Prosba o ocene zabezpieczenia roweru

Data: 2009-08-26 09:22:40
Autor: Alfer_z_pracy
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
nim napisal:
Posiadam zabezpieczenie jak na zdjeciu -> http://img40.imageshack.us/img40/8450/linka.png
Czy tez, rowniez na takie zabezpieczenia zlodzieje maja swoje
sposoby?

Mamy... Czasem z kumplami rabiemy bajki co stoja pod Arkadia albo gdzies na miescie. Monitoring nie dziala wiec jest luz a frajerzy przypinaja je slabymi zapieciami. Taki jak pokazales to nie dalej jak 3 dni temu up&&^lem specjalnymi nozycami nie profesjonalnymi, ot z marketu. Pare mocnych ruchów w odpowiednim miejscu i zapiecie daje dupy. No i mi sie to oplaca bo za nozyce dalem 80 zl a osprzet z jednego rowera wychodzi na allegro kolo 200. Chyba ze rower kijowy to sie go calego za dwie stówy opycha kolesiowi na bazarku w sobote rano i tez jestem do przodu :) Wlasciwie jak mam czas to kazde zapiecie rozwale jak warto bo czasem ludzie zostawiaja wypasione bajki. A tak na szybko to jesli to nie jest dobry ulok, lancuch albo bardzo solidna gruba linka (taka za 400 zl) to to jest kwestia 5 minut. Kolo zaslania ze niby cos tam naprawia, ja staje z boku zeby miec punkt podparcia o ziemie albo o kawalek plota, nasadzam metrowa rurke i nie ma bata zeby taka linka nie strzelila.

Pozdro
yo
A.

Prosba o ocene zabezpieczenia roweru