Prosba o ocene zabezpieczenia roweru

Data: 2009-08-26 07:02:58
Autor: mariusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Posiadam zabezpieczenie jak na zdjeciu -> http://img40.imageshack.us/img40/8450/linka.png

Wyglada solidnie.

Data: 2009-08-26 09:01:48
Autor: RadoslawF
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Dnia 2009-08-26 07:02, Użytkownik mariusz napisał:
Posiadam zabezpieczenie jak na zdjeciu -> http://img40.imageshack.us/img40/8450/linka.png

Wyglada solidnie.

Przy nożycach saperskich nic nie wygląda solidnie
no może poza ulockami.
Generalnie jak masz chodliwy sprzęt i jest parkowany
systematycznie w tym samym miejscu to jego kradzież
jest tylko kwestią czasu.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-26 09:23:33
Autor: AL
RadoslawF pisze:
[...]

ale to sie sklada z tulejek, ktore przy probie uciecie zaginaja sie - utrudniajac przeciecie - wiec IMHO powinno to byc tak samo skuteczne (=upierdliwe) jak ulock - a bardziej funkcjonalne od ulocka

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-26 09:56:24
Autor: Rem
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Remek wymodził:

RadoslawF pisze:

> [...]

ale to sie sklada z tulejek, ktore przy probie uciecie zaginaja sie - utrudniajac przeciecie - wiec IMHO powinno to byc tak samo skuteczne (=upierdliwe) jak ulock - a bardziej funkcjonalne od ulocka

Takich linek sie nie przecina tylko atakuje zamek.
Na tulei zamka masz taką naklejkę, pod nią jest bolec (ta naklejka niby
to maskuje) i chyba wywala się ten bolec.
Dokładnie nie wiem ale koleś miał taką linkę (mam ją w magazynku nawet,
jak chcecie to mogę foto wrzucić) i kiedyś zostawił rower i jak wrócił
to ta naklejka była zerwana, a w pobliżu tego bolca były rysy - menel
który chciał to ukraść nie zdążył.
A rower to był Wagant :)

Data: 2009-08-26 15:15:41
Autor: mariusz

Użytkownik "Rem" <reme.k@vp.pl> napisał w wiadomości news:h72pr6$807$1news.onet.pl...
[...]

Tak. Chcielibyśmy foto.

Data: 2009-08-26 15:54:04
Autor: Rem
> [...]

> to maskuje) i chyba wywala się ten bolec.
> Dokładnie nie wiem ale koleś miał taką linkę (mam ją w magazynku nawet,

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/55e94fb1bc71b7b1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bd0487f1518bcec9.html

tak to wyglądało po kilku/nastu minutach pozostawienia roweru zapiętego
bez opieki.
Ale nie wiem jak można wyjąć ten bolec.

Data: 2009-08-26 09:09:32
Autor: Mateusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
ee takie coś to lipa. Mam propozycję:

Ściągnij łańcuch, wyjmij koła, wypnij linki, potraktuj sztycę
podsiodłową i jarzmo siodła poxipolem a resztki podłącz pod źródło
zasilania i powieś kartke - uwaga - pod napięciem. Nikt Ci tego nie
ruszy. Tak jak w tej wózkarni !

Prosba o ocene zabezpieczenia roweru