Prosba o ocene zabezpieczenia roweru

Data: 2009-08-26 20:49:22
Autor: Andrzej W.
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
nim pisze:
Witam

Posiadam zabezpieczenie jak na zdjeciu -> http://img40.imageshack.us/img40/8450/linka.png
Ciekaw jestem czy moge spokojnie zostawiac rower przypiety taka
linka?. Czy tez, rowniez na takie zabezpieczenia zlodzieje maja swoje
sposoby?

Cześć,

Tak ze zdjęcia to trudno powiedzieć, ale jeśli dałeś za to 50 PLN to raczej za dobre nie będzie.
Cena niska, ale waga ok. 2 kg może świadczyć, że pancerz jest solidny.

W dobrych linkach pancerz jest robiony z dobrej hartowanej stali a ogniwa są precyzyjnie dopasowane i mają grube ścianki.
W kiepskich jest to cienka blacha, którą bez problemu się zgniata i potem tnie cienką linkę, lub ogniwa są tak kiepsko dopasowane, że można je rozsunąć i też przeciąć linkę.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-08-26 14:48:47
Autor: Mateusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
tak na poważnie to powiem coś oczywistego.

Z tymi zabezpieczeniami jest jak z systemami bezpieczeństwa w
samochodach. Wszystko działa do określonej prędkości.
tak samo jest z tym całym shitem zabezpieczającym... wytrzymałość jest
uzależniona od czasu. Czy do cholery nie widzicie że wszystko jest
praktycznie do przecięcia/złamania itp ?

Data: 2009-08-27 00:59:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 26.08.2009 23:48 użytkownik Mateusz napisał :
[...]

W porządku. To Ty używaj zapięć, które można sforsować w kilkanaście sekund, ja będę używał takich, które poddadzą się po kilkudziesięciu minutach. Najchętniej też przypnę mój rower koło Twojego.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-27 06:22:29
Autor: Mateusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
Nie przypinam nigdzie roweru. Zwłaszcza na kilkadziesiąt minut. Ty
sobie woź dalej tego twojego pancernego ulocka to pewnego dnia potną
Ci opony, zabiorą siodło albo jedno z kół.

Data: 2009-08-27 15:56:50
Autor: fabian
Mateusz wrote:
Nie przypinam nigdzie roweru. Zwłaszcza na kilkadziesiąt minut. Ty
sobie woź dalej tego twojego pancernego ulocka to pewnego dnia potną
Ci opony, zabiorą siodło albo jedno z kół.

Śmieszny jesteś.

Fabian.

Data: 2009-08-27 23:54:49
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 27.08.2009 15:22 użytkownik Mateusz napisał :
Nie przypinam nigdzie roweru. Zwłaszcza na kilkadziesiąt minut. Ty
sobie woź dalej tego twojego pancernego ulocka to pewnego dnia potną
Ci opony, zabiorą siodło albo jedno z kół.

Widzę, że masz jakieś fobie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-27 15:16:46
Autor: Mateusz
Prosba o ocene zabezpieczenia roweru
nie mam, ale napisałem to w pryzmacie pewnych wypowiedzi, które zdarza
mi sie czytać na grupie...

ja nie mam żadnych problemów... i nie szukam ich tam gdzie ich
poprostu nie ma.

Prosba o ocene zabezpieczenia roweru