gdzies tak kolo 14-15 powinienem tam byc - ew. kwestia
umówienia sie.

No wiec byłęm ..

Jakie było moje zdziwienie, jak go nie zastałem!!!

Goldas jest w rezerwacji i jesli sie tam ten ktosik nie rozmysli, to Goldas jest sprzedany.
Niestety nie moglem go obejrzec, bo był u nich w warsztacie, ale rozmawialem z ich mechaniorem.
Rozmowa była o moim VTXie i tylko napomknąłem o żółtym Goldwingu, wiec zakladam, ze nie miał powodów wciskać kitu.
Goldas jest w bdb stanie i jest super utrzymany. Nie ma sie do czego doczepic.
Mają do sprzedaży jeszcze dwa Goldwingu ( OIDP '91 oraz '93 - oba 1500) z przebigami 110tys oraz 127 tys (chyba km)
Zakladam, ze gdyby cofali liczniki - w tych też cyferki wskazywałyby co innego.

Motorki mają drogie, ale kilka fajnych sztyk widzialem (np. piękna MidnighStar 1,9 czy jak to sie tam pisze)
Bardzo fajna Yamaha BT 1,1 oraz piękna Valkirya.
Sęk w tym, ze Valkiria jest za 34tys zł (sic!) i pamiętam ją jeszcze jak w zeszłym sezonie kupowałem swoje pierwsze moto (bo w sezonie zmienialem je później na większe)

ps. swoją drogą ciekawe czy zarezerwował ją autor tego wątku...

Data: 2009-04-15 08:27:42
Autor: Norbi
Plissken pisze:
[...]

Ja rozumiem nawrocic sie na motocykle - ale zeby od razu
na takiego mastodonta ?

Po FZ6 to bedzie diametralna przesiadka :)

Norbi
KFazer'03

Prosba o obejrzenie Goldwing`a Poznan