Prosba o ocene zabezpieczenia roweru

Data: 2009-08-25 16:10:39
Autor: nim
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Witam

Posiadam zabezpieczenie jak na zdjeciu -> http://img40.imageshack.us/img40/8450/linka.png
Ciekaw jestem czy moge spokojnie zostawiac rower przypiety taka
linka?. Czy tez, rowniez na takie zabezpieczenia zlodzieje maja swoje
sposoby?

Z góry dzieki za wszelkie komentarze.

-- -
Pozdrawiam Piotras

Data: 2009-08-26 07:02:58
Autor: mariusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Posiadam zabezpieczenie jak na zdjeciu -> http://img40.imageshack.us/img40/8450/linka.png

Wyglada solidnie.

Data: 2009-08-26 09:01:48
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-08-26 07:02, Użytkownik mariusz napisał:
Posiadam zabezpieczenie jak na zdjeciu -> http://img40.imageshack.us/img40/8450/linka.png

Wyglada solidnie.

Przy nożycach saperskich nic nie wygląda solidnie
no może poza ulockami.
Generalnie jak masz chodliwy sprzęt i jest parkowany
systematycznie w tym samym miejscu to jego kradzież
jest tylko kwestią czasu.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-26 09:23:33
Autor: AL
RadoslawF pisze:
[...]

ale to sie sklada z tulejek, ktore przy probie uciecie zaginaja sie - utrudniajac przeciecie - wiec IMHO powinno to byc tak samo skuteczne (=upierdliwe) jak ulock - a bardziej funkcjonalne od ulocka

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-26 09:56:24
Autor: Rem
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Remek wymodził:

RadoslawF pisze:

> [...]

ale to sie sklada z tulejek, ktore przy probie uciecie zaginaja sie - utrudniajac przeciecie - wiec IMHO powinno to byc tak samo skuteczne (=upierdliwe) jak ulock - a bardziej funkcjonalne od ulocka

Takich linek sie nie przecina tylko atakuje zamek.
Na tulei zamka masz taką naklejkę, pod nią jest bolec (ta naklejka niby
to maskuje) i chyba wywala się ten bolec.
Dokładnie nie wiem ale koleś miał taką linkę (mam ją w magazynku nawet,
jak chcecie to mogę foto wrzucić) i kiedyś zostawił rower i jak wrócił
to ta naklejka była zerwana, a w pobliżu tego bolca były rysy - menel
który chciał to ukraść nie zdążył.
A rower to był Wagant :)

Data: 2009-08-26 15:15:41
Autor: mariusz

Użytkownik "Rem" <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości news:h72pr6$807$1news.onet.pl...
[...]

Tak. Chcielibyśmy foto.

Data: 2009-08-26 15:54:04
Autor: Rem
> [...]

> to maskuje) i chyba wywala się ten bolec.
> Dokładnie nie wiem ale koleś miał taką linkę (mam ją w magazynku nawet,

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/55e94fb1bc71b7b1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bd0487f1518bcec9.html

tak to wyglądało po kilku/nastu minutach pozostawienia roweru zapiętego
bez opieki.
Ale nie wiem jak można wyjąć ten bolec.

Data: 2009-08-26 09:09:32
Autor: Mateusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
ee takie coś to lipa. Mam propozycję:

Ściągnij łańcuch, wyjmij koła, wypnij linki, potraktuj sztycę
podsiodłową i jarzmo siodła poxipolem a resztki podłącz pod źródło
zasilania i powieś kartke - uwaga - pod napięciem. Nikt Ci tego nie
ruszy. Tak jak w tej wózkarni !

Data: 2009-08-26 08:57:36
Autor: AL
nim pisze:
[...]

ile wazy Twoja linka?

ogladalem podobna w sklepie - ale raczej z rowerem bym ja nie wozil (ciezka) - z motorem - juz bardziej.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-26 08:58:08
Autor: Ziemo
nim pisze:

[...]

Do przecie;cia w sekund 5.

--
Ziemo

Data: 2009-08-31 14:49:06
Autor: MichałG
On 2009-08-26, Ziemo wrote:
nim pisze:

[...]

hm... szlifierka kątowa?   ;)- ale stawiam na min 10-15 sek, i kupe hałasu

Pozdrawiam
michał

Data: 2009-08-26 09:22:40
Autor: Alfer_z_pracy
nim napisal:
Posiadam zabezpieczenie jak na zdjeciu -> http://img40.imageshack.us/img40/8450/linka.png
Czy tez, rowniez na takie zabezpieczenia zlodzieje maja swoje
sposoby?

Mamy... Czasem z kumplami rabiemy bajki co stoja pod Arkadia albo gdzies na miescie. Monitoring nie dziala wiec jest luz a frajerzy przypinaja je slabymi zapieciami. Taki jak pokazales to nie dalej jak 3 dni temu up&&^lem specjalnymi nozycami nie profesjonalnymi, ot z marketu. Pare mocnych ruchów w odpowiednim miejscu i zapiecie daje dupy. No i mi sie to oplaca bo za nozyce dalem 80 zl a osprzet z jednego rowera wychodzi na allegro kolo 200. Chyba ze rower kijowy to sie go calego za dwie stówy opycha kolesiowi na bazarku w sobote rano i tez jestem do przodu :) Wlasciwie jak mam czas to kazde zapiecie rozwale jak warto bo czasem ludzie zostawiaja wypasione bajki. A tak na szybko to jesli to nie jest dobry ulok, lancuch albo bardzo solidna gruba linka (taka za 400 zl) to to jest kwestia 5 minut. Kolo zaslania ze niby cos tam naprawia, ja staje z boku zeby miec punkt podparcia o ziemie albo o kawalek plota, nasadzam metrowa rurke i nie ma bata zeby taka linka nie strzelila.

Pozdro
yo
A.

Data: 2009-08-26 09:27:12
Autor: fabian
nim wrote:
[...]

Z gĂłry dzieki za wszelkie komentarze.

Ile za nie zapłaciłeś i ile waży?

Fabian.

Data: 2009-08-26 10:23:07
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 26.08.2009 01:10 użytkownik nim napisał :
[...]

Pomijając inne kwestie, szkoda, że nie widać jaki jest typ zamka.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-26 12:20:41
Autor: lenicz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru

Uzytkownik "nim"
Ciekaw jestem czy moge spokojnie zostawiac rower przypiety taka
linka?.

Jesli masz porzadny rower i chcesz go bez nadzoru na dluzszy czas zostawiac to niestety. W najlepszym razie jakas gnida ukradnie Ci kolo, siodelko itd.
Najpewniejsze zabezpieczenie w takiej sytuacji to...kupno makrokesza ( najlepiej zorana uzywke)  bedzie mala strata a i dla zlodzieja kiepski kasek.  Zabezpieczenia wszelkiej masci sa dobre ale w sytuacji gdy masz caly czas rower na oku i w nieduzej odleglosci.

Data: 2009-08-26 04:32:20
Autor: nim
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Witam

Zamek taki jak w tym ULocku http://image.ceneo.pl/data/products/1766314/product.jpg

Kupiona w Decathlonie za ~50zl, waga ~2kg. Faktycznie na tulei jest
naklejka, bolca nie widzialem (sprawdze jak bede w domu). Tak sadzilem
ze jest jakis sposob na zamek. Szkoda bo mialem nadzieje, ze tak
solidna linka powstrzyma choc czesc potencjalnych zlodzieji.

Dzieki za odzew i opinie.

--
Pozdrawiam Piotras

Data: 2009-08-26 13:55:26
Autor: Ziemo
nim pisze:

ze jest jakis sposob na zamek. Szkoda bo mialem nadzieje, ze tak
solidna linka powstrzyma choc czesc potencjalnych zlodzieji.

Takich co by to chcieli re;kami rozrywac' to moz.e, ale d?ubaczy zamkowych raczej tylko zache;ci a pod noz.ycami to strzeli jak kaz.da inna. Do roweru za ~50z? jak znalaz? sie; nada.

--
Ziemo

Data: 2009-08-26 14:11:19
Autor: Mariusz Kruk
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ziemo"
Takich co by to chcieli re;kami rozrywac' to moz.e, ale d?ubaczy zamkowych raczej tylko zache;ci a pod noz.ycami to strzeli jak kaz.da inna. Do roweru za ~50z? jak znalaz? sie; nada.

Możesz pisać po polsku?
(hint: charset)

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-08-26 13:59:55
Autor: reme.k
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Witam

Zamek taki jak w tym ULocku
http://image.ceneo.pl/data/products/1766314/product.jpg
To takie zamki otwiera się rurką zrobioną z długopisu :)
Przynajmniej jakiś czas temu Kryptonite wypuściło serię ulocków które tak
właśnie działały.

[...]
Część powstrzyma.
Z tym bolcem to tak wykoncypowałem że złodziej chciał sforsować zamek w ten
sposób, też nie wiedziałem że tam jest jakiś bolec i że ta naklejka ma go maskować.

Najlepiej nie żałować kasy na zabezpieczenie.
Ja kupiłem jakiś czas temu Kryptonit Evolution, kosztował prawie tyle co rower
którym go zapinam. I zostawiam rower na długo nawet w różnych miejscach i od
ponad roku nic się nie dzieje.

A wystaw tą linkę na Allegro i cześć.

Data: 2009-08-26 20:49:22
Autor: Andrzej W.
nim pisze:
[...]

Cześć,

Tak ze zdjęcia to trudno powiedzieć, ale jeśli dałeś za to 50 PLN to raczej za dobre nie będzie.
Cena niska, ale waga ok. 2 kg może świadczyć, że pancerz jest solidny.

W dobrych linkach pancerz jest robiony z dobrej hartowanej stali a ogniwa są precyzyjnie dopasowane i mają grube ścianki.
W kiepskich jest to cienka blacha, którą bez problemu się zgniata i potem tnie cienką linkę, lub ogniwa są tak kiepsko dopasowane, że można je rozsunąć i też przeciąć linkę.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-08-26 14:48:47
Autor: Mateusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
tak na poważnie to powiem coś oczywistego.

Z tymi zabezpieczeniami jest jak z systemami bezpieczeństwa w
samochodach. Wszystko działa do określonej prędkości.
tak samo jest z tym całym shitem zabezpieczającym... wytrzymałość jest
uzależniona od czasu. Czy do cholery nie widzicie że wszystko jest
praktycznie do przecięcia/złamania itp ?

Data: 2009-08-27 00:59:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 26.08.2009 23:48 użytkownik Mateusz napisał :
[...]

W porządku. To Ty używaj zapięć, które można sforsować w kilkanaście sekund, ja będę używał takich, które poddadzą się po kilkudziesięciu minutach. Najchętniej też przypnę mój rower koło Twojego.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-27 06:22:29
Autor: Mateusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Nie przypinam nigdzie roweru. Zwłaszcza na kilkadziesiąt minut. Ty
sobie woź dalej tego twojego pancernego ulocka to pewnego dnia potną
Ci opony, zabiorą siodło albo jedno z kół.

Data: 2009-08-27 15:56:50
Autor: fabian
Mateusz wrote:
Nie przypinam nigdzie roweru. Zwłaszcza na kilkadziesiąt minut. Ty
sobie woź dalej tego twojego pancernego ulocka to pewnego dnia potną
Ci opony, zabiorą siodło albo jedno z kół.

Śmieszny jesteś.

Fabian.

Data: 2009-08-27 23:54:49
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 27.08.2009 15:22 użytkownik Mateusz napisał :
Nie przypinam nigdzie roweru. Zwłaszcza na kilkadziesiąt minut. Ty
sobie woź dalej tego twojego pancernego ulocka to pewnego dnia potną
Ci opony, zabiorą siodło albo jedno z kół.

Widzę, że masz jakieś fobie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-27 15:16:46
Autor: Mateusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
nie mam, ale napisałem to w pryzmacie pewnych wypowiedzi, które zdarza
mi sie czytać na grupie...

ja nie mam żadnych problemów... i nie szukam ich tam gdzie ich
poprostu nie ma.

Prosba o ocene zabezpieczenia roweru