Data: 2011-09-28 09:36:50 | |
Autor: ursynek | |
Pro¶ba o ocenę XJ600 | |
Witam
proszę o ocenę http://otomoto.pl/yamaha-xj-600s-diversion-idealny-polecam-M2860396.html Czy 80ty¶ przebiegu na ten silnik to dużo? Na co zwrócić szczególn± uwagę podczas oględzin? Pozdrawiam i dzięki za wszelkie sugestie. ursyn |
|
Data: 2011-09-28 11:07:45 | |
Autor: juhass | |
Prośba o ocenę XJ600 | |
W dniu 2011-09-28 09:36, ursynek pisze:
Witam Z tego co pamiętam xj600 zawsze uchodziła za dość niezawodny sprzęt, tutaj masz model z końca produkcji, wyleczony z wszelkich chorób wieku dziecięcego. 80tys wygląda realnie, tak więc nie przejmował bym się tym za nadto, zawsze możesz kupić taki sam, albo bardziej "zmęczony" z przebiegiem 30 tys, albo 20, czy ile tam chcesz. Sprawdź go w miarę dokładnie a przebiegiem się nie przejmuj. Obserwuj kolor spalin na rozgrzanym silniku (czy moto nie pije oliwy w ilościach hurtowych), ewentualnie jak masz możliwość sprawdź stopień sprężania i posłuchaj silnika pod kątem stuków i innych takich. Reszta jak w każdym moto- czy proste, czy nie leżało zbyt poważnie i czy dobrze naprawione jeśli się drobna gleba trafiła. Wydaje mi się, że oto warte uwagi choc trzeba dokładnie sprawdzić. Ja tam wole mieć 80tys przebiegu w 13-letnim moto, niż 20-30... -- Pozdrawiam: juhass (vfr800) gliwice/trzebinia |
|
Data: 2011-09-28 11:13:09 | |
Autor: blachu | |
Pro¶ba o ocenę XJ600 | |
Czy 80ty¶ przebiegu na ten silnik to dużo? Co¶ taka "za ładna" i praktycznie brak zdjęć z prawej strony. Moja jest z tego samego roku i wygl±da troszkę gorzej - a nie zaliczyła gleby i ma ponad dwukrotnie mniejszy przebieg. Zastanawia mnie nalepka YAMAHA nad lamp± - ja mam j± pod szyb± a nie na szybie. Po za tym nie przejmuj się grzechocz±cym koszykiem sprzęgłowym - ten typ tak ma :) 80 kkm to tak ¶rednio podobno 100 kkm to żaden problem - pytanie czy były ustawiane zawory we wła¶ciwym czasie. SprawdĽ czy nie dymi na niebiesko, równo pracuje, nie ¶ci±ga, nie cieknie na lagach, luz na łożysku główki ramy czy nie jest klejona i malowana owiewka. SprawdĽ wyeksploataowanie podnóżków - u mnie widać zużycie - jak na tym egzemplażu nie widać tz były wymieniane. A jeszcze jedno - na rynek Zachodnieuropejeski mogła być zdławiona - sprawdĽ w papierach jaka jest moc - powinno być 62KM Pozdrwiam Andrzej XJ 600S Diversion '98 |
|
Data: 2011-09-28 12:08:25 | |
Autor: ursynek | |
Pro¶ba o ocenę XJ600 | |
W dniu 2011-09-28 11:13, blachu pisze:
Zastanawia mnie nalepka YAMAHA nad lamp± - ja mam j± pod szyb± a nie na Z tego co widzę na aukcjach i w sieci, niektóre maj± na szybie, zazwyczaj te po 98, a starsze pod szyb±. Dzięki za podpowiedĽ :) Pozdrawiam ursyn |
|
Data: 2011-09-28 12:27:06 | |
Autor: primuss | |
Pro¶ba o ocenę XJ600 | |
On 28 Wrz, 11:13, "blachu" <bla...@op.pl> wrote:
> Czy 80ty¶ przebiegu na ten silnik to dużo? To by oznaczalo, ze moto rocznie robilo 3000 km. Gdzie sie zdazylo tak sponiewierac? IMHO to oznacza ze Twoj motocykl moze miec skrecony licznik, Ogolnie motocykl wyglada niezle - oryginalne kierunki z przodu i z tylu, ciezarki na kierownicy i lusterka, oryginalne wydechy (a nie "tjuningowe" jak to czesto u francuzow) i oslony na lagach, oryginalne podnozki (albo nowe, w kazdym razie dystanse niezjechane jak to czesto bywa w poszlifowcach). Malo prawdopodobne zeby handlarzowi chcialo sie te wszystkie elementy wymieniac, chyba ze poskladany z 2 sztuk. No i deklaruje moto jako bezwypadkowe - jak ma dzialalnosc gospodarcza to powazna rzecz, bo jest podstawa do zerwania umowy z tytulu rekojmi (niezgodnosc towaru z umowa). Pytanie czy lakier oryginalny bo cos za bardzo sie swieci - moze polerowany. Ogolnie jakbym mial nie dalej niz 100 km to moze bym sie pofatygowal obejrzec. -- pozdr. primuss FZ6n |
|
Data: 2011-09-28 23:03:19 | |
Autor: blachu | |
Pro¶ba o ocenę XJ600 | |
To by oznaczalo, ze moto rocznie robilo 3000 km. Gdzie sie zdazylo tak
sponiewierac? IMHO to oznacza ze Twoj motocykl moze miec skrecony licznik, Nie miał skręconego licznika. Mam go praktycznie od nowo¶ci - chodzi wła¶nie o lakier. U mnie tu i ówdzie jakie¶ odpryski i ryski, ¶lady po tankbagu i po bagażu wożonym za zadupkiem - zmatowienia. Po prostu normalne ¶lady eksploatacji... Pozdrawiam Andrzej XJ600'S Diversion '98 |
|
Data: 2011-09-29 07:08:28 | |
Autor: ursynek | |
Pro¶ba o ocenę XJ600 | |
W dniu 2011-09-28 21:27, primuss pisze:
Ogolnie motocykl wyglada niezle - oryginalne kierunki z przodu i z Dziękuję za opinię, prawa strona mało eksponowana - po delikatnej parkingówce. Lakier oryginalny, sprzęgło trochę hała¶liwe ale do przeżycia :) Jest moja :) Pozdrawiam ursyn XJ600'S Diversion '98 |