Pro¶ba o ocenę XJ600

Data: 2011-09-28 11:13:09
Autor: blachu
Pro¶ba o ocenę XJ600
Czy 80ty¶ przebiegu na ten silnik to dużo?
Na co zwrócić szczególn± uwagę podczas oględzin?

Co¶ taka "za ładna" i praktycznie brak zdjęć z prawej strony.
Moja jest z tego samego roku i wygl±da troszkę gorzej - a nie zaliczyła gleby i ma ponad dwukrotnie mniejszy przebieg.
Zastanawia mnie nalepka YAMAHA nad lamp± - ja mam j± pod szyb± a nie na szybie.
Po za tym nie przejmuj się grzechocz±cym koszykiem sprzęgłowym - ten typ tak ma :)
80 kkm to tak ¶rednio podobno 100 kkm to żaden problem - pytanie czy były ustawiane zawory we wła¶ciwym czasie.
SprawdĽ czy nie dymi na niebiesko, równo pracuje, nie ¶ci±ga, nie cieknie na lagach, luz na łożysku główki ramy czy nie jest klejona i malowana owiewka.
SprawdĽ wyeksploataowanie podnóżków - u mnie widać zużycie - jak na tym egzemplażu nie widać tz były wymieniane.
A jeszcze jedno - na rynek Zachodnieuropejeski mogła być zdławiona - sprawdĽ w papierach jaka jest moc - powinno być 62KM

Pozdrwiam
Andrzej
XJ 600S Diversion '98

Data: 2011-09-28 12:08:25
Autor: ursynek
Pro¶ba o ocenę XJ600
W dniu 2011-09-28 11:13, blachu pisze:
Zastanawia mnie nalepka YAMAHA nad lamp± - ja mam j± pod szyb± a nie na
szybie.

Z tego co widzę na aukcjach i w sieci, niektóre maj± na szybie, zazwyczaj te po 98, a starsze pod szyb±.

Dzięki za podpowiedĽ :)

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2011-09-28 12:27:06
Autor: primuss
Pro¶ba o ocenę XJ600
On 28 Wrz, 11:13, "blachu" <bla...@op.pl> wrote:
> [...]

Moja jest z tego samego roku i wygl±da troszkę gorzej - a nie zaliczyła
gleby i ma ponad dwukrotnie mniejszy przebieg.

To by oznaczalo, ze moto rocznie robilo 3000 km. Gdzie sie zdazylo tak
sponiewierac? IMHO to oznacza ze Twoj motocykl moze miec skrecony
licznik,

Ogolnie motocykl wyglada niezle - oryginalne kierunki z przodu i z
tylu, ciezarki na kierownicy i lusterka, oryginalne wydechy (a nie
"tjuningowe" jak to czesto u francuzow) i oslony na lagach, oryginalne
podnozki (albo nowe, w kazdym razie dystanse niezjechane jak to czesto
bywa w poszlifowcach). Malo prawdopodobne zeby handlarzowi chcialo sie
te wszystkie elementy wymieniac, chyba ze poskladany z 2 sztuk. No i
deklaruje moto jako bezwypadkowe - jak ma dzialalnosc gospodarcza to
powazna rzecz, bo jest podstawa do zerwania umowy z tytulu rekojmi
(niezgodnosc towaru z umowa). Pytanie czy lakier oryginalny bo cos za
bardzo sie swieci - moze polerowany.
Ogolnie jakbym mial nie dalej niz 100 km to moze bym sie pofatygowal
obejrzec.

--
pozdr.
primuss

Data: 2011-09-28 23:03:19
Autor: blachu
Pro¶ba o ocenę XJ600
To by oznaczalo, ze moto rocznie robilo 3000 km. Gdzie sie zdazylo tak
sponiewierac? IMHO to oznacza ze Twoj motocykl moze miec skrecony
licznik,

Nie miał skręconego licznika.
Mam go praktycznie od nowo¶ci - chodzi wła¶nie o lakier.
U mnie tu i ówdzie jakie¶ odpryski i ryski, ¶lady po tankbagu i po bagażu wożonym za zadupkiem - zmatowienia.
Po prostu normalne ¶lady eksploatacji...

Pozdrawiam
Andrzej

XJ600'S Diversion '98

Data: 2011-09-29 07:08:28
Autor: ursynek
Pro¶ba o ocenę XJ600
W dniu 2011-09-28 21:27, primuss pisze:
[...]

Dziękuję za opinię, prawa strona mało eksponowana - po delikatnej parkingówce. Lakier oryginalny, sprzęgło trochę hała¶liwe ale do przeżycia :)

Jest moja :)

Pozdrawiam
    ursyn

XJ600'S Diversion '98