Prośba o ocenę zestawu

Data: 2009-07-28 21:58:47
Autor: Grzegorz Prędki
Prośba o ocenę zestawu

I teraz wyjaśnienie dlaczego tak dziwnie to wygląda. Otóż mówiąc bez ogródek nie stać mnie na wszystko na maksa, stąd prośba o pomoc w wyborze elementu do poświęcenia. Na czym namniej strace w grywalności, a najwięcej zyskam w budżecie. Myślałem też o kupnie teraz słabszej grafiki, a na początku przyszłego roku wymiana na jakiegoś smoka na DX11. Tylko równie dobrze moge sprzętu nie kupować teraz i czekać do przyszłego roku, w koncu gry to główne zastosowanie. Konsoli nie chcę - nie ta jakośc obrazu co PC.

Chętnie zobacze inne typy jeśli chodzi o podzespoły. Pytanie też takie, czy procesor ma szanse mi posłużyć przez ok 3 lata? Wtedy biorę Q9550 (którego już na nic nie wymienię), wymieniam co roku grafikę i mam dobrego kompa. Rozmawiał ktoś niedawno ze szklaną kulą? ;)

Problem jest taki, ze GTA4 korzysta glownie z procesora, karta graficzna jest mniej wazna. Odmiennie jak  winnych grach. Jesli nastawiasz sie glownie na to GTA to bierz 4rdzeniowca, moze byc i7 jesli masz kase, i jakiegos HD4870 1GB. Na crossfire bym sie nie nastawial - sa z nim rozne problemy, lepiej kupic jedna mocna karte zamiast dwoch slabszych.
Jesli jednak celujesz tez  winne gry to moze e8400 i hd4890 bedzie dobrym wyborem.

Data: 2009-07-29 18:29:05
Autor: Rako
Prośba o ocenę zestawu
"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message news:h4nl8j$5vs$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Przeciw i7 przemawia nie tyle sama cena procka (200zl ponad q9550, 450zl ponad E8440), ale całość procek+płyta+droższy ram.
Za i7 jest w zasadzie tylko przyszłościowa platforma (licząc na to, że za rok będę mógł kupić procka co najmniej 50% szybszego niż i7 i kompatybilnego z X58 i socket 1388. Wydajność w testach jest porównywalna z q9550.

Stąd mój dylemat - jakby sprawa była oczywista to bym po prostu kliknął i kupił ;)

pozdrawiam
Rako

Prośba o ocenę zestawu