Pro¶ba o ocenę zestawu

Data: 2012-02-13 15:22:52
Autor: ledres
Pro¶ba o ocenę zestawu
Witam.

Chce sobie zlozyc komputer do domu, ktory będzie się miescil na polce pod
telewizorem (wysokosc 15 cm). Ma on sluzyc do odtwarzania filmow (w tym
FullHD) i muzyki, przegladania internetu i gier (ale nie najnowszych i w
najwyzszych ustawieniach). Troche poczytalem i opracowalem nastepujacy zestaw:

obudowa:  Silverstone ML03 (280 PLN)
http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=283&area=en

PSU: OCZ StealthXStream 2 600W 80+ SLI 120mm (270 PLN)
http://www.ocztechnology.com/ocz-stealthxstream-2-400w-600w-power-supply.html

CPU: Intel Core i5 2320 (676 PLN) albo i3 2120 (450 PLN)

MB: Asrock Z68 Pro3-M (400 PLN)
http://www.asrock.com/mb/overview.pl.asp?Model=Z68%20Pro3-M

SSD: Corsair SSD 60GB Force Series 3 (360 PLN)
http://www.corsair.com/ssd/force-series-3-ssd/force-series-3-60gb-sata-3-6gbps-solid-state-hard-drive.html

RAM: 4x2 GB Kingston HyperX Blu (180 PLN)

HDD: 1 TB WD Caviar (juz mam)

Mam w zwiazku z tym kilka pytan:

1. Czy macie jakies ogolne przemyslenia na temat tego zestawu?

2. Czy w mojej sytuacji warto wydac te 200 PLN wiecej na i5 zamiast i3?

3. Czy do chlodzenia tego zestawu wystarcza mi stockowe coolery (nie mam
zamiaru niczego podkrecac)?

4. Do tej obudowy wejda tylko karty rozszerzen low profile, jakie byscie
polecili karty graficzne w razie gdybym chcial jednak wiecej grac niz mysle?
Nie musi byc to karta high-endowa, nie chcialbym zeby byla bardzo glosna i
bardzo goraca (a takie zarzuty przeczytalem o Powercolor HD 5750 i Palit
GeForce GTS 450 Low Profile). W Polsce z tego co widzialem jest dostepnych
sporo GeForce'ow GT430 LP za mniej niz 200 PLN - co o nich sadzicie?

Dziekuje i pozdrawiam,
ledres

Data: 2012-02-13 15:24:49
Autor: ledres
Pro¶ba o ocenę zestawu
5. Czy mozecie polecic jakis wygodny zestaw bezprzewodowa klawiatur + mysz?

pzdr. ledres

Data: 2012-02-13 15:26:19
Autor: kamil
Pro¶ba o ocenę zestawu
On 13/02/2012 15:24,  ledres wrote:
5. Czy mozecie polecic jakis wygodny zestaw bezprzewodowa klawiatur + mysz?

Zdefiniuj wygodny.. Mam klawiaturę MS Wireless 3000, mała, lekka i działa z rok na dwóch akumulatorach AA, s± zdaje się też sprzedawane w zestawach z myszkami.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-14 08:39:40
Autor: keimak
Pro¶ba o ocenę zestawu
[...]

Przy takich założeniach, to złozyłe¶ armatę na muchę ;) Chyba że zaczniesz grac w nowsze gry, to wtedy jeste¶ usprawiedliwiony. Jesli nie to szkoda kasy.

pzdr,
keimak

Data: 2012-02-14 08:32:01
Autor: ledres
Pro¶ba o ocenę zestawu
keimak <keimak@NOSPAMgazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Przy takich założeniach, to złozyłe¶ armatę na muchę ;) Chyba że zaczniesz grac w nowsze gry, to wtedy jeste¶ usprawiedliwiony. Jesli nie to szkoda kasy.

Jest kilka gier, w które chciałbym zagrać i które nie s± BARDZO stare ;) Na
przykład WiedĽmin I i II (wiem, że na karcie zintegrowanej w procesor w nie
nie zagram, ale wtedy zawsze będę mógł dokupić jak±¶ kartę dedykowan± - st±d
moje pytanie nr 4.

Poza tym kupuję komputer raz na 10 lat, więc wolę kupić nieco mocniejszy niż
moje obecne potrzeby.

Czy pomijaj±c te w±tpliwo¶ci uważacie, że ten zestaw jest dobrze złożony?

pzdr. ledres

Data: 2012-02-20 15:32:41
Autor: Chris
Pro¶ba o ocenę zestawu
 ledres nabazgrał(a):

RAM: 4x2 GB Kingston HyperX Blu (180 PLN)

Zamień na serię GX

KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/4GX

2. Czy w mojej sytuacji warto wydac te 200 PLN wiecej na i5 zamiast i3?

Warto, i3 to kastrat

3. Czy do chlodzenia tego zestawu wystarcza mi stockowe coolery (nie mam
zamiaru niczego podkrecac)?

Wystarczy nawet jak podkręcisz (troszkę)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Pro¶ba o ocenę zestawu